בשורה משמחת: עיר חדשה לציבור החרדי!!!

  • פותח הנושא Deleted member 64624
  • פורסם בתאריך

סי 2

משתמש פעיל
זה לא ענין של מרחק (צפת רחוקה פי 2 ומצליחה לא רע), אלא של מיקום. המיקום של כסיף בעייתי ביותר - בתוך הפזורה הבדואית, וזה עוד לפני שמדברים על בעיית התעסוקה
הוא התכוין לומר שבעיית המרחק היא כמו של הרבה ערים ולמרות זאת אנשים שם מתפרנסים יפה ולא רואים שיש יותר
אנשים שלא עומדים בהחזר החודשי
לענין הפזורה הבדואית ערד היא בתוך הפזורה הבדואית ותאמין לי אנשים שם מרגישים בטוח ביותר וזאת אני יודע מהכרות עם הרבה חרדים שגרים שם !!!
מה גם שזה אינו סותר את עפולה והר יונה והדומים לה רק שזה פתרון יותר זול למי שלא מוכן לשלם על הנ"ל מכיון ששם תמיד יהיה יותר יקר מכיון ויש פיתוח מאוד יקר !!
ונוסף על כך מבלי להתייחס לפתרון כזה או אחר
צריך להפסיק עם הקטע הזה שאיזה פתרון שלא יציעו תמיד יהיה בקורת! מה אתה חושב שכשאנשים יצאו לאשדוד/בית שמש/ביתר עילית וכו' [אז זה היה נשמע משוגע לעזוב את הערים הגדולות לא כמו היום שזה כבר מובן והויכוח הוא רק על המיקום] אנשים לא היה להם ביקורת?? ובסוף אנשים משלמים היום על הערים האלה כמעט או אפילו כמו על בני ברק!!
מה שכן ברור שהציבור החרדי צריך לצאת למאבק על השכונות הנוספות בעיר בית שמש הסיפור שם שיש רוב חרדי מוצק בעיריה ומתכננים שם אלפי דירות לדתלים זוהי פשיטת רגל חרדית נוראה!!!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה