כלול גם את אלו שיצאו לעבו ד בהרבצת תורה (רמים בישיבות,וראשי ישיבות - נוסיף גם ראשי כוללים )את כנראה כוללת באחוזים הנ"ל את מי שעובדים כמורים, ר"מים ושאר נושאי משרות תורניות (וגם זה עדיין לא סביר).
אחרת אין למספר היתכנות וביסוס במציאות.
אולי אתם לא מודעים אני פשוט עושה את זה לפי סמינרים,
ניקח לדוג' את בני ברק,
בוולף נכון להיום - אין קבלה למי שאבא שלה לא אברך או עונה על מה שכתבתי למעלה כמו רמ"ים, ראשי ישיבות וכד'
(גם הרבה "סתם" אברכים ל א יתקבלו..)
במאיר וכהנא - נועד באמת לאברכים _אולי אולי בנות של רבעס בחיידר יתקבלו גם...
(לפני 5 שנים - אני יודעת על ההגבלה של מקסימו ם 3 הורים עובדים במקצועות חול בכיתה...) - שזה 12 בנות במחזור של 180 בנות...
שרנסקי - מלכתחילה הוא עירבוב של בנות ממשפחות חסידיות או בנות של משפחות חסידיות שהפכו לליטאיות ברבות הימים, כשכבד עליהם עול החסידות או כשלא מצא חן בעינהם אי אלו דברים,
ומעוט קטן מאד בנות ממשפחות ליטאיות ארדקור,
לוסטיג וכד' - לא נחשבו אף פעם המשפחות למשפחות ליטאיות - יותר למשפחות פאיניקיות - שבטעות החסידים מכנים אותם ליטאים....
סקרתי כאן - את 4 הסמינרים הגדולים שפונים לציבור הליטאי בבני ברק (בלי לכלול את משפחות ששיכות לעץ)
אני חושבת שזה נחשב ל90% מהליטאים..
(גם אם תוסיפו את החברי כנסת ועוזריהם שמצליחים בעזרת קשרים להיכנס להרבה מקומות - מקסימום נתפשר על 85% )