מדובר בקמפיין יפהפה, אהוב וזכור.
עם זאת, אני לא לגמרי משוכנע שהוא נכון אסטרטגית: קהל היעד הוא קהל בוגר ואינטליגנטי - סטודנטים חרדים בפוטנציה, והלקוח אמור להשקיע כסף ובעיקר המון המון כוחות ואנרגיה - 3-4 שנים לדגור על חומר במקביל לעבודה, לימודים וגידול ילדים.
הלקוח צריך סיבה מאוד מאוד טובה לעשות את זה. והשפה שתשכנע אותו לעשות את זה חייבת להיות תועלתית.
קחו לדוגמה את הקמפיין של 'אונו' הם מפרסמים בתקופה האחרונה קמפיין די בנאלי וצפוי: בוגרים וסיפורי הצלחה! אין שום ברק בקמפיין הזה, אבל אסטרטגית זה נכון להחריד - זה בדיוק מה שהסטודנט צריך לדעת בבואו להחליט איפה ללמוד "מה יצא לי מזה" והבוגרים המצליחים זה הדבר.
אני לא בטוח שזה מה שקורה כשרואים את האוטובוס/סנדביץ של מבחר - הקמפיין לדעתי גם קיצ'י מדי לתחום מכובד כמו אקדמיה.
אבל שוב - נפרגן בכיף לקמפיין יפה ויצירתי.
מעתיקה מתוך מה שכתבתי לא מזמן למישהי שהתעניינה:מדובר בקמפיין יפהפה, אהוב וזכור.
עם זאת, אני לא לגמרי משוכנע שהוא נכון אסטרטגית: קהל היעד הוא קהל בוגר ואינטליגנטי - סטודנטים חרדים בפוטנציה, והלקוח אמור להשקיע כסף ובעיקר המון המון כוחות ואנרגיה - 3-4 שנים לדגור על חומר במקביל לעבודה, לימודים וגידול ילדים.
הלקוח צריך סיבה מאוד מאוד טובה לעשות את זה. והשפה שתשכנע אותו לעשות את זה חייבת להיות תועלתית.
קחו לדוגמה את הקמפיין של 'אונו' הם מפרסמים בתקופה האחרונה קמפיין די בנאלי וצפוי: בוגרים וסיפורי הצלחה! אין שום ברק בקמפיין הזה, אבל אסטרטגית זה נכון להחריד - זה בדיוק מה שהסטודנט צריך לדעת בבואו להחליט איפה ללמוד "מה יצא לי מזה" והבוגרים המצליחים זה הדבר.
אני לא בטוח שזה מה שקורה כשרואים את האוטובוס/סנדביץ של מבחר - הקמפיין לדעתי גם קיצ'י מדי לתחום מכובד כמו אקדמיה.
אבל שוב - נפרגן בכיף לקמפיין יפה ויצירתי.
מעתיקה מתוך מה שכתבתי לא מזמן למישהי שהתעניינה:
יש כמה מודלים של סטודנטים. אין הגדרה אחת.
יש סטודנטים שלומדים כי דרשו את זה מהעבודה שלהם. למשל, חינוך, כספים. הם בוחרים את התחום הקל ביותר שידרוש הכי פחות השקעה, לומדים לאט לאט ולא אכפת להם ההישגים העיקר לסמן וי.
יש סטודנטים שלומדים כדי להשיג עבודה טובה יותר או להתקדם. הרבה יותר תחומים ומגוון מסלולים, בוחרים מה שמעניין אותם, והם רוצים להשיג ציונים טובים. מעדיפים לסיים כמה שיותר מהר.
יש סטודנטים שלומדים כי הם נהנים ללמוד או שהם רוצים להעשיר את הידע המקצועי שלהם. גם כאן התחומים מגוונים והם רוצים להצטיין, רק שהזמן פחות לחוץ להם.
ויש סטודנטים שלומדים בשביל העתיד, שיהיה. הם גם רוצים לעשות וי ומחפשים את המסלול הכי מהיר והכי פחות דורש. הם גם מאופיינים ברצון לשלם הכי מעט, ומשקיעים הרבה בחיפוש מלגות ומימון. ההישגים מעניינים אותם ברמה סבירה של השקעת מאמץ אבל לא מטורף.
ויש אקדמאים מבוגרים שכבר צברו וותק. הם קבוצה בפני עצמה, הראשונים מהמגזר שעשו את זה, טיפוסים חלוצים מנהיגים ומודרנים. רובם אוהבי השכלה ושוחרי ידע.
אני מאמינה שמתוך האפיונים האלה, יהיו מי שיחפשו את אונו, ויהיו מי שיחפשו את מבחר. לא בחנתי את השיקולים לבחירת מקום הלימודים, ואולי חבל שכך.
אונו פונה גם לנשים.
אם אני לא טועה, יש למבחר גם מסלולי גברים, אבל אני לא מידי מתמצאת במה שיש להם להציע.
כמו תמיד,
יש גם שאלה של 'לתפוס את העין'.
אם הקמפיין היצירתי גורם לך לעצור ולראות ולחייך
ובסוף גם לזכור,
אולי הוא עדיף לפעמים על קמפיין ממוקד מאד, שאתה מדפדף אותו לעמוד הבא בשעמום.
על הרעיון של לא משנה מה תגידו, העיקר שתגידו.על הרעיון של תמונה שווה אלף מילים?
על הרעיון של לא משנה מה תגידו, העיקר שתגידו.
נכון,זה יותר מזה,היה להם במודעה: אמירה,ציור-אוירה.
היום כבר ידוע שהמשפט הזה כל כך לא נכון.על הרעיון של לא משנה מה תגידו, העיקר שתגידו.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
הנחת ענק!
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
24.06
י"ח סיוון
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
7.05
כ"ט ניסן
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
מלחמה מבעד לעדשה
עם אילן לורנצי
שיתוף מטלטל ומיוחד על צילומים בזמן מלחמה ותיעודים יותאי דופן זווית יוצאת דופן מתוך עזה והעוטף ועד הצפון
לתלמידים ובוגרים בלבד!
תהילים פרק קלג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד הִנֵּה מַה טּוֹב וּמַה נָּעִים שֶׁבֶת אַחִים גַּם יָחַד:ב כַּשֶּׁמֶן הַטּוֹב עַל הָרֹאשׁ יֹרֵד עַל הַזָּקָן זְקַן אַהֲרֹן שֶׁיֹּרֵד עַל פִּי מִדּוֹתָיו:ג כְּטַל חֶרְמוֹן שֶׁיֹּרֵד עַל הַרְרֵי צִיּוֹן כִּי שָׁם צִוָּה יְהוָה אֶת הַבְּרָכָה חַיִּים עַד הָעוֹלָם: