הסכם שכר חדש במשה''ח ישפיע על מורות בחינוך העצמאי?

גימפעל

משתמש מקצוען
עצם העלאת השאלה היא בושה !

לא תהיה כהנת כפונדקית !

האם לא מגיע למחנכים ומחנכות שעובדים ועובדות יותר קשה מהמגזר הכללי לפחות מה שמגיע להם.
 

good things

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עצם העלאת השאלה היא בושה !

לא תהיה כהנת כפונדקית !

האם לא מגיע למחנכים ומחנכות שעובדים ועובדות יותר קשה מהמגזר הכללי לפחות מה שמגיע להם.
משה״ח מעויניין לסיים את עניין העסקה בעולם הישן וע״כ יעשה הכל ע״מ לתגמת אך ורק את אופק חדש וע״כ הפתרון הפשוט זה שחינוך עצמאי יכנסו לאופק ...
ודרך אגב, העבודה במגזר הכללי קשה הרבה יותר, מנסיון.
 

e000

משתמש רשום
מעט עצוב שמשרד החינוך לא מבין היום שהמורים מחנכים ומעצבים את הדור הבא והתפקיד חייב להיות מוערץ ונחשב ...
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
משה״ח מעויניין לסיים את עניין העסקה בעולם הישן וע״כ יעשה הכל ע״מ לתגמת אך ורק את אופק חדש וע״כ הפתרון הפשוט זה שחינוך עצמאי יכנסו לאופק ...
לפני חודש סורוצקין התראיין ואמר שהם מאד רוצים להצטרף לאופק חדש רק זה עלות של מליונים ומשרד החינוך לא מתקצב
אז הוא אומר שרק במסגרת הסכם קואליציוני וכדו' זה יהיה ניתן
פרשנות שלי - אם הם יסכימו לדרישות של משרד החינוך לא יהיה בעיה כמו בכל מערכת החינוך, רק כנראה שהם מנסים לשנות חלק מההסכם שיתאים לחינוך עצמאי וחרדי ולכן משרד החינוך לא מתקצב
 

good things

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
לפני חודש סורוצקין התראיין ואמר שהם מאד רוצים להצטרף לאופק חדש רק זה עלות של מליונים ומשרד החינוך לא מתקצב
אז הוא אומר שרק במסגרת הסכם קואליציוני וכדו' זה יהיה ניתן
פרשנות שלי - אם הם יסכימו לדרישות של משרד החינוך לא יהיה בעיה כמו בכל מערכת החינוך, רק כנראה שהם מנסים לשנות חלק מההסכם שיתאים לחינוך עצמאי וחרדי ולכן משרד החינוך לא מתקצב
פרשנותך צודקת בהחלט!!
 

אלף אורות

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
D I G I T A L
אולי אפשר לנסות ללחוץ על החינוך העצמאי, אבל לדעתי מה שיעשה את השינוי באמת הוא הזליגה העקבית מלימודי הוראה במגזר. פחות ופחות בחורות הולכות להוראה וכך יווצר מצב שאין מורות, ואם יש, הן לא מספיק ראויות וכו' וכו', ואז אולי מישהו שם למעלה במגדל השן יקלוט סוף סוף את מה שהיה צריך לקלוט כבר בהתחלה!
 

סנץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
ואם יש, הן לא מספיק ראויות וכו' וכו',
כבר היום רואים את זה בבתי הספר אבל זה לא נראה שזה מפריע למשהו בפרט במקומות שהמשרות מתחלקות ע"י מחזיקי התיק הפוליטי של העיר וכל אחד צריך למלאות את המכסה שיש לו ולמנהלת אין אפשרות לערער על הדברים ואין בכלל מי שבודק האם המורה מתאימה להוראה האם יש לה משמעת בכיתה.
ואם אחת עוזבת אז תמיד ימצאו אחרת שתקח את המקום בפרט בערים שאין שם דרך קלה להגיע למקומות ששיכים למגזר הכללי או לעולם החדש
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
כבר היום רואים את זה בבתי הספר אבל זה לא נראה שזה מפריע למשהו בפרט במקומות שהמשרות מתחלקות ע"י מחזיקי התיק הפוליטי של העיר וכל אחד צריך למלאות את המכסה שיש לו ולמנהלת אין אפשרות לערער על הדברים ואין בכלל מי שבודק האם המורה מתאימה להוראה האם יש לה משמעת בכיתה.
ואם אחת עוזבת אז תמיד ימצאו אחרת שתקח את המקום בפרט בערים שאין שם דרך קלה להגיע למקומות ששיכים למגזר הכללי או לעולם החדש
במחילה
אבל בחינוך עצמאי המצב בדיוק הפוך:
1. יש הרבה יותר מבקשי עבודה ביחס לתקנים פנויים
2. אין מושג כזה של חלוקת משרות ע"י מחזיק תיק פוליטי
 

טילון

מהמשתמשים המובילים!
עריכה והפקת סרטים
משרה מלאה תלוי איפה ביסודי בעולם הישן 24ש"ש ובתיכון 19ש"ש
ברפורמת עוז לתמורה 19ש"ש
השעות שאת כותבת זה למשרת אם, לא למשרה מלאה. (ואז זה יוצא 89% במקום 79%)
ביסודי משרה מלאה היא 30 שעות (משרה מלאה במשרת אם היא 27 שעות), ובחטיבה/תיכון 24 שעות (משרת אם במשרה מלאה- 22 שעות).
בעוז לתמורה משרה מלאה היא 40 שעות כולל שהייה ופרטני, מתוכם 24 שעות פרונטליות. משרה מלאה במשרת אם היא 38.5 שעות, שמתוכן 23 שעות הן פרונטליות (זה יוצא קצת יותר מ100%, אבל אם עובדים 22 שעות פרונטליות זה כבר פחות מ100% משרה)
 
D

Deleted 66182

אורח
השכר יעלה במשה"ח בלי החינוך העצמאי
ובשביל לקבל כאלה העלאות מן הסתם משה"ח ידרשו מה שידרשו
וכאן השאלה.
יקח זמן, אם בכלל להעלאות בחנה"ע.
מה יהיו הדרישות? מה ההשלכות?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  17  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה