דרוש מידע כלוב לתוכי שבא לבקר

שטיין

משתמש רשום
עיצוב גרפי
תוכי קוקטייל חמוד נעמד לנו היום בערב על אדן החלון ופשוט נכנס הביתה, שחק עם הילדים נעמד להם על האצבעות אכל מהידיים שלהם פירורי קרקרים, לתוכי יש טבעת ומקווים למצא את הבעלים שלו בקרוב, אבל לבינתיים או לפחות לשבת נשמח אם יש למישהו מבני ברק או בסביבה כלוב להשאלה (בינתיים הוא פשוט תופס לנו את האמבטיה והאמיצים שבבית מחלצים משם חפצים לכולם ...:) וגם אם יש מישהו שיכול להחכים אותנו במה להאכיל ובכללי איך להתנהל אתו וגם איך למצא את הבעלים אנחנו בטוחים שגם התוכי וגם אנחנו נשמח!
 

רוגעל'ה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
קודם כל מה לא להביא לו לאכול.
אבוקדו ועגבניה, אסור !!!!

מה כן?
פירות
גרעיני חמניה
דוחן אם יש לכם אפשרות לקנות.
 

אוריגמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
בינתיים תוכלו להכין לו משהו מאולתר מארגז ורשת של מנגל, או משהו דומה
יש"כ שאספתם אותו. כנראה שמישהו מחפש בינתיים...
 

עד מתי

משתמש מקצוען
אולי תפתחו אשכול
נמצא תוכי באזור...
ואם המאבד מגולשי פרוג אולי ימצא את אבדתו
 

המטבח של סימא

משתמש מקצוען
תוכי אוכל אוכל של תוכים שאפשר לקנות מאוד בזול בחנות לחיות מחמד
אם יש לו טבעת ברגל זה טוב בשביל הסימנים שיתן המאבד לכם זה לא נותן הרבה, על הטבת כתוב שם הבעלים (זה שהטביע את הטבעת לא בהכרח הבעלים הנוכחי שקנה אותו מהם) וגם תאריך הלידה של התוכי שזה חשוב למי שמוכר וקונה תוכים ורוצה לדעת גיל אמיתי של הציפור
אם יגיע אדם ויגיד שהתוכי שלו הפרטים שעל הטבעת הם סימנים טובים שהוא אכן הבעלים.
 

שטיין

משתמש רשום
עיצוב גרפי
ב"ה הבעלים התקשרו נרגשים ואמרו שהוא נעלם מיום רביעי והם כמעט התייאשו ממנו....ובאו לאסוף אותו עוד לפני שבת ובינתיים היתה לנו אטרקציה לחצי היום שהוא היה פה...:) תודה לכל העוזרים!!!!
 

עד מתי

משתמש מקצוען
ב"ה הבעלים התקשרו נרגשים ואמרו שהוא נעלם מיום רביעי והם כמעט התייאשו ממנו....ובאו לאסוף אותו עוד לפני שבת ובינתיים היתה לנו אטרקציה לחצי היום שהוא היה פה...:) תודה לכל העוזרים!!!!
איך הבעלים ידעו שהוא אצליכם?
 

שטיין

משתמש רשום
עיצוב גרפי
פשוט תלינו מודעה במקווה באזור.... לא עברה שעה והתקשרו אלינו. מאז שפגשנו את התוכי הוא התעופף ממש מינימלי אז שערנו שהוא יכל להגיע רק מהאזור הקרוב, למרות שלמעשה הבעלים גרים מרחק של 10 דקות הליכה אז אולי פשוט התוכי התעייף ולכן לא עף?! בכל מקרה משמיים רצו שהתוכי יחזור לבעליו ומכר שלהם שראה את המודעה התקשר לספר להם וכך הם התקשרו אלינו.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמב

א מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה:ב קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶתְחַנָּן:ג אֶשְׁפֹּךְ לְפָנָיו שִׂיחִי צָרָתִי לְפָנָיו אַגִּיד:ד בְּהִתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי וְאַתָּה יָדַעְתָּ נְתִיבָתִי בְּאֹרַח זוּ אֲהַלֵּךְ טָמְנוּ פַח לִי:ה הַבֵּיט יָמִין וּרְאֵה וְאֵין לִי מַכִּיר אָבַד מָנוֹס מִמֶּנִּי אֵין דּוֹרֵשׁ לְנַפְשִׁי:ו זָעַקְתִּי אֵלֶיךָ יְהוָה אָמַרְתִּי אַתָּה מַחְסִי חֶלְקִי בְּאֶרֶץ הַחַיִּים:ז הַקְשִׁיבָה אֶל רִנָּתִי כִּי דַלּוֹתִי מְאֹד הַצִּילֵנִי מֵרֹדְפַי כִּי אָמְצוּ מִמֶּנִּי:ח הוֹצִיאָה מִמַּסְגֵּר נַפְשִׁי לְהוֹדוֹת אֶת שְׁמֶךָ בִּי יַכְתִּרוּ צַדִּיקִים כִּי תִגְמֹל עָלָי:
נקרא  33  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה