דרוש מתכון מחבת פסים

Chasdei hashem

משתמש פעיל
אשמח למתכונים או רעיונות לשימוש במחבת פסים
(@shira bira נהנים מהמתכון של העראייס מפעם לפעם, תודה לך!)
 

רחליז

משתמש פעיל
חזה פרוס ומושרה במרינדה של סילאן+יין+שום כתוש+פ. שחור+תבלין על האש
לחמם היטב! את המחבת פסים ולצרוב כחצי דקה-דקה מכל צד
עסיסי ביותר.
 

elibeli

משתמש מקצוען
אין לי מתכונים מדויקים. מקווה שזה יעזור לך.
קבב- בשר טחון מעורבב עם בצל קצוץ ופטרוזיליה קצוצה. תיבול- אני שמה פפריקה חריפה, קצת צ'ילי גרוס, אבקת בצל ומלח. ללוש עם הידיים טוב טוב ליצור כדורים פחוסים או אליפסות ולשים במחבת פסים לכמה דקות מכל צד. אפשר לשחק עם התיבול איך שאוהבים. לא צריך שמן כי הבשר מפריש שומן.
חזה עוף- להשרות פרוסות חזה בשמן ותבלינים כשעה ולטגן בטיפטיפה שמן. תבלינים- מה שאוהבים- פפריקה, אבקת בצל, שום כתוש, קצת דבש- הולך מצוין. אפשר עם רוטב צ'ילי/ ברביקיו וכו' (אצלי לא אוהבים שום רוטב...)
סלומון- נייר אפיה על המחבת. מעליו לזלף קצת שמן זית, לפזר מלח גס, וכן כוסברה מיובשת לשים את פרוסות הסלומון כמה דק' מכל צד אני אוהבת לסחוט לימון מעל הדג בדקה האחרונה.

פעם ראיתי בפרוג המלצה לשים נייר אפיה על מחבת פסים ומאז אני עושה ככה קבוע. מומלץ.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טו

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָֹה מִי יָגוּר בְּאָהֳלֶךָ מִי יִשְׁכֹּן בְּהַר קָדְשֶׁךָ:ב הוֹלֵךְ תָּמִים וּפֹעֵל צֶדֶק וְדֹבֵר אֱמֶת בִּלְבָבוֹ:ג לֹא רָגַל עַל לְשֹׁנוֹ לֹא עָשָׂה לְרֵעֵהוּ רָעָה וְחֶרְפָּה לֹא נָשָׂא עַל קְרֹבוֹ:ד נִבְזֶה בְּעֵינָיו נִמְאָס וְאֶת יִרְאֵי יְהוָה יְכַבֵּד נִשְׁבַּע לְהָרַע וְלֹא יָמִר:ה כַּסְפּוֹ לֹא נָתַן בְּנֶשֶׁךְ וְשֹׁחַד עַל נָקִי לֹא לָקָח עֹשֵׂה אֵלֶּה לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם:
נקרא  12  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה