השקעות נדל"ן השקעה בדירה מחולקת

תפוח אדמה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
D I G I T A L
מנסיון שלי עם דירה מחולקת חשוב לי לתת את הדעת לכמה נושאים:
1. לבדוק טוב טוב מה הסיבה שהמוכר רוצה למכור את הדירה, אם זו דירה טובה שמניבה טוב, אין סיבה אמיתית למכירה. מוכרים אותו אם הוא הסתבך, או אם המוכר רוצה לעשות את הצעד הבא במינוף ולעבור לעסקה הבאה
2. לעבור קודם כל בין כל השכנים בבנין הספציפי, ולדבר גם עם הדיירים, הרבה מאוד תוכל ללמוד על הדירה, האם יש תביעות, ולכן המוכר רוצה למכור? האם השכירות באיזור הזה תקועה?
3. צריך לקחת בחשבון שדירה מחולקת זה המון כאב ראש, מנסיון טרי של עכשיו, שיש נזילה באחת הדירות שלי ושכנה מתחת מאיימת לתבוע. זו לא סיבה לפחד, זו רק סיבה לקחת חברת ניהול אמינה מאוד מאוד שתדע לטפל במצבים כאלו ותעמוד מאחוריך. לצערי הרבה חברות ניהול מאנ"ש שקיימים באיזורי הקריות וחיפה לא באמת מקיימים את מה שהם הבטיחו. וזו הסיבה שיש לי דירה מחולקת ל-4 וכל יחידה מנוהלת על ידי חברת ניהול אחרת שניסיתי, כאשר רק האחרונה יודעת לתת שירות. לכן אני נזהרת מלהמליץ.
4. דירה מחולקת זו השקעה כדאית לתשואה מיידית, כלומר שכירות מול עלות קניה. אבל לא בהכרח עליית ערך. יכולה להיות דירה באיזור איקס שתניב שכירות של 6500 אלף, אבל עלית הערך של הדירה עלתה בשנתיים אולי ב- 200 אלף. ויכולה להיות דירה באיזור אחר, ששם השכירות אולי נמוכה יותר, אבל עליית הערך יכולה להיות גם 500-700 אלף. (בגלל שינויי תב"ע, פינוי בינוי, קו ראשון לים וכו) ככה שבחלוקה לחודשים השכירות פה בכלל לא משחק.
בקיצור, חובה חובה לבדוק עם יועץ נדלן אמין בעיקר, שאתה מרגיש שהוא אמין ושמעת עליו המלצות
וגם אז לא להסתמך אלא לבדוק במדלן, ביד 2 ובבנין עצמו לפני שאתה רוכש דירה שיכולה באמת להיות מציאה.
 

נחמן ירושלמי

משתמש חדש
שלום, אני מתעניין בקנית דירה מחולקת להשקעה, הרבה מתעניינים בהשקעה מסוג זה, אשמח שישתפו פה כ"א מהניסיון שלו והידע שלו, אנשים אמינים שמתעסקים עם זה וכדו',
מפורסם קבוע במגזין חזק הצעות של למשל קניית דירה מחולקת ע"ס 1,100,000, שכירות חודשית 7500, האם זה הגיוני?
כאחד שיש לו דירה כזאת
אין חיה כזאת
זה אמור להיות יחס של 4800 נטו בחודש בדירה של מליון
מי שאומר לך יותר בפשטות הוא שקרן
 
החלפת המידע בפרום הינה בין משקיעים חובבנים, ואינה מהווה תחליף ליעוץ מקצועי.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב חַלְּצֵנִי יְהוָה מֵאָדָם רָע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי:ג אֲשֶׁר חָשְׁבוּ רָעוֹת בְּלֵב כָּל יוֹם יָגוּרוּ מִלְחָמוֹת:ד שָׁנֲנוּ לְשׁוֹנָם כְּמוֹ נָחָשׁ חֲמַת עַכְשׁוּב תַּחַת שְׂפָתֵימוֹ סֶלָה:ה שָׁמְרֵנִי יְהוָה מִידֵי רָשָׁע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי אֲשֶׁר חָשְׁבוּ לִדְחוֹת פְּעָמָי:ו טָמְנוּ גֵאִים פַּח לִי וַחֲבָלִים פָּרְשׂוּ רֶשֶׁת לְיַד מַעְגָּל מֹקְשִׁים שָׁתוּ לִי סֶלָה:ז אָמַרְתִּי לַיהוָה אֵלִי אָתָּה הַאֲזִינָה יְהוָה קוֹל תַּחֲנוּנָי:ח יְהוִֹה אֲדֹנָי עֹז יְשׁוּעָתִי סַכֹּתָה לְרֹאשִׁי בְּיוֹם נָשֶׁק:ט אַל תִּתֵּן יְהוָה מַאֲוַיֵּי רָשָׁע זְמָמוֹ אַל תָּפֵק יָרוּמוּ סֶלָה:י רֹאשׁ מְסִבָּי עֲמַל שְׂפָתֵימוֹ (יכסומו) יְכַסֵּמוֹ:יא (ימיטו) יִמּוֹטוּ עֲלֵיהֶם גֶּחָלִים בָּאֵשׁ יַפִּלֵם בְּמַהֲמֹרוֹת בַּל יָקוּמוּ:יב אִישׁ לָשׁוֹן בַּל יִכּוֹן בָּאָרֶץ אִישׁ חָמָס רָע יְצוּדֶנּוּ לְמַדְחֵפֹת:יג (ידעת) יָדַעְתִּי כִּי יַעֲשֶׂה יְהוָה דִּין עָנִי מִשְׁפַּט אֶבְיֹנִים:יד אַךְ צַדִּיקִים יוֹדוּ לִשְׁמֶךָ יֵשְׁבוּ יְשָׁרִים אֶת פָּנֶיךָ:
נקרא  9  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה