כללי למיתוג עצמי מחדש (ככה זה אחרי שקוראים את הספר הנפלא של חיים בניסטי...)

ספרים מ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
נקודה למחשבה
בעיקר ליוחנן ולחיים בניסטי

לי אישית, העיצוב בתדמיתי והלוגו, עשה לי את זה מול האחרים ברמה האישית
זה נותן לפעמים תחושת בטחון שאתה על המפה, ולא סתם מעמד

ברור שללקוחות זה הרבה פחות נצרך ומשמעותי

בכל אופן בהצלחה
 

אליהו פריד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
צילום מקצועי

יהונתן אברהם

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
אני מאוד משועשע מכל מה שקורה פה - תהליך עבודה חוויתי.
אני שמח לשתף שאני מסתחרר בתוך מעגל של תהליכים בחיי, ואחרי תקופות ארוכות של התלבטויות,
אני מבין יותר ויותר שיש בי אהבה ליצירה ופחות לעבודה מונוטונית (של עימוד למשל...)
אני אמשיך לעמד אבל אתרכז במיתוג.

יש פה ניסיון של לצאת מהמוסכמות השאלה היא אם זה ברור.. מה אתם מבינים מהלוגו הזה?
 

אהרן ליברמן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
זה יפה מאוד מבחינת העיצוב

אבל בלוגו "חייב" להיות משהו יחודי שאין ללוגואים אחרים
חיפשתי ולא מצאתי

 

דוד מרדכי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
אליהו אם לא יהיה לנו לוגו מה נשים במודעות הפרסום לעסק?
נכון שהסנדלר הולך יחף אבל האם כולם צריכים לדעת את זה?
אני גם מאד מתקשה במשימה של "מיתוג עצמי" ואני רחוק מלהיות מבסוט מהלוגו שלי (עכבר על טקסט = עימוד)
אבל נראה לי מוזר לפרסם עיצוב גרפי כשאתה בעצמך בלתי מעוצב...
 

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
נכתב ע"י יהונתן אברהם;n4903582:
אחרי תקופות ארוכות של התלבטויות,
אני מבין יותר ויותר שיש בי אהבה ליצירה ופחות לעבודה מונוטונית
אני אמשיך לעמד אבל אתרכז במיתוג.
יש פה ניסיון של לצאת מהמוסכמות השאלה היא אם זה ברור.. מה אתם מבינים מהלוגו הזה?

ברכות על השינוי...
אולי תשתף בבריף?
כי הלוגו המתוקן (אנגלית) שהעלת
בלבל לחלוטין...
 

קודקוד (לוגיקה)

מנטורית ומאמנת עסקית
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
לוגו מקורי, אבל הוא לוקח אותי לתחום של רשת חברתית או פורום. לא משדר כ"כ את תחום המיתוג.
 

פעמון ורימון

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
הביצוע יפה, אבל מרגיש לי שלא היה מספיק רעיון מאחורי הלוגו.
קודם כל- המותג. מה זה השם הזה?
זה נראה כמו רמי לוי שניסו לעשות לעצמם מותג וקראו לו "המותג"...
אז חוצמיזה שכבר יש שם כזה, זה נסיון להכריח את העומד מולך שאתה מותג...
מעבר לזה- לא הבנתי מה מטרת העיגול והפרח.

שוב, הביצוע יפה, הרעיון חסר...
 

דגאיש

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
יהונתן תמשיך!!!
איך הוא אמר: פעם נוספת שהוכחתי שההצלחה בדרך.

אולי לא יודעים אבל עשיתי 10 לוגואים למתחברים
עד שהגיע (ממש כך, הגיע) הלוגו הקיים.

אז יהונתן אין יאוש!

הספר של חיים בניסטי הינו בהחלט ההתחלה של הדרך להצלחה.​
 

יהונתן אברהם

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
אז השעה 1:50 לפנות בוקר ויש לי נדודי שינה (וכולם יודעים למה...)

נראה לי שהגעתי למשהו טוב...
 

מענטשי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
זה די רעיון מקורי....
(למי שלא יודע אנגלית כתוב שם "סמל" (לא שאני יודע כן... פשוט הלכתי לתרגום גוגל)..)
 

יהונתן אברהם

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
טוב חברים יקרים, עזרתם לי מאוד והבנתי שאני צריך לצאת למסע של חיפוש עצמי... נפגש כשיהיו תוצאות - תודה עלה כל!
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
נכתב ע"י חיים בניסטי;n4902108:
ניסיתי פעם לאכול מעצב, ולא היה לי טעים, כך שאני מעדיף להישאר בגבולות הדיון המחכים והטוב ולא לחטוא בקניבליזם :)

יוחנן - אתה צודק במאת האחוזים בכך שלמעצבים בעלי שם וותק של 20 שנה, אין צורך לכאורה בלוגו. זו, למען האמת, גם המציאות.
אך מעצב בתחילת דרכו, שעדיין לא צבר ותק ושמו עדיין לא מוכר ברבים - יוכל להיעזר רבות בלוגו זכיר, מבדל ועוצמתי, שירחיק אותו מטווח התחרות האדום אל אוקיינוס כחול ורגוע. לדעתי, לוגו טוב מייצר 'קיצורי דרך' נפלאים לאנשי מקצוע, ומקפיץ שנות ותק מאחר וכך אתה נעשה מוכר יותר בקרב קהל היעד שלך.
בנוסף, גם בין מעצבים לעתים לקוח יתלבט במי ולבחור - ולבסוף יכריע בגלל התדמית שנראית לו כמתאימה בשבילו, ששם ימצא את מבוקשו.
כמובן שהלוגו הוא רק הפתח, ולאחר מכן המעצב צריך לעבוד קשה מאוד כדי להצדיק את התדמית שבחר לעצמו.

יהונתן - אם התחלת, לא כדאי לעצור. לך באותו הכיוון, ובסוף תגיע להיכן שכיוונת.

מנסיון אישי
אני מסכים לגמרי
בשנה האחרונה מתוך חובבנות גרידא החלפתי לוגואים ושמות על ימין ועל שמאל,
מדהים היה לראות תגובות שונות בהתאם לנראות של הלוגו ולשם העסק
בעיקר כששלחתי את הלוגו כחתימת מייל למגוון סוגי אנשים
האחרון למשל (עיין מצד ימין שהוא גם עדיין לא מלוטש) קיבל תגובות חמות ו'כמובן לקוחות'
לא רק מברנז'ת המעצבים למיניהם גם מאילו שלא בדיוק מתעניינים בעיצוב זה היה נראה להם אחרת והיחס היה שונה
אין אפס השם והלוגו עושים את זה (רק צריך לדעת מה לבחור ואיך לעשות;))
יהונתן - חילך למיתוגך
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יא

א לַמְנַצֵּחַ לְדָוִד בַּיהוָה חָסִיתִי אֵיךְ תֹּאמְרוּ לְנַפְשִׁי (נודו) נוּדִי הַרְכֶם צִפּוֹר:ב כִּי הִנֵּה הָרְשָׁעִים יִדְרְכוּן קֶשֶׁת כּוֹנְנוּ חִצָּם עַל יֶתֶר לִירוֹת בְּמוֹ אֹפֶל לְיִשְׁרֵי לֵב:ג כִּי הַשָּׁתוֹת יֵהָרֵסוּן צַדִּיק מַה פָּעָל:ד יְהוָה בְּהֵיכַל קָדְשׁוֹ יְהוָה בַּשָּׁמַיִם כִּסְאוֹ עֵינָיו יֶחֱזוּ עַפְעַפָּיו יִבְחֲנוּ בְּנֵי אָדָם:ה יְהוָה צַדִּיק יִבְחָן וְרָשָׁע וְאֹהֵב חָמָס שָׂנְאָה נַפְשׁוֹ:ו יַמְטֵר עַל רְשָׁעִים פַּחִים אֵשׁ וְגָפְרִית וְרוּחַ זִלְעָפוֹת מְנָת כּוֹסָם:ז כִּי צַדִּיק יְהוָה צְדָקוֹת אָהֵב יָשָׁר יֶחֱזוּ פָנֵימוֹ:
נקרא  12  פעמים

אתגר AI

חג מתן תורה • 1

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה