קורונה דו"ח על תפילה במנין 5000 ₪

מצב
הנושא נעול.

כל יהודי זהב

משתמש רשום
לא פשוט א''א לשלוט על זה העייני ראיתי מלא מנינים שלא קיימו את ההנחיות תפילה מיתפללים כמיליון איש בארץ 3 פעמים ביום לא נראה לי שמחשבים ופלאפונים מתקנים מיליון איש 3 פעמים ביום
כל מילה.
זה נראה שזה לא שאילות אלא תירוצים....
 

שתים

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
ראיתי גם שמשכו את הטלית מאברך בודד (!) שישב בפנים
מה ההבדל בין ביהכ"נ ריק נעול לבית?
למה כשילד (לא שלי) ישב בביהכ"נ ריק הוא גורש באכזריות??? כשבבית הם משפחה ברוכה ב-50 מ"ר?
כי הוא יכול להפיץ את החיידקים שלו על משטחים, שאנשים אחרים יגעו בהם עוד 5 דקות.
ידעת שזה מדבק גם באוויר?
הוי אומר שאם מישהו חולה "רק" ירד לזרוק את הפח והתעטש שם, ואת מגיעה אחרי כמה דקות ונושמת את אותו אויר - זה יכול להכנס לך לריאות??
מתאים לך?

אבל למה אתה במקרה רק שמח שסגרו בבריטאליות בתי כנסיות ולא רואה אותך בכל הפורום צועק שצריכים עכשיייייו לסגור את חנות הפיצוחים וכו' וכו'.....
לא לסלף!
@קופי 100 ממש לא "שמח" שסוגרים בתי כנסיות, הוא פשוט אמר שאם סגרו ויש אנשים שוטים שנכנסים ולא מבינים בעדינות - אז צריך לטפל בהם בברוטאליות.

אם היו אנשים שהיו מתעקשים בכל ליבם ונפשם להכנס למסעדה, והיו מסכנים בכך את הציבור - כולנו היינו מגנים אותם ג"כ ותומכים בטיפול בהם.
 

שתים

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
ממש לא
אני מדברת על דברים שהם לא הגיוניים לאדם הממוצע, זה הכל
בואי תכתבי מסודר (קצת קשה פה עם כל כמות ההודעות השונות)-
מה הנקודות שמפריעות לך ואת לא מבינה,
ואני אנסה להסביר, כמיטב יכולתי.
 

שרית קובל

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
בלת"ק

אם הוא קיבל את הדו''ח אתמול - הדו''ח לא חוקי,
ושיגיש בקשה להשפט - ויבטלו לו.

התקנון נכנס לתוקף לפני שעה וחצי בלבד
עד אז היה מותר להתפלל במרחק 2 מטר במנין.
 

קופי 100

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
לפי משרד הבריאות עוד מעט ומדינת ישראל ישאר בלי חיילים.....

אבל למה אתה במקרה רק שמח שסגרו בבריטאליות בתי כנסיות ולא רואה אותך בכל הפורום צועק שצריכים עכשיייייו לסגור את חנות הפיצוחים וכו' וכו'.....
אני לא עוקב אחרי כל אירוע בכל פינת רחוב. כל מי שמתנהל בצורה שמסכנת אותי שיטפלו בו ביד קשה. אני מסכים שכשאנשים עושים את זה בשביל הבטן שלהם זה פחות מסוכן כי יש עוד אפשרות לשכנע אותם, בעוד החולרות שעושים את זה בשם הצדקות המזויפת שלהם, אותם קשה יותר לשכנע כי מבחינתם זו שעת שמד שצריך למסור עליה את הנפש של כולנו. מי ביקש זאת מידכם רמוס חצרי??
 

איש הכותל

משתמש פעיל
בלת"ק

אם הוא קיבל את הדו''ח אתמול - הדו''ח לא חוקי,
ושיגיש בקשה להשפט - ויבטלו לו.

התקנון נכנס לתוקף לפני שעה וחצי בלבד
עד אז היה מותר להתפלל במרחק 2 מטר במנין.
סוף סוף תשובה ענינית לפותח האשכול. אבל זה רק בתנאי שזה לא יותר מ-100 מטר כי אם זה יותר ז כן נותנים דו"ח.
ולכל המתקיפים את אותו אחד שקיבל דו"ח אז תדעו שזה לא יפה כי הוא שמר על ההוראות.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  17  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה