אסטרטגיה מי הגאון שמפרסם את מבחר?

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
מאחורי כל הקטע של :
"לא משנה איזה סנדוי'ץ או קלמר או שעון .תיקחו איתכם למכללה...."
 

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
גילי כהן
 

איש ספר

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
מדובר בקמפיין יפהפה, אהוב וזכור.

עם זאת, אני לא לגמרי משוכנע שהוא נכון אסטרטגית: קהל היעד הוא קהל בוגר ואינטליגנטי - סטודנטים חרדים בפוטנציה, והלקוח אמור להשקיע כסף ובעיקר המון המון כוחות ואנרגיה - 3-4 שנים לדגור על חומר במקביל לעבודה, לימודים וגידול ילדים.

הלקוח צריך סיבה מאוד מאוד טובה לעשות את זה. והשפה שתשכנע אותו לעשות את זה חייבת להיות תועלתית.

קחו לדוגמה את הקמפיין של 'אונו' הם מפרסמים בתקופה האחרונה קמפיין די בנאלי וצפוי: בוגרים וסיפורי הצלחה! אין שום ברק בקמפיין הזה, אבל אסטרטגית זה נכון להחריד - זה בדיוק מה שהסטודנט צריך לדעת בבואו להחליט איפה ללמוד "מה יצא לי מזה" והבוגרים המצליחים זה הדבר.

אני לא בטוח שזה מה שקורה כשרואים את האוטובוס/סנדביץ של מבחר - הקמפיין לדעתי גם קיצ'י מדי לתחום מכובד כמו אקדמיה.

אבל שוב - נפרגן בכיף לקמפיין יפה ויצירתי.
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
מדובר בקמפיין יפהפה, אהוב וזכור.

עם זאת, אני לא לגמרי משוכנע שהוא נכון אסטרטגית: קהל היעד הוא קהל בוגר ואינטליגנטי - סטודנטים חרדים בפוטנציה, והלקוח אמור להשקיע כסף ובעיקר המון המון כוחות ואנרגיה - 3-4 שנים לדגור על חומר במקביל לעבודה, לימודים וגידול ילדים.

הלקוח צריך סיבה מאוד מאוד טובה לעשות את זה. והשפה שתשכנע אותו לעשות את זה חייבת להיות תועלתית.

קחו לדוגמה את הקמפיין של 'אונו' הם מפרסמים בתקופה האחרונה קמפיין די בנאלי וצפוי: בוגרים וסיפורי הצלחה! אין שום ברק בקמפיין הזה, אבל אסטרטגית זה נכון להחריד - זה בדיוק מה שהסטודנט צריך לדעת בבואו להחליט איפה ללמוד "מה יצא לי מזה" והבוגרים המצליחים זה הדבר.

אני לא בטוח שזה מה שקורה כשרואים את האוטובוס/סנדביץ של מבחר - הקמפיין לדעתי גם קיצ'י מדי לתחום מכובד כמו אקדמיה.

אבל שוב - נפרגן בכיף לקמפיין יפה ויצירתי.

ניתוח מקצועי ומאורגן!
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
מדובר בקמפיין יפהפה, אהוב וזכור.

עם זאת, אני לא לגמרי משוכנע שהוא נכון אסטרטגית: קהל היעד הוא קהל בוגר ואינטליגנטי - סטודנטים חרדים בפוטנציה, והלקוח אמור להשקיע כסף ובעיקר המון המון כוחות ואנרגיה - 3-4 שנים לדגור על חומר במקביל לעבודה, לימודים וגידול ילדים.

הלקוח צריך סיבה מאוד מאוד טובה לעשות את זה. והשפה שתשכנע אותו לעשות את זה חייבת להיות תועלתית.

קחו לדוגמה את הקמפיין של 'אונו' הם מפרסמים בתקופה האחרונה קמפיין די בנאלי וצפוי: בוגרים וסיפורי הצלחה! אין שום ברק בקמפיין הזה, אבל אסטרטגית זה נכון להחריד - זה בדיוק מה שהסטודנט צריך לדעת בבואו להחליט איפה ללמוד "מה יצא לי מזה" והבוגרים המצליחים זה הדבר.

אני לא בטוח שזה מה שקורה כשרואים את האוטובוס/סנדביץ של מבחר - הקמפיין לדעתי גם קיצ'י מדי לתחום מכובד כמו אקדמיה.

אבל שוב - נפרגן בכיף לקמפיין יפה ויצירתי.
מעתיקה מתוך מה שכתבתי לא מזמן למישהי שהתעניינה:

יש כמה מודלים של סטודנטים. אין הגדרה אחת.

יש סטודנטים שלומדים כי דרשו את זה מהעבודה שלהם. למשל, חינוך, כספים. הם בוחרים את התחום הקל ביותר שידרוש הכי פחות השקעה, לומדים לאט לאט ולא אכפת להם ההישגים העיקר לסמן וי.

יש סטודנטים שלומדים כדי להשיג עבודה טובה, טובה יותר או להתקדם. הרבה יותר תחומים ומגוון מסלולים, בוחרים מה שמעניין אותם, והם רוצים להשיג ציונים טובים. מעדיפים לסיים כמה שיותר מהר.

יש סטודנטים שלומדים כי הם נהנים ללמוד או שהם רוצים להעשיר את הידע המקצועי שלהם. גם כאן התחומים מגוונים והם רוצים להצטיין, רק שהזמן פחות לחוץ להם.

ויש סטודנטים שלומדים בשביל העתיד, שיהיה. הם גם רוצים לעשות וי ומחפשים את המסלול הכי מהיר והכי פחות דורש. הם גם מאופיינים ברצון לשלם הכי מעט, ומשקיעים הרבה בחיפוש מלגות ומימון. ההישגים מעניינים אותם ברמה סבירה של השקעת מאמץ אבל לא מטורף.

ויש אקדמאים מבוגרים שכבר צברו וותק. הם קבוצה בפני עצמה, הראשונים מהמגזר שעשו את זה, טיפוסים חלוצים מנהיגים ומודרנים. רובם אוהבי השכלה ושוחרי ידע.


אני מאמינה שמתוך האפיונים האלה, יהיו מי שיחפשו את אונו, ויהיו מי שיחפשו את מבחר. לא בחנתי את השיקולים לבחירת מקום הלימודים, ואולי חבל שכך.
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
מעתיקה מתוך מה שכתבתי לא מזמן למישהי שהתעניינה:

יש כמה מודלים של סטודנטים. אין הגדרה אחת.

יש סטודנטים שלומדים כי דרשו את זה מהעבודה שלהם. למשל, חינוך, כספים. הם בוחרים את התחום הקל ביותר שידרוש הכי פחות השקעה, לומדים לאט לאט ולא אכפת להם ההישגים העיקר לסמן וי.

יש סטודנטים שלומדים כדי להשיג עבודה טובה יותר או להתקדם. הרבה יותר תחומים ומגוון מסלולים, בוחרים מה שמעניין אותם, והם רוצים להשיג ציונים טובים. מעדיפים לסיים כמה שיותר מהר.

יש סטודנטים שלומדים כי הם נהנים ללמוד או שהם רוצים להעשיר את הידע המקצועי שלהם. גם כאן התחומים מגוונים והם רוצים להצטיין, רק שהזמן פחות לחוץ להם.

ויש סטודנטים שלומדים בשביל העתיד, שיהיה. הם גם רוצים לעשות וי ומחפשים את המסלול הכי מהיר והכי פחות דורש. הם גם מאופיינים ברצון לשלם הכי מעט, ומשקיעים הרבה בחיפוש מלגות ומימון. ההישגים מעניינים אותם ברמה סבירה של השקעת מאמץ אבל לא מטורף.

ויש אקדמאים מבוגרים שכבר צברו וותק. הם קבוצה בפני עצמה, הראשונים מהמגזר שעשו את זה, טיפוסים חלוצים מנהיגים ומודרנים. רובם אוהבי השכלה ושוחרי ידע.


אני מאמינה שמתוך האפיונים האלה, יהיו מי שיחפשו את אונו, ויהיו מי שיחפשו את מבחר. לא בחנתי את השיקולים לבחירת מקום הלימודים, ואולי חבל שכך.

נהניתי מאד מהאפיון!

מוסיפה: האם יכול להיות שבנוסף להכל יש גם את הפניה היותר ממוקדת מגדרית
לנשים- במבחר ולגברים -באונו.

לנשים- יש חשיבות לפרטים(סנדויץ' קלמר וכו')
והענין עם כן משנה/לא משנה. וחשיבה על מה שעשיתי
וגם לדיוק המכללה המתאימה עבורי כסטודנט(כן משנה),למצוא את המקום המדויק לי.

גברים-בוגרים וסיפורי הצלחה ישיגו בקלות את התוצאה.

(יצאתי גזענית? פשוט יש לי רוב מוחלט של מכרות שבחרו/מתענינות במבחר לעומת אונו.)
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
אונו פונה גם לנשים.
אם אני לא טועה, יש למבחר גם מסלולי גברים, אבל אני לא מידי מתמצאת במה שיש להם להציע.
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
אונו פונה גם לנשים.
אם אני לא טועה, יש למבחר גם מסלולי גברים, אבל אני לא מידי מתמצאת במה שיש להם להציע.

כן,אני יודעת שיש במבחר גם גברים,על אונו לא הייתי בטוחה.
כוונתי הייתה שבפרסום ,לדעתי, הם בעיקר פנו אל המגדר הנשי בעקיפין.
ואונו למגדר השני, אני אומרת את זה רק מהרגשה .
 
י

יהודית רשי

אורח
כמו תמיד,
יש גם שאלה של 'לתפוס את העין'.
אם הקמפיין היצירתי גורם לך לעצור ולראות ולחייך
ובסוף גם לזכור,
אולי הוא עדיף לפעמים על קמפיין ממוקד מאד, שאתה מדפדף אותו לעמוד הבא בשעמום.
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
כמו תמיד,
יש גם שאלה של 'לתפוס את העין'.
אם הקמפיין היצירתי גורם לך לעצור ולראות ולחייך
ובסוף גם לזכור,
אולי הוא עדיף לפעמים על קמפיין ממוקד מאד, שאתה מדפדף אותו לעמוד הבא בשעמום.

על הרעיון של תמונה שווה אלף מילים?
 
י

יהודית רשי

אורח
זה יותר מזה,היה להם במודעה: אמירה,ציור-אוירה.
נכון,
אבל אפשר להתווכח על הדיוק של האמירה לקהל היעד הרלוונטי,
כמו שהרחיבה לאה בלוי.
ומה שהתכוונתי לומר,
שאם המודעה מושכת עין ומעלה חיוך מרוצה,
כבר עשינו משהו משמעותי,
כי ראו אותנו.
 

פרסום-פלאש

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
על הרעיון של לא משנה מה תגידו, העיקר שתגידו.
היום כבר ידוע שהמשפט הזה כל כך לא נכון.
או כמו שאומרים- עדיף לשתוק ולהיחשב טיפש מאשר לדבר ולהוכיח את זה.
ולגבי הקמפיין ספציפית- דווקא גילי כהן [כיום כבר GILIZI...] עושה דברים ממש מוצלחים.
ספציפית לקמפיין הזה לא התחברתי.
הרגיש לי מידי להיתפס לטפל. כמו שאמרו פה- קצת הרבה קיצ'י.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  37  פעמים

לוח מודעות

למעלה