נחמי בלר
משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
מותירה למשרד הפרסום המבריק בריליאנט את הבכורה להעלות את קמפיין המקור בעברית, אשר שם לו למטרה להילחם בתופעה (הבזויה ממש, אם כי אנושית לגמרי) של העברת קובצי מדיה מזעזעים וקשים לאחר אסונות ובכלל.
הקמפיין מופץ בכל פלטפורמה אפשרית. נחשפתם אליו?
בינתיים,
מעלה כאן את האדפטציה שלנו, MCR, לקמפיין לקהל האמריקאי.
בנימה מקצועית: היה כאן אתגר של להעביר את המסר בצורה חדה יחד עם הצורך להישאר נאמנים למשחק המילים המחודד של קמפיין המקור.
יזמה את הקמפיין יוכבד גרינצווייג ופורום נשות תקשורת. קריאייטיב וביצוע: בריליאנט קריאייטיב וקופי אנגלית: MCR - נחמה בלר תקשורת
שניפגש רק בשמחות...
מעלה כאן את האדפטציה שלנו, MCR, לקמפיין לקהל האמריקאי.
בנימה מקצועית: היה כאן אתגר של להעביר את המסר בצורה חדה יחד עם הצורך להישאר נאמנים למשחק המילים המחודד של קמפיין המקור.
יזמה את הקמפיין יוכבד גרינצווייג ופורום נשות תקשורת. קריאייטיב וביצוע: בריליאנט קריאייטיב וקופי אנגלית: MCR - נחמה בלר תקשורת
שניפגש רק בשמחות...
הקמפיין מופץ בכל פלטפורמה אפשרית. נחשפתם אליו?
בינתיים,
מעלה כאן את האדפטציה שלנו, MCR, לקמפיין לקהל האמריקאי.
בנימה מקצועית: היה כאן אתגר של להעביר את המסר בצורה חדה יחד עם הצורך להישאר נאמנים למשחק המילים המחודד של קמפיין המקור.
יזמה את הקמפיין יוכבד גרינצווייג ופורום נשות תקשורת. קריאייטיב וביצוע: בריליאנט קריאייטיב וקופי אנגלית: MCR - נחמה בלר תקשורת
שניפגש רק בשמחות...
מעלה כאן את האדפטציה שלנו, MCR, לקמפיין לקהל האמריקאי.
בנימה מקצועית: היה כאן אתגר של להעביר את המסר בצורה חדה יחד עם הצורך להישאר נאמנים למשחק המילים המחודד של קמפיין המקור.
יזמה את הקמפיין יוכבד גרינצווייג ופורום נשות תקשורת. קריאייטיב וביצוע: בריליאנט קריאייטיב וקופי אנגלית: MCR - נחמה בלר תקשורת
שניפגש רק בשמחות...