מה ההבדל בין האתר שלי שישב על השרת של פרוג לבין המצב שלי כיום?

חדוה

משתמש מקצוען
אסביר את עצמי
אין לי הבנה בקידום בגוגל
בעבר בניתי אתר פשוט דרך פרוג עם עשרות מוצרים ובלי שהשקעתי שקל הגיעו אלי הרבה לקוחות מכל הארץ והיו לי הכנסות יפות מהאתר הלא מרשים ולא חדשני ...
הבנתי שפרוג החליפו שרת או משהוא דומה האתר נסגר
פניתי לבונת אתרים שתבנה לי אתר יפה וקיויתי שיגיעו לקוחות כמו בעבר כתבתי הרבה מילות מפתח כפי שהיא הסבירה לי אך לא מגיעים לקוחות מה ההבדל ואיך משחזרים את ההצלחה?
 

pinihil

משתמש רשום
זו שאלה קשה מאוד.
אבל אם היה לך חיבור לאנליטיקס אז יש אפשרות לראות את הגרף של אז לעומת היום.
עוד משהו.
כמה זמן האתר היה למטה ללא שימוש בדומיין?
תבדקי האם האתר שלך לא מאוכסן בשרת עם שכנים רעים!
יכול להיות שנכנסו מתחרים חדשים. וכשיש מתחרים את תצטרכי לקדם את האתר ידני בגוגל .ולא לסמוך על גוגל לבדו
 

s976

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
אכן ישנן הרבה סיבות שעלולות לגרום לתוצאה המאכזבת הזו... מוסכם בין המקדמים ששינויים דרסטיים עלולים להשפיע לרעה
תלוי גם כמובן מאוד אם החלפת את שם דומיין.
גם אם לא - הדבר שצריך לתת את הדעת אליו כשבונים אתר מחדש (ורוצים לשמור על הזרימה שהיתה מגוגל) - לשמור את הURLים שהיו (לעתים זו עבודה ממש לא פשוטה עבור מתכנת, וכמובן מעלה את עלות הפיתוח).
כמו כן השאלה, אם את יודעת אלו מילות המפתח גרמו לזרימה מגוגל. אולי השקעת כעת במשהו אחר, במילים יותר תחרותיות...
ועוד, האם לא הגזמת כעת עם מילות המפתח בצורה ספאמית? גוגל אוהב שהאתר יהיה כזה שהגולשים יהנו ממנו, ולא שינסה לעשות רושם על מנועי החיפוש.
ולגבי שהאתר הקודם היה לא מרשים, האמת היא, שבמקרים רבים, המבקרים מחפשים את התוכן הדרוש להם, ולא כ"כ אכפת להם שתעשי עליהם רושם. קודם כל האתר צריך להיות פרקטי, ולתת מענה הולם ונוח למה שהמבקר רוצה לראות. אחר כך, אפשר לדבר על היופי.

ובכל מקרה, אל תתייאשי. הדברים עשויים להשתנות, בפרט אם תשקיעי בזה קצת.
 

s976

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
ועוד כמה דברים לתשומת הלב:
אני נכנס לאתר שלך. רואה כמה דברים יפים. למשל נכנס לדף http://yefenoff.co.il/personalized-gift/clocks/ ומועניין לקנות את השעות הראשון. נו... מה עושים בשביל זה? הייתי מצפה שיהיה רשום - להזמנה לחץ כאן, או משהו כזה... לוחץ על השעון - אין תגובה. לוחצת על כותרת - אין תגובה? אחרי כמה זמן ניסיתי ללחוץ על סימון של חלונית עם חץ (שמופיע רק כשמעבירים עכבר מעל התמונה. ומה יעשו אלו שגולשים ממכשירים ניידים?) - יופי, עכשיו אני מגיע סוף סוף למקום שאפשר להזמין. אבל בהצטנעות אני אומר - לא כולם מוכשרים כמוני...

עוד דבר, בדף http://yefenoff.co.il/glass/vitrine/ אני לוצץ על "הדרכה קצרה לשימוש בגלריות" (אולי משם תבוא הישוע...) - מקבל הודעה באנגלית (?) שדף לא נמצא.

זה ככה משליפה. אז מן הסתם אפשר עוד להשקיע קצת בשביל להנגיש את האתר עבור הגולשים.
בהצלחה!
 

חדוה

משתמש מקצוען
תודה רבה רבה לאלו שהקדישו מזמנם וענו לי
אשמח לשמוע עוד רעיונות ודרכי חשיבה לסיבה שהאתר כבר חצי שנה קיים ובקושי בקושי מגיעים לקוחות
אותם מוצרים לפני שנה בעיצוב פחות מרשים היו להיט ואנשים (הרבה מאד מסורתיים ופחות) התקשרו לשאול לאיפה נעלם האתר ,אין לי הרבה תחרות במוצרים שלי
אחרי שאאסוף את כל האפשרויות אשב עם בונת האתר או אנשי מקצוע נוספים ונשפר כי אין לי טיפת הבנה במושגים האלו
ושוב, תודה!
 

חביבה

משתמש מקצוען
דווקא נהניתי מהאתר.
לתשובת ליבך כשאני לוחת על לוחות שנה אני מגיעה לאילנות יוחסין.
 

wmw

משתמש פעיל
D I G I T A L
כשאני כבר פותח את הפריט להזמנה, אני צריך להקיש את שם הפריט

למה????
 

chani-studi

משתמש צעיר
הפניה 301

נכתב ע"י חדוה;1151135:
אשמח לשמוע עוד רעיונות ודרכי חשיבה לסיבה שהאתר כבר חצי שנה קיים ובקושי בקושי מגיעים לקוחות

הפתרון הכי טוב הוא הפניה 301
לבקש מפרוג (אפילו בתשלום)
להשאיר עמוד אחד עם קוד פשוט
בתוך הsubdomain הישן שלך
המפנה לאתר החדש

מנסיון עשיתי את זה עם אתרים שנבנו התחלה על שרת גדול
ובשלב מסוים העברתי אותם לדומיין שלהם עם הפניה כזאת
הדירוג נשאר אותו דבר!

אם את צריכה עזרה תפני אלי
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 

פיני הלל

משתמש רשום
נכתב ע"י חדוה;1151135:
תודה רבה רבה לאלו שהקדישו מזמנם וענו לי
אשמח לשמוע עוד רעיונות ודרכי חשיבה לסיבה שהאתר כבר חצי שנה קיים ובקושי בקושי מגיעים לקוחות
אותם מוצרים לפני שנה בעיצוב פחות מרשים היו להיט ואנשים (הרבה מאד מסורתיים ופחות) התקשרו לשאול לאיפה נעלם האתר ,אין לי הרבה תחרות במוצרים שלי
אחרי שאאסוף את כל האפשרויות אשב עם בונת האתר או אנשי מקצוע נוספים ונשפר כי אין לי טיפת הבנה במושגים האלו
ושוב, תודה!

יכול להיות אלף ואחת סיבות, לא יהיה אפשר לדעת עד שתתני יותר אינפרומציה.
או לחילופין אם יש לך אנליטיקיס מחובר אז והיום ותתני לי לראות את הגרפים אני יוכל יותר להגיד לך מה השינוי.

בנתיים, כמה דברים שחובה לעשות:
1. בדף הבית, לא מוגדר לך מטא דיסקפרישיין (meta description) ובשאר הדפים תני לזה יותר חשיבות למילות המפתח. לפחות בקטגוריות
2. בTITLE את שם האתר תעבירי לבסוף שיראה כך " אומנות בלייזר, עץ ומראה - גלריית יפה נוף " (ככלל, ככל שהמילת מפתח יותר משמעותית אותה תשימי ראשון, את יכולה לשנות גם ל ' אומנויות בלייזר | אומנות בעץ ומראה - גלריית יפה נוף')
בשאר הדפים זה מובא כך "<title>מוסדות ובתי כנסת - גלריית יפה נוף | גלריית יפה נוף</title>" תמחקי את ה'גלריית יפה נוף' זה כבר מוסיף לבד.
3. האופטימזציה באתר שואפת לאפס, את חייבת יותר מלל בדף הבית, את הבסיס אני יכתוב לך כאן אבל את צריכה לעשות זאת בזהירות ולא לעשות ספאם
א. אני לא ראיתי אפילו משפט אחת של "אומנות בלייזר" או "אומנות בעץ", אם את שמה את זה בטיטל את צריכה לעשות למילה הזו כבוד. לא מספיק הטייטל צריך גם להראות לגוגל שבאמת האתר מדבר על זה.
ב. אופטימזציה של היררכית קישורים, ז"א אין לך אנקור טקסט בכלל שמקשר בין דף אחד למשנהו ( קחי מילת מפתח כמו 'אומנות בלייזר' וקשרי אותה ל"חיתוכי לייזר" [שאגב את צריכה לשנות את זה לדעתי ל'אומנות בליזר'])
ג. תגיות ALT בתמונה.
ד. בדף הבית, בצד שמאל את המלל שם, תסדרי לפי האופטימזיציה שרשמתי (ז"א תוסיפי שם מילת מפתח אחת שמקשרת לדף שהכי חשוב לך, ובתנאי שמהדף הזה יצא קישור לדף הבית...).
ה. להוסיף קישור בפוטר המקשר לדף הבית (שבכל דפי האתר יראו את זה)
4. בהצלחה, זה הבסיס. יכול להיות שמפאת קוצר הזמן שכחתי להוסיף כמה דברים, תעשי מה שכתבתי ותראי פלאים.
הפניית 301 לא תעזור לדעתי , כי האתר הקודם כבר הרבה זמן לא נמצא באוויר כך שזה לא משמעותי..

יום טוב
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קנ

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֵל בְּקָדְשׁוֹ הַלְלוּהוּ בִּרְקִיעַ עֻזּוֹ:ב הַלְלוּהוּ בִגְבוּרֹתָיו הַלְלוּהוּ כְּרֹב גֻּדְלוֹ:ג הַלְלוּהוּ בְּתֵקַע שׁוֹפָר הַלְלוּהוּ בְּנֵבֶל וְכִנּוֹר:ד הַלְלוּהוּ בְתֹף וּמָחוֹל הַלְלוּהוּ בְּמִנִּים וְעוּגָב:ה הַלְלוּהוּ בְצִלְצְלֵי שָׁמַע הַלְלוּהוּ בְּצִלְצְלֵי תְרוּעָה:ו כֹּל הַנְּשָׁמָה תְּהַלֵּל יָהּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  22  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה