עזרה דייייייי להיות במינוס (ודיייייייייי שזה יקפוץ כל רגע באדום מרגיז)

מצב
הנושא נעול.

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
אני סובר שיש זכות לכל בעל אתר להכניס איזו פרסומות שהוא רצה, הוא לא חייב לאף אחד כלום. מאידך, זה נכון שזה פרסום מציק, אבל תכל'ס, מי אנחנו המשתמשים שנתלונן? וכי מישהו כאן משלם על כל המידע שיש כאן? על כל התחזוקה? לא. אז מה שנשאר לנו המשתמשים זה להחליט מה נוח לנו...
צריכים לדעת שחוסמי פרסומות אלו מאגרים שמתחשבים בחסימות של אנשים. בדיוק כמו ספאם שככל שיותר אנשים יספימו מייל מסויים, הוא יתווסף לרשימה, כך גם כאן, זה בעצם אומר לעשות נזק למפרסם ולבעל האתר...

עצתי היא, מי שרוצה לקרוא איזה אשכול בשקט, שיעשה על הפרסומת קליק ימני > בדוק > delete (מקש המחיקה) וזהו. זה יחזיק לו כל עוד הוא באותו הדף וזה לא יפגע באף אחד.
פרסומת צריכה להיות בטעם טוב. חייכנית, נעימה, שובבה.
כשהיא קופצת לך על המסך (קורס חדש!) שלושים פעם ביום, אתה אפילו לא קורא, רק עושה איקס וגונח.
שלא יהיה ספק - אין תלונות. לגמרי. אנחנו רק אורחים.
 

GolanArt

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
עיצוב ואדריכלות פנים
פרסומת צריכה להיות בטעם טוב. חייכנית, נעימה, שובבה.
כשהיא קופצת לך על המסך (קורס חדש!) שלושים פעם ביום, אתה אפילו לא קורא, רק עושה איקס וגונח.
שלא יהיה ספק - אין תלונות. לגמרי. אנחנו רק אורחים.
מסכים איתך לגמרי, אמרתי שלדעתי טקטית זו טעות, אבל עדיין אין מקום לטענות כי יש לבעלי האתר את הרצונות שלהם, מי שלא טוב לו לא חייב לגלוש כאן ושישאירו את השיקולים לבעל האתר. בכלל, אני סובר (ואתה נתן למשל, יודע למה אני סובר כך...) שמי שיש לו ביקורת על אתר/פורום, שלח הודעה פרטית, כי כמו שאין שום בית קפה שבו אתה יכול לכתוב על לוח גדול שתלוי על הקיר את התלונות וביקורת שלך, כך לא אמור להיות בפורום. ביקורת שתהא הנוקבת ככל שתהיה, צריכה להיות באופן ישיר, רצו ענו, רצו לקחו, לא רצו לא התייחסו. לדעתי לנצל את האופציה הזו שיש לכל אחד אפשרות לכתוב מחאה ולשלוח אותה בקליק, לא אומר שזה לגיטימי. ושוב, לא אומר שטקטית זה נכון לחרפן עם אנימציות כבדות, אבל רצונם של בעלי האתר כבודם.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה