כמה להערכתך היו ב"הפגנת המיליון"?

  • 100,000

    הצבעות: 30 4.7%
  • 180,000

    הצבעות: 29 4.6%
  • 250,000

    הצבעות: 105 16.6%
  • 470,000

    הצבעות: 75 11.8%
  • 600,000

    הצבעות: 101 15.9%
  • 750,000

    הצבעות: 51 8.0%
  • 1,000,000

    הצבעות: 22 3.5%
  • 1,500,239

    הצבעות: 13 2.1%
  • תלוי לאיזה ערוץ תקשורת תאזין

    הצבעות: 208 32.8%

  • סה"כ מצביעים
    634
  • הסקר נסגר .
מצב
הנושא נעול.

Sara Rivka

משתמש מקצוען

הגאב"ד הסביר לבחורים: מדוע לא יוצאים להפגנה?

בדברים שנשא לבחורים נשא הגאב"ד הגאון רבי שלמה זעפרני הוא דיבר התייחס להפגנות החילונים והסביר מדוע החרדים לא יוצאים אליהן. "אנחנו לא שמאלנים, ואנחנו לא ימניים. אנחנו עבדי ה', אנחנו עושים רצון ה'. שבט לוי לא יוצא למלחמות כפי שאומר הרמב"ם".​

שעות לפני הפגנת הימין בירושלים: הגאב"ד הגאון רבי שלמה זעפרני נשא דברים בפני בחורי הישיבות במעמד סיום ישיבת 'המשך הזמן' בבני ברק והסביר מדוע הציבור החרדי לא יוצא להפגנה.

בתיעוד וידאו שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' אומר הגר"ש זעפרני: "שואלים רגע, השמאלנים עושים הפגנות, הימנים עושים הפגנות, איפה בני התורה? למה הרבנים לא אומרים שאנחנו גם כן נצא להפגנות עם הימנים?..".

"רבותיי, המרגלים היו 'שמאלנים', הם אמרו "לא נוכל להם... ארץ אוכלת יושביה..." שמאלנים... ומה עם המעפילים? (שרצו לעלות לארץ בכוח בזמן משה רבינו, מ.ו) - היו ימניים! אחרי שהקב"ה מצווה לא להיכנס לארץ, הם באים ומחליטים; 'אנחנו, אנחנו ניקח בידיים, אנחנו נעלה...'"

"זו נבילה וזו טריפה. אנחנו לא שמאלנים, ואנחנו לא ימניים. אנחנו עבדי ה'! אנחנו עושים רצון ה'. שבט לוי לא יוצא למלחמות כפי שאומר הרמב"ם, אבל נקמת מדיין מאת ה' - במלחמת מדין שבט לוי יוצא בראש! אנחנו עבדי ה' הנאמנים".

הגאב"ד חזר על דבריו: "אנחנו לא שמאלנים ולא ימניים, אנחנו עבדי ה'. אנוכי ה' אלוקיך אשר הוצאתיך מארץ מצרים מבית עבדים, מעבדי פרעה להיות עבדי ה'".
 

Sara Rivka

משתמש מקצוען
ברלה קרומבי ממארגני עצרת הימין להמניק ב׳קול ברמה׳: ״אני בטוח שנחצה את חצי מליון מפגינים ומאמין שנגיע גם להרבה יותר. אנחנו לא מצמידים אקדח לרקה של הקואליציה להעביר את הרפורמה בכל מחיר״.
עוד מברלה קרומבי להמניק ב׳קול ברמה׳: ״היו מגעים משמעותיים ואינטנסיביים עם ראשי המפלגות החרדיות ועם גדולי ישראל והיתה הבנה שלא נכון שזו תהיה הפגנה של הציבור החרדי, חשוב לנו שהציבור החרדי יגיע וישתתף פרטני, הקצינו שטח נפרד לטובת החרדים שירצו להפגין בהפרדה״.
המחנך מרדכי בלוי להמניק ב׳קול ברמה׳ על אי השתתפות החרדים בעצרת הימין: ״אנחנו בעד הרפורמה, אין ציבור שסובל יותר מבג״צ מהציבור החרדי. אבל אנחנו לא יכולים ללכת לכל מקום״.
 

טאבו

משתמש סופר מקצוען
מזכיר בית הדין העליון של חב"ד הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי במענה לשאלת אברכים האם לנסוע להפגנת המליון:
"מי שיכול ראוי שיסע כדי לחזק את ענייני התורה וארץ ישראל ותבוא עליו הברכה, וכמובן להיות אך ורק במתחמי ההפרדה".
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
שעה וחצי לתחילת ההפגנה, יחידת אבטחת אישים של השב"כ הגיעה לבמה וביצעה סריקות דקדקניות כדי להיערך למקרה ונתניהו יחליט להגיע. אנשי ההפקה אף הוצאו ממתחם הבמה במהלך סריקות השב"כ.
 

GBSA

משתמש סופר מקצוען
אין מצלמות של נתיבי ישראל באזור ירושלים,
האחרונות הם הראל בכביש 1 וברמות מכיוון 443,
בעיון מכל המצלמות (אם הם ממש בלייב)
אין עומס חריג באף אחד מהצירים, רובם ריקים כמעט לחלוטין,
בלטרון והלאה בכביש 1 יש עומס שהוא רגיל לחלוטין ליום ולשעה
משהו מוזר
או שלא יהיו יותר מ 200 אלף במקרה הטוב.

כן רואים תנועה ערה של אוטובוסים בכביש 1
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אין מצלמות של נתיבי ישראל באזור ירושלים,
האחרונות הם הראל בכביש 1 וברמות מכיוון 443,
בעיון מכל המצלמות (אם הם ממש בלייב)
אין עומס חריג באף אחד מהצירים, רובם ריקים כמעט לחלוטין,
בלטרון והלאה בכביש 1 יש עומס שהוא רגיל לחלוטין ליום ולשעה
משהו מוזר
או שלא יהיו יותר מ 200 אלף במקרה הטוב.
או שהחברה' כבר בירושלים
 

GBSA

משתמש סופר מקצוען
Screenshot_20230427_191010-q5myo2sz3gil0sa9x7q34yf218ew6kxnkxnzkchi14.jpg
 

דיאלוג

מהמשתמשים המובילים!
זה רק פוליטיקה מה שאכתוב, אשמח לעדכונים:


חגי סגל: אחרי הפקת אדירים התקשורתית של הפגנות האופוזיציה נגד הרפורמה, ממש בלתי נסבל עכשיו לשמוע את הפרשנויות באולפנים שההפגנה בעד הרפורמה - אבוי - לא ספונטנית.

ינון מגל: בהפגנות השמאל אתרי התעמולה עובדים בקידום הארוע משעות הבוקר, עם כותרות ראשיות ומסכים שלמים. עכשיו כבר 18.30, מאות אלפים עולים לירושלים להפגנת הימין, והתועמלנים האלה אשכרה מתעלמים! לא יאמן. בפראבדה היו יותר הגונים!

ח״כ משה סעדה ב׳ערוץ 14׳ על ההפגנה - ״אני מקבל טלפונים מאנשים מכל רחבי הארץ שבאים כדי לזעוק העם רוצה רפורמה, זה אירוע משמעותי״


שעה וחצי להפגנת הימין בירושלים - כך נראית תקשורת מגוייסת. הכותרת הראשית ב׳ווינט׳: ״במימון ׳הליכוד׳ - המונים יצעדו הערב לירושלים״. ב׳וואלה׳ אין איזכור בכותרות הראשיות להפגנת הענק. ׳ישראל היום׳ בכותרת ראשית: ״ביקורת בליכוד על הליך אישור מימון המחאה״.
עוד מהתקשורת המגוייסת לקראת הפגנת הימין בי-ם - ב׳מעריב׳, ב׳הארץ׳ ובאתר של ׳כאן חדשות׳ אין איזכור כלל.

//// מתי ניגמל מהצורך ביחס מהתקשורת המגוייסת? ערוץ 14 אתמול עבר את ערוץ 12 בחלק משעות היום!!
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב יַעַנְךָ יְהוָה בְּיוֹם צָרָה יְשַׂגֶּבְךָ שֵׁם אֱלֹהֵי יַעֲקֹב:ג יִשְׁלַח עֶזְרְךָ מִקֹּדֶשׁ וּמִצִּיּוֹן יִסְעָדֶךָּ:ד יִזְכֹּר כָּל מִנְחֹתֶךָ וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶלָה:ה יִתֶּן לְךָ כִלְבָבֶךָ וְכָל עֲצָתְךָ יְמַלֵּא:ו נְרַנְּנָה בִּישׁוּעָתֶךָ וּבְשֵׁם אֱלֹהֵינוּ נִדְגֹּל יְמַלֵּא יְהוָה כָּל מִשְׁאֲלוֹתֶיךָ:ז עַתָּה יָדַעְתִּי כִּי הוֹשִׁיעַ יְהוָה מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבֻרוֹת יֵשַׁע יְמִינוֹ:ח אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם יְהוָה אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר:ט הֵמָּה כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ וַנִּתְעוֹדָד:י יְהוָה הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

זמן מסע • אתגר 47

לוח מודעות

למעלה