דרוש מידע האם נכון ללכת למטפלת רגשית שלא מהמגזר?

הבעיה שהם נותנת המלצה של חברות שרוצות בקידומם
אף אחת בציבור שלנו לא תספר היתי בטיפול זוגי
לכן עם יש מקום לימודי שלמדה שם והצות מקיר ועוקב לראות איך מתנהל מצוין
במקרה הנ"ל בשיטה "לעוף אל האושר" הצוות מתנער מימנה פיתחה משהו חדש אף אחד לא יודע
רק נשים זוגות שנפלו בפח ה' ישמור או רבנים שהסיפורים הגיעו אליהם
מי שרוצה יותר פרטים יוכל לקבל תשובה ב039039039w שטרודל ג'ימייל
 

ditioc

משתמש חדש
אשר לשאלה המופיעה בפתח האשכול - עמדתי היא שבטיפול המבוסס על כלים מעולמות תוכן רוחניים, חשוב ללכת לאיש מהמגזר, מכל הטעמיםשכבר צויינו.עולם תוכן רוחני מבוסס, אי ניגוד בין השקםות עולם, והכרות עם הניואנסים.
כשם ששואלים רב שנוקט בקו הפסיקה המקובל עליכם בהתאם למוצא, למשל, כך בתחום רוחני, הגם שהוא קשור בעולמות הרגש.


ישנו מאגר בשם 'טיפול ועיקר' שהיתה לי הזכות להימנות על יוזמותיו
המאגר מכיל שלל אנשי ונשות מקצוע מתחומי הטיפול, עם הכשרה טיפולית קבילה ויסודית (קרי פסיכיאטרים, פסיכולוגים, עו"סים, ומטפלים בהבעה ויצירהשיש להם הכשרה אקדמית) שקבלו המלצות ממטופלים ומעמיתים, בדגש על המלצת מטופלים דווקא.
אמנם לפציינט אין תמיד יכולת להעריך כישורים מקצועיים, אבל הוא בהחלט יכול לחוש האם המטפלת אנושי, קשוב, אמפתי, אתי ובלתי מתנשא.
היות שההמלצות הגיעו לתיבת המייל שלי - הן יכולו להתקבל מנשים אנונימיות, לגבי הסיכון שאי מי תמליץ על עצמה בחסות האנונימיות - הוא בהחלט קיים, אם כי חלק גדול מהממליצות הזדהו לפני בשם ניקן והיו ניקיות מגוונות שהמליצו על אותם השמות.

המאגר בעצם מנגיש מידע שלא יכולנו להנגיש ללא האנונימיות, אך הוא כה נצרך עבור מי שמחפש מטפל ואובד עצות באשר לשמות אנשי המקצוע שיכולים לסייע לו. הוא מתעדכן מעת לעת המלצות חדשות. אם יש דיסים אנו (צוות ניקיות ואני, חלקן מתחום בריאות הנפש) משתדלות לבדוק, לאמת ולפעמים שמות מוסרים בעטיים. אם תרצי אשלח לך אותו באישי.
אשמח לקבל את המאגר
 

כח רצון

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
דווקא שמעתי על חילוני גמור בשם "צביקה עידן" שכאמור הינו חילוני למהדרין אך בקיא בהוויות המגזר כאילו והוא חלק מאיתנו ואינספור הולכים אליו בין אם לייעוץ פרטי ובין אם להכשרות וקורסים.
(לא מכיר באופן אישי אך כך שמעתי).
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב חַלְּצֵנִי יְהוָה מֵאָדָם רָע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי:ג אֲשֶׁר חָשְׁבוּ רָעוֹת בְּלֵב כָּל יוֹם יָגוּרוּ מִלְחָמוֹת:ד שָׁנֲנוּ לְשׁוֹנָם כְּמוֹ נָחָשׁ חֲמַת עַכְשׁוּב תַּחַת שְׂפָתֵימוֹ סֶלָה:ה שָׁמְרֵנִי יְהוָה מִידֵי רָשָׁע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי אֲשֶׁר חָשְׁבוּ לִדְחוֹת פְּעָמָי:ו טָמְנוּ גֵאִים פַּח לִי וַחֲבָלִים פָּרְשׂוּ רֶשֶׁת לְיַד מַעְגָּל מֹקְשִׁים שָׁתוּ לִי סֶלָה:ז אָמַרְתִּי לַיהוָה אֵלִי אָתָּה הַאֲזִינָה יְהוָה קוֹל תַּחֲנוּנָי:ח יְהוִֹה אֲדֹנָי עֹז יְשׁוּעָתִי סַכֹּתָה לְרֹאשִׁי בְּיוֹם נָשֶׁק:ט אַל תִּתֵּן יְהוָה מַאֲוַיֵּי רָשָׁע זְמָמוֹ אַל תָּפֵק יָרוּמוּ סֶלָה:י רֹאשׁ מְסִבָּי עֲמַל שְׂפָתֵימוֹ (יכסומו) יְכַסֵּמוֹ:יא (ימיטו) יִמּוֹטוּ עֲלֵיהֶם גֶּחָלִים בָּאֵשׁ יַפִּלֵם בְּמַהֲמֹרוֹת בַּל יָקוּמוּ:יב אִישׁ לָשׁוֹן בַּל יִכּוֹן בָּאָרֶץ אִישׁ חָמָס רָע יְצוּדֶנּוּ לְמַדְחֵפֹת:יג (ידעת) יָדַעְתִּי כִּי יַעֲשֶׂה יְהוָה דִּין עָנִי מִשְׁפַּט אֶבְיֹנִים:יד אַךְ צַדִּיקִים יוֹדוּ לִשְׁמֶךָ יֵשְׁבוּ יְשָׁרִים אֶת פָּנֶיךָ:
נקרא  7  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה