המדריך לעורך העלון המתחיל

מחבר

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
כן.
אני יודע שמאד חשוב לך להוציא את העלון
זהו לעת עתה, פתוח לטיפים נוספים...

הטיפ שלי..
העלונים כבר עברו את גבול ההגזמה...
אז למי שבאמת חשוב לו להפיץ תורתו או תורת רבו ברבים, למען ישמעו ויראו, לעניות דעתי מוטב לו לחשוב על רעיונות חדשים ויצירתיים יותר איך לעשות זאת, אולי יש רעיונות גם מחוץ לקופסה - קופסת העלונים העולה על גדותיה...
 

yonatanr

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
טיפ נוסף...
ז. אין כמו קומיקס. אם קפצת למים, והוספת גם עמוד קומיקס לעלון - אין עליך. הועלת לרבים להפיג את השעמום בזמן הדרשה המסורתית בין קבלת-שבת ל'מעריב'. אבל אנא, תדפיס את הקומיקס על העמוד האחורי, שיראה כאילו העלון פשוט הונח על צידו האחורי, ואני רק 'בודק' מי החוצפניאק שהעיז להכניס כאלו דברים לביסמדרש. זה לא נעים שרואים אדם חשוב כמוני מדפדף לעמודים הפנימיים כדי לקרוא קומיקס.
 

יוסף שחק

משתמש סופר מקצוען
גיליתי לאחרונה עלון בלי שם, לא ברור לי עדיין מי מוציא אותו וכד'
ואין לי מושג איך משיגים אותו, קשור איך שהוא לזעליג אמזלג מיודעינו.
אבל א"א להתעלם מהמקוריות הנדירה שלו (לטעמי)
מעלה כאן קובץ אחרון באופן ח"פ - המנהלים וודאי ימחלו לי ע"כ.
טיפ: כדאי להתחיל לקרא מהסוף
 

קבצים מצורפים

  • ורטים ויחי תש''פ (1).pdf
    KB 302.5 · צפיות: 151

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  24  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה