כן!
בדיוק זה מה שקרה
פנית אליהם?
קניתי 3 שמלות כאלה, אחת עברה כביסה ו 2 עם תווית,
איך שהוצאתי תשמלות מהשקית המוכרת אומרת לי "וואי, היה לי הרבה בעיות עם השמלה הזו"...
תכלס - את המכובסת היא לא הסכימה לקבל, ואת החדשות היא הסכימה להחליף במקום, ולא להוציא לי זיכוי,
פניתי לשירות לקוחות, הם "איפשרו" לי לקבל זיכוי על המכובס, ולהחליף במה שיש בחנות את החדשות.
בעיקרון על פגום אמורים לקבל החזר כספי.
פתחתי פניה לרשות לצרכנות, לקח לי 5 דקות, אבל עניין אותי אם יש עוד אנשים שזה קרה להם...
ואם מעניין אותכם:
שירות לקוחות קיווי: service###kiwi-kids.co.il
הרשות לצרכנות:
https://www.consumers.org.il/category/complaint-form
(אם זה היה שמלה אחת - מילא, אבל יש לי 3 כאלה...)
ועוד משהו - אני קונה הרבה בקיווי, אני תמיד בודקת תיקתקים בחנות, אבל חוצמזה אפפם לא היו לא בעיות,
הדפסים נשארו יפים אחרי מייבש, ובגדים עשו עונה שלמה כמו חדשים (ובסוף עונה המחירים שם שקלים...)
ופעם אחת שנהרס לי בגד אחרי לבישה אחת החליפו לי מיד בלי שום בעיות!
ודווקא בגלל זה זה מעצבן אותי, כי זה לא מתאים להם...