כללי למיתוג עצמי מחדש (ככה זה אחרי שקוראים את הספר הנפלא של חיים בניסטי...)

יהונתן אברהם

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
מה אומרים החברים?
 

יהונתן אברהם

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
אני רואה שיש צפיות ואין תגובות... מוכן לקבל ביקורת.. קטלנית ככל שתהיה... תודה
 

kosta770

חבר קהילה: מעצבים גרפיים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
פרסום וקופי
עריכה והפקת סרטים
עימוד ספרים
יש משפט שאומרים: "בארוחה. אם שקט, אז סימן שהאוכל טעים" וככה גם כאן.. עדיין פותחים זוג עיניים על הלוגו ובאמת הוא מאוווד יפה..
בהצלחה!!
 

פנחס אברהמי

אברהמי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
D I G I T A L
אהבתי מאד!

אבל הייתי מנסה להחליף את הפרח באלמנט אחר - הוא קצת פשוט לטעמי

ועוד משהו... הנקודה באמצע הייתי קצת מלטש אותה שתראה חור מנעול

והסולגן הייתי מחליף ל"המפתח למיתוג מצליח"

המון הצלחה
 

sara100

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
לא כ"כ ברור לי.
מצד אחד ראיתי חדק של פיל שמסתיים בפרח....
מה משדר?
לא הצלחתי להגיע לתובנות.
 

welcome

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אהיה לא בסדר אם אפסול מבלי שאצליח 'להצביע' על הבעייתיות של הלוגו, אך במבט ראשון משהו לא נראה לי תקין, ובפרט אחרי הכותרת שזה לאחר למידה וקבלת התובנות של חיים בניסטי, אז... מה אומר, חיים בניסטי זה עדיין לא...

אין בדברים משום פסילת העבודה, אלא שלא הצלחתי להצביע ולהגדיר.
 

צביזון

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
יפה ויצירתי. מושך את העין מצד אחד, ומצד שני עדין.
 

אליהו פריד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
צילום מקצועי
כמו השם של הקובץ "התגובה שלי בקובץ הפידיאף....
 

קבצים מצורפים

  • שלי בקובץ הפידיאף.pdf
    KB 66.8 · צפיות: 18

welcome

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נמחק עקב פירוש כוונותי באופן בלתי מושכל, ובכל תגובותיי כאן לא הייתה כל כוונה של פגיעה כלל, אך כנראה לא בחנתי מספיק את גבולות המושך בעט, אתנצל על כך מעומק לבי.
 

חיים בניסטי

מהמשתמשים המובילים!
המשתמש נחסם
אהלן יהונתן,

קודם כל - סחתיין על הצעד הראשון במיתוג העצמי! אין ספק שמדובר באחד התהליכים המורכבים ביותר למעצב, אך עם התמדה וסבלנות - התוצאה הרצויה לא תאחר להגיע.

לענייננו - הלוגו מעוצב בטוב טעם, הפרופורציות מדויקות (למעט רווחים מינוריים באותיות), הקומפוזיציה מאוזנת והוא נעים מאוד לעין וניכר שהוא ייחודי ולא שגרתי.
מעבר לעיצוב, ארצה להתמקד לרגע ביעילות הלוגו וברעיון שעומד מאחורי האלמנט המרכזי שנמשך מהאות מ' ומהווה את מרכז הלוגו: מה הוא האלמנט הזה? מה תפקידו בלוגו? האם הוא מצליח לשדר את המסר לשמו הוא נמצא בלוגו?
ישנן 2 נקודות חשובות עליהן יש לתת את הדעת בלוגו הזה:
1. האם בידך סיבה הגיונית ומוצדקת לכל החלטה שקיבלת בעיצוב הלוגו? אם כן, מה תפקידו של האלמנט הנ"ל?
2. האם צופה מקהל היעד שלך יבין את המסרים אותם ניסית לשדר לו ויקבל את התדמית אותה ביקשת לשדר לו?

כעת, כפי שראית באשכול עד כה, רוב המגיבים התחבטו מה הוא אותו האלמנט, ומה תפקידו בלוגו / מה נדרש לשדר.
ייתכן מאוד כי יש בידך סיבה איתנה ומוצדקת לכל החלטה שביצעת בעיצוב, אך עליך לוודא שהיא מובנת גם לאחרים - ושיתוף כאן בפורום זהו בדיוק המקום לבחון נקודות מבט של מגוון אנשים, ורובם מעצבים שבאמתחתם תגובות בונות עבורך.

הרבה מאוד אנשים פה מחכים לשמוע את תגובתך, וכמובן, את סקיצות ההמשך!

בהצלחה רבה!
 

אליהו פריד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
צילום מקצועי
חיים, אני לגמרי התחברתי עם האלמנט של הלוגו שמביע פריחה ויצירתיות.
אם הסתכלת בPDF שהעלתי, תראה שקצת הקצנתי את העלה האמצעי, כך שנוצר ראש... ידיים..... מחול..... קפיצה למים..... גלישה במים... מים, מים.... הרבה הרבה מים... ושאבתם מים בששון ממעיני הישועה....

על אף שאישית אני מתנגד ליותר מאלמנט אחד בלוגו גם העלים וגם ה"חור במוח" אבל כנראה שזה פועל יוצא של האלמנט הקודם "סיעור מוחות"
.

תכל'ס, לא על הלוגו לבדו יחיה האדם....

 

חיים בניסטי

מהמשתמשים המובילים!
המשתמש נחסם
נכתב ע"י אליהו פריד;n4901673:
חיים, אני לגמרי התחברתי עם האלמנט של הלוגו שמביע פריחה ויצירתיות.

מצוין! אך האם גם אחרים התחברו והבינו זאת, או שכל אחד מפרש לעצמו את האלמנט כפי שירצה?
אם אכן בעל הלוגו התכוון לשדר פריחה ומים, והחליט שזה הוא העיצוב שיגרום ללקוחותיו לבחור בשירותיו - מה טוב!
העליתי את הנקודות האלו לאחר שקראתי את כל תגובות קודמיי.

ואכן - בחנתי את ה-PDF המקסים שהעלית, והלוואי וכל תגובה כאן הייתה כה מפורטת ועשירה בדוגמאות ובטעם!
ולגבי ה'חור', אם אתה מתכוון לשורוק שבאות ו', גם לטעמי ניתן בהחלט להסתדר בלעדיו. יש לי עוד כמה נקודות שהייתי שמח להעלות, כגון מדוע המילה 'עיצוב' בסלוגן מודגשת בצבע, אך אין טעם להעמיס כעת. נלך צעד צעד, בכל פעם נקודה או שתיים, ובע"ה יזכה פותח האשכול ללוגו שיסלול את דרכו להצלחה.
 

אליהו פריד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
צילום מקצועי
חיים... תראה, אחד צריך שיהיה לו נסיון עשיר בעיצוב ווקטורי לפני שהוא ניגש לעצב לוגואים.
ההבנה של תמצית מהות הצורנית, הוא דבר שלוקח זמן ותהליך התבגרותי.
לדוגמא, בחירת הפונט של תת הכותרת "רפורמה" אינה הבחירה המוצלחת ביותר תת הכותרת מדברת בשפה שונה מזו של הלוגו.
גם משקל הפונט גס מידי.



אבל אם לא יתחיל איפה שהוא, איך יתקדם בחיים????.

ב. מה שנצרך להצליח בתחום העיצוב זה עניין של מובהקות, אם אין למעצב קו מובהק משלו, הוא פשוט נשאר שקוף.

ג. אני אישית לא מאמין בלוגו פרטי, BRAND YOUR SELF כן!!! אבל לוגו?????
 

קודקוד (לוגיקה)

מנטורית ומאמנת עסקית
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
הלוגו נחמד, אבל כדאי לשים לב ל-2 נקודות:
1. השם 'המותג' נראה לי קצת 'לעוס', ממליצה לחפש שם יותר מקורי וזכיר.
2. לוגו של גרפיקאי תמיד מומלץ לעצב בפריסה לרוחב ולא לגובה, כדי שישב טוב כקרדיט בצד של מודעה, ולא יבלוט מדי פנימה.
בהצלחה.
 

עוד אחד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
היי יהונתן, המקצוענים אוכלים אותך כאן בלי מלח...
אהבתי את העבודה שלך, אם יש לך כוחות נפש להתמודדות עם השאלות הקשות והנכונות לך על זה,
אם אתה מרגיש שאתה עוד לא שם, כלומר שלך וללקוחות שלך לא משנה כ"כ איך אתה נקרא ואיך נראה הלוגו, זרום עם מה שעשית ובהמשך תלטש תדייק ותתמתג שוב,

ולפני שיאכלו גם אותי, אסביר
למותג של חנות יש כוח ומשקל תת מודע להחלטה של אנשים אם להיכנס אליה או לדלג, למעצב/מעמד בדר"כ אנשים באים בגלל שהם מכירים אותו/ראו את העבודה שלו/שמעו עליו ממכרים, ולכן אין כ"כ השפעה ללוגו ולמיתוג האישי (כך לעניות דעתי, ואם אליהו פריד התבטא כן מה יענו אזובי השלוליות)
לא חסר בשוק מעמדים עם ותק של 20 שנה ואין להם בכלל לוגו

ורבי אליהו הגדול איזו השקעה והארת עינים!!
 

חיים בניסטי

מהמשתמשים המובילים!
המשתמש נחסם
נכתב ע"י עוד אחד;n4902075:
ולפני שיאכלו גם אותי, אסביר
ניסיתי פעם לאכול מעצב, ולא היה לי טעים, כך שאני מעדיף להישאר בגבולות הדיון המחכים והטוב ולא לחטוא בקניבליזם :)

יוחנן - אתה צודק במאת האחוזים בכך שלמעצבים בעלי שם וותק של 20 שנה, אין צורך לכאורה בלוגו. זו, למען האמת, גם המציאות.
אך מעצב בתחילת דרכו, שעדיין לא צבר ותק ושמו עדיין לא מוכר ברבים - יוכל להיעזר רבות בלוגו זכיר, מבדל ועוצמתי, שירחיק אותו מטווח התחרות האדום אל אוקיינוס כחול ורגוע. לדעתי, לוגו טוב מייצר 'קיצורי דרך' נפלאים לאנשי מקצוע, ומקפיץ שנות ותק מאחר וכך אתה נעשה מוכר יותר בקרב קהל היעד שלך.
בנוסף, גם בין מעצבים לעתים לקוח יתלבט במי ולבחור - ולבסוף יכריע בגלל התדמית שנראית לו כמתאימה בשבילו, ששם ימצא את מבוקשו.
כמובן שהלוגו הוא רק הפתח, ולאחר מכן המעצב צריך לעבוד קשה מאוד כדי להצדיק את התדמית שבחר לעצמו.

יהונתן - אם התחלת, לא כדאי לעצור. לך באותו הכיוון, ובסוף תגיע להיכן שכיוונת.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב חַלְּצֵנִי יְהוָה מֵאָדָם רָע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי:ג אֲשֶׁר חָשְׁבוּ רָעוֹת בְּלֵב כָּל יוֹם יָגוּרוּ מִלְחָמוֹת:ד שָׁנֲנוּ לְשׁוֹנָם כְּמוֹ נָחָשׁ חֲמַת עַכְשׁוּב תַּחַת שְׂפָתֵימוֹ סֶלָה:ה שָׁמְרֵנִי יְהוָה מִידֵי רָשָׁע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי אֲשֶׁר חָשְׁבוּ לִדְחוֹת פְּעָמָי:ו טָמְנוּ גֵאִים פַּח לִי וַחֲבָלִים פָּרְשׂוּ רֶשֶׁת לְיַד מַעְגָּל מֹקְשִׁים שָׁתוּ לִי סֶלָה:ז אָמַרְתִּי לַיהוָה אֵלִי אָתָּה הַאֲזִינָה יְהוָה קוֹל תַּחֲנוּנָי:ח יְהוִֹה אֲדֹנָי עֹז יְשׁוּעָתִי סַכֹּתָה לְרֹאשִׁי בְּיוֹם נָשֶׁק:ט אַל תִּתֵּן יְהוָה מַאֲוַיֵּי רָשָׁע זְמָמוֹ אַל תָּפֵק יָרוּמוּ סֶלָה:י רֹאשׁ מְסִבָּי עֲמַל שְׂפָתֵימוֹ (יכסומו) יְכַסֵּמוֹ:יא (ימיטו) יִמּוֹטוּ עֲלֵיהֶם גֶּחָלִים בָּאֵשׁ יַפִּלֵם בְּמַהֲמֹרוֹת בַּל יָקוּמוּ:יב אִישׁ לָשׁוֹן בַּל יִכּוֹן בָּאָרֶץ אִישׁ חָמָס רָע יְצוּדֶנּוּ לְמַדְחֵפֹת:יג (ידעת) יָדַעְתִּי כִּי יַעֲשֶׂה יְהוָה דִּין עָנִי מִשְׁפַּט אֶבְיֹנִים:יד אַךְ צַדִּיקִים יוֹדוּ לִשְׁמֶךָ יֵשְׁבוּ יְשָׁרִים אֶת פָּנֶיךָ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה