דרוש מידע בן דודי נהרג אתמול בשדרות גולדה מאיר בירושלים.

מצב
הנושא נעול.

שתים

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
על הדרך - לאיפה ניתן להגיש הסרטות של נהגי אוטובוסים שגונבים רמזורים?
יצא לי לראות בצומת ירמיהו - שמגר שתי אוטובוסים דו מפרקיים נכנסים לצומת מלאה, על רמזור כתום!!
מה ההגיון למען ה'?????
אם עד עכשיו היה פקוק ורכבי הרמזור הבא יוכלו איכשהו לעבור - עכשיו בכלל זה חסום....

החלטתי מעכשיו לשבת ברכב עם מצלמה מוכנה על מצב הסרטה.
 

כוכבית ארבעים ושלוש

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
לצערי אני חולק עלייך,
הילדים שלי יודעים שחוקי המדינה בהקשרי דת ומדינה אינם מקובלים עלינו, אנחנו לא מקבלים את החוקים שלהם כאשר הם נגד התורה ולומדיה.
כמו למשל - ההיתר של בג''ץ לבנות את גשר יהודית בשבת רח''ל.
מצד שני - את חוקי המדינה לגבי כבישים - זה נוהל סדיר, ולכן מחוייבים לשמור, ותמיד אני חוזר על הסיפור עם מרן הסטייפלער זי''ע.
פעם הגיע יהודי למרן זצ''ל, ואמר לו שהוא עובד כנהג, ולצערו הרב חצה צומת מרומזרת באדום, ועכשיו מעמידים אותו למשפט, והוא מבקש ממרן זצ''ל להתפלל עבורו שלא יקחו לו את הרישיון, כי פרנסתו תלויה בכך.
ענה לו מרן בקול גדול - עברת ברמזור אדום??? שיתנו לך את העונש הכי חמור שיש להם. אתה עוד רוצה שאתפלל עליך? עונש הכי גדול מגיע לך. [הסיפור נכתב במילים שלי, לא ציטוט מדוייק] וזה החינוך אצלנו בבית

אז אנשים יקרים - אם אתם רואים ילדים וילדות עומדים ליד מעבר חציה ומבקשים לעבור יחד עם מבוגר, תמסרו להם ד''ש מאבא. :)
מה יש פה לחלוק.
אתה בעצמך כותב שאם אתם רואים ילדים ממתנים וכו' סימן שזה רק החינוך שלך.
כלומר כך כתבתי שזה עניין של חינוך, ולא רק חינוך אלא הלכה של ממש.
 

ישר ולנדל"ן

משתמש פעיל
ברור שהוא אשם.
וברור גם שאלו שרגילים לעבור באזור, ייזהרו מאד (כי כבר ראו בעיניהם את הסכנה).
ועדיין, לא מגיע עונש מוות לאדם שפעל בשיקול דעת שגוי, ולא שם לב לשלטים!!!
זה לא כמו כביש מסוכן 'רגיל'. כמות ההרוגים והפצועים-קשה, מוכיחה שיש כאן מלכודת מסוכנת בהרבה מכל מקום אחר.
אז לא הגיוני להגיד 'אשמתם', ולשלוח אותם, מרוסקים, לבית לוינשטיין או לאלי"ן.
צריך למצוא פתרון (אין לי מושג מה הוא).
אולי לעשות מחסום פיזי שלא ייתן לאנשים לעבור באדום
 

חושב מחדש

משתמש מקצוען
מה יש פה לחלוק.
על זה
אבל תבינו שמסבירים לילד שהמדינה זוועתית והיא רק רוצה לעשות לנו רע ויש לה כל מיני חוקים נגדנו, אז מה יבין הילד? שחוקי תנועה אפשר בקלות לצפצף עליהם.
אז למה יעמוד הילד הצדיק שלנו ויחכה 2.5 דקות עד שיתחלף לירוק אם בזמן הזה יכול להספיק עוד כמה דקות של לימוד, נו זה לא חוק נגד לומדי התורה?

כאשר אני מלמד את ילדי שחוק הוא זוועה, זה לא אומר שכל חוק....
אלא חוק שהוא נגד לומדי תורה הוא אכן זוועה!!! ואין לו שום תוקף מבחינתי, והוא פשוט לא קיים.
והמדינה שלנו לצערי מלאה בחוקים נגד התורה ולומדיה, ערך השבת ,ערך הקדושה, ערך התורה, וכו' וכו'.
זה עדיין לא אומר שאני פוסל את כל החוקים, אני פוסל חוקים שפוגעים באבא שלי, הקב"ה.

ואם זאת הייתה כוונתך, אז אני מתנצל בפניך.
 

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
על הדרך - לאיפה ניתן להגיש הסרטות של נהגי אוטובוסים שגונבים רמזורים?
יצא לי לראות בצומת ירמיהו - שמגר שתי אוטובוסים דו מפרקיים נכנסים לצומת מלאה, על רמזור כתום!!
מה ההגיון למען ה'?????
אם עד עכשיו היה פקוק ורכבי הרמזור הבא יוכלו איכשהו לעבור - עכשיו בכלל זה חסום....

החלטתי מעכשיו לשבת ברכב עם מצלמה מוכנה על מצב הסרטה.

אין להם ברירה.
מי שלא יחסום צומת בירמיהו-שמגר, עלול לחכות לעולמי עד ברמזור, ולהזדקן שם לאיטו. נהג צייתן יחכה אפילו 5 רמזורים ברציפות, ועדיין לא יוכל להכנס לצומת.

התכנון שם לקוי ברמות היסטריות. חיכיתי שמישהו יפתח אשכול על האזור הנורא הזה.

הקטסטרופה העיקרית היא בשעת צהריים (16:00).
ודווקא כשמגיעים שוטרי תנועה לנווט, המצב טוב בהרבה, כי הם משחררים את התנועה מתוך שיקול דעת, הרבה יותר טוב מהרמזורים.

ושוב: נהג שמגיע מכיוון שמגר, ורוצה לחצות את ירמיהו ולהמשיך לשרי ישראל - חייב לחסום צומת.
כי כל המכוניות שהסתובבו מירמיהו למכבי אש, עומדות בקטע הכביש הקצר, וסותמות לו את הכניסה.
ואם יחכה שהמעבר ישתחרר, כבר יהיה לו אדום. (הרמזור למעלה בשרי ישראל נהיה ירוק ומשחרר את התנועה רק *אחרי* שלבאים משמגר כבר אדום).

כל הנ"ל - ממעבר יומיומי בצומת. ומצפיה בנהגים תמימים שחיכו שניים-שלושה רמזורים, כשהם ראשונים ברמזור, עד שקלטו שלעולם הצומת לא תהיה פנויה - וסתמו אותה בלית ברירה.
(ואז הצפירות של הנהגים מירמיהו לבר אילן, שנחסמו, עולות עד לב השמים... ואז הם משתחלים מסביב, וחוסמים גם לנתיב הנגדי את המעבר... והולכי רגל משוטטים בתוך כל זה, כי מי בכלל רואה את הרמזור של הולכי הרגל, כשאוטובוסים בגובה שלושה מטרים עומדים על מעברי החציה...)
 
נערך לאחרונה ב:

במבה נוגט

משתמש סופר מקצוען
ודווקא כשמגיעים שוטרי תנועה לנווט, המצב טוב בהרבה, כי הם משחררים את התנועה מתוך שיקול דעת, הרבה יותר טוב מהרמזורים.
זה מה שמטריף, לא רק שם
כל פעם שהרמזורים בצומת בר אילן או בצומת הר חוצבים (שפע חיים-הרטום) לא עובדים ויש שוטרי תנועה, התנועה זורמת פי כמה מאשר ביום מרומזר.
נראה לי שב2019 כבר היו יכולים לייצר בצמתים המרכזיים רמזורים שמתחלפים לפי עיבוד תמונה מיידי ולא לפי תכנות מקובע שלא יודע מה קורה בזמן אמת.
 

שתים

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
אין להם ברירה.
מי שלא יחסום צומת בירמיהו-שמגר, עלול לחכות לעולמי עד ברמזור, ולהזדקן שם לאיטו. נהג צייתן יחכה אפילו 5 רמזורים ברציפות, ועדיין לא יוכל להכנס לצומת.

התכנון שם לקוי ברמות היסטריות. חיכיתי שמישהו יפתח אשכול על האזור הנורא הזה.

הקטסטרופה העיקרית היא בשעת צהריים (16:00).
ודווקא כשמגיעים שוטרי תנועה לנווט, המצב טוב בהרבה, כי הם משחררים את התנועה מתוך שיקול דעת, הרבה יותר טוב מהרמזורים.

ושוב: נהג שמגיע מכיוון שמגר, ורוצה לחצות את ירמיהו ולהמשיך לשרי ישראל - חייב לחסום צומת.
כי כל המכוניות שהסתובבו מירמיהו למכבי אש, עומדות בקטע הכביש הקצר, וסותמות לו את הכניסה.
ואם יחכה שהמעבר ישתחרר, כבר יהיה לו אדום. (הרמזור למעלה בשרי ישראל נהיה ירוק ומשחרר את התנועה רק *אחרי* שלבאים משמגר כבר אדום).

כל הנ"ל - ממעבר יומיומי בצומת. ומצפיה בנהגים תמימים שחיכו שניים-שלושה רמזורים, כשהם ראשונים ברמזור, עד שקלטו שלעולם הצומת לא תהיה פנויה - וסתמו אותה בלית ברירה.
(ואז הצפירות של הנהגים מירמיהו לבר אילן, שנחסמו, עולות עד לב השמים... ואז הם משתחלים מסביב, וחוסמים גם לנתיב הנגדי את המעבר... והולכי רגל משוטטים בתוך כל זה, כי מי בכלל רואה את הרמזור של הולכי הרגל, כשאוטובוסים בגובה שלושה מטרים עומדים על מעברי החציה...)
את צודקת, אבל לא זה המצב בכל שעות היממה. יש שעות שמקסימום צריך לחכות רמזור אחד - לא נורא בכלל.
כנראה שלחלק מהנהגים יש טראומה בענין, אבל שלא ישחררו אותה עלינו בשעה 8 בערב....
פשוט הזוי - לשבת ברכב ולראות את הכתום שלהם ולהתכונן לנסיעה, ואז בווווםםם 2 אוטובוסים גולשים מעדנות (או שלא?) וחוסמים לנו!!
 

כח1

משתמש פעיל
אין להם ברירה.
מי שלא יחסום צומת בירמיהו-שמגר, עלול לחכות לעולמי עד ברמזור, ולהזדקן שם לאיטו. נהג צייתן יחכה אפילו 5 רמזורים ברציפות, ועדיין לא יוכל להכנס לצומת.


(ואז הצפירות של הנהגים מירמיהו לבר אילן, שנחסמו, עולות עד לב השמים... ואז הם משתחלים מסביב, וחוסמים גם לנתיב הנגדי את המעבר... והולכי רגל משוטטים בתוך כל זה, כי מי בכלל רואה את הרמזור של הולכי הרגל, כשאוטובוסים בגובה שלושה מטרים עומדים על מעברי החציה...)[/QUOT

אני חיכיתי שם לפחות 5 רמזורים ולא נכנסתי והצפירות שה' ישמור, עד שהזמינו משטרה שתסדר את העיניין
 

גלגל הצבעים

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
על הדרך - לאיפה ניתן להגיש הסרטות של נהגי אוטובוסים שגונבים רמזורים?

השיטה הכי טובה שהוכיחה את עצמה פעמים רבות, היא להריץ את הסירטון ברשת במקומות נפיצים [הציבור הכללי שולח בווטסאפ ואז זה רץ בין קבוצות, אבל גם לכל פורום שתעלו זה מהר מאוד יגיע לוואסטפ].
ואז הוא הופך לויראלי, וכל אתרי החדשות מגנים אותו, ואומרים "איפה המשטרה בכל הסיפור הזה".
ואז המשטרה [תפעיל אפילו סוכני שב"כ] כדי להעמיד אותו לדין.

האם קיים בזה איסור לשוה"ר וכו' תשאלו רב, יש דיעות שמותר לירות כדור בנהג כזה מדין רודף.

עיין ערך:
הסירטון המפורסם על הרכב שפרנציפ לא נתן לאמבולנס לעקוף בשום מחיר
הסירטון של האופנוע שעקף במעבר חציה וכמעט דרס אם ובת.
סירטון של רכב שעקף אוטובוס במעבר חציה, ועבר 2 ס"מ מילד שחצה.
סירטונים שהפיצו ברשת (אחרי תאונת 402) של נהגי אוטובוס שהתעסקו בסלולרי בנהיגה גרמה מיידת להשהיית עבודתם של הנהגים (בשונה מאם הסירטון היה נשלח לחברה, או למשטרה).
---

והסירטון [רצ"ב] שהתפרסם אתמול על התאונה שאנשים המשיכו לנסוע בלי להגיש עזרה - עוד קצת רייטינג וימצו איתם את הדין.
 

קבצים מצורפים

  • תאונה.mp4
    6.1 MB · צפיות: 272
נערך לאחרונה ב:

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
@מלאך טוב
איך עושים משהו עם כל האינפורמציה פה?
אין להם ברירה.
מי שלא יחסום צומת בירמיהו-שמגר, עלול לחכות לעולמי עד ברמזור, ולהזדקן שם לאיטו. נהג צייתן יחכה אפילו 5 רמזורים ברציפות, ועדיין לא יוכל להכנס לצומת.

התכנון שם לקוי ברמות היסטריות. חיכיתי שמישהו יפתח אשכול על האזור הנורא הזה.

הקטסטרופה העיקרית היא בשעת צהריים (16:00).
ודווקא כשמגיעים שוטרי תנועה לנווט, המצב טוב בהרבה, כי הם משחררים את התנועה מתוך שיקול דעת, הרבה יותר טוב מהרמזורים.

ושוב: נהג שמגיע מכיוון שמגר, ורוצה לחצות את ירמיהו ולהמשיך לשרי ישראל - חייב לחסום צומת.
כי כל המכוניות שהסתובבו מירמיהו למכבי אש, עומדות בקטע הכביש הקצר, וסותמות לו את הכניסה.
ואם יחכה שהמעבר ישתחרר, כבר יהיה לו אדום. (הרמזור למעלה בשרי ישראל נהיה ירוק ומשחרר את התנועה רק *אחרי* שלבאים משמגר כבר אדום).

כל הנ"ל - ממעבר יומיומי בצומת. ומצפיה בנהגים תמימים שחיכו שניים-שלושה רמזורים, כשהם ראשונים ברמזור, עד שקלטו שלעולם הצומת לא תהיה פנויה - וסתמו אותה בלית ברירה.
(ואז הצפירות של הנהגים מירמיהו לבר אילן, שנחסמו, עולות עד לב השמים... ואז הם משתחלים מסביב, וחוסמים גם לנתיב הנגדי את המעבר... והולכי רגל משוטטים בתוך כל זה, כי מי בכלל רואה את הרמזור של הולכי הרגל, כשאוטובוסים בגובה שלושה מטרים עומדים על מעברי החציה...)
וזה עוד כלום.
ביום שבו יתחילו בבניית הנת"צ ברחוב בר אילן, הכיף האמיתי יתחיל.
 

שתים

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
השיטה הכי טובה שהוכיחה את עצמה פעמים רבות, היא להריץ את הסירטון ברשת במקומות נפיצים [הציבור הכללי שולח בווטסאפ ואז זה רץ בין קבוצות, אבל גם לכל פורום שתעלו זה מהר מאוד יגיע לוואסטפ].
ואז הוא הופך לויראלי, וכל אתרי החדשות מגנים אותו, ואומרים "איפה המשטרה בכל הסיפור הזה".
ואז המשטרה [תפעיל אפילו סוכני שב"כ] כדי להעמיד אותו לדין.

האם קיים בזה איסור לשוה"ר וכו' תשאלו רב, יש דיעות שמותר לירות כדור בנהג כזה מדין רודף.

עיין ערך:
הסירטון המפורסם על הרכב שפרנציפ לא נתן לאמבולנס לעקוף בשום מחיר
הסירטון של האופנוע שעקף במעבר חציה וכמעט דרס אם ובת.
סירטון של רכב שעקף אוטובוס במעבר חציה, ועבר 2 ס"מ מילד שחצה.
סירטונים שהפיצו ברשת (אחרי תאונת 402) של נהגי אוטובוס שהתעסקו בסלולרי בנהיגה גרמה מיידת להשהיית עבודתם של הנהגים (בשונה מאם הסירטון היה נשלח לחברה, או למשטרה).
---

והסירטון [רצ"ב] שהתפרסם אתמול על התאונה שאנשים המשיכו לנסוע בלי להגיש עזרה - עוד קצת רייטינג וימצו איתם את הדין.
אז יאללה נתחיל להעלות לפה (או לאשכול חדש) סרטונים וכל מי שיכול יפיץ הלאה??
 

חוה ש

משתמש מקצוען
נמוך.
מי שעובר רק בירוק, לכאורה לא ייפגע.
אבל לא ייתכן שייגזר גזר דין מוות על חצייה באדום. אין עונש חמור כל כך בשום מדינה מתוקנת.

אנשים שמכירים את המקום, לא מעזים לחצות באדום, גם אם יברחו להם 10 אוטובוסים.
אבל אנשים שאינם מכירים, חושבים לתומם שזה עוד כביש בו אפשר להתעלם מהרמזורים אם נראה שהכביש פנוי.
ולא יודעים שהכביש *לא* פנוי. כי יש נתיב נגדי נוסף, שאליו הם לא הסתכלו, כי לא זכרו מקיומו, ובכל רגע יכול לטוס בו אוטובוס במהירות בין עירונית.

וזו התשובה לשאלה לעיל -

עדה למקרה של הולך רגל שעבר בירוק את הנת"צ. מונית עברה מהפרטי לנת"צ.
בחלקיק שניה נמנע אסון.
ראיתי יותר מפעם אחת.
 

גלגל הצבעים

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
אז יאללה נתחיל להעלות לפה (או לאשכול חדש) סרטונים וכל מי שיכול יפיץ הלאה??
רק תקבל לזה אישור מההנהלה.
יש עוד בעיה שלא לכולם יש מצלמה זמינה כל הזמן, אבל מי שיש לו מצלמת דרך ברכב אם הוא יזכור תאריך ושעה הוא יכול להוציא משם אוצרות.

גם אפשר שמישהו יפתח ערוץ יוטיוב שנועד לזה, וישלחו אליו את הסירטונים והוא יעלה, השאלה אם נטפרי יאשרו כזה דבר או שזה נחשב סרטים.
 

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
@Ruty Kepler
הכביש ההוא הוא שילוב של תשתיות גרועות. עם כשלים של הולכי רגל.
והתמונה שלך ממחישה.

שימו לב איך שני הרמזורים נצפים אחד אחרי השני. והם לא תמיד בגל ירוק.
באחד הצמתים שם תפסתי פעם את עצמי, ברגע האחרון לפני שירדתי לכביש כשבעצם שמתי לב שלא הרמזור הקרוב אלי התיירק. אלא הבא אחריו.
 

לוטוס

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הרמזורים שם ממש "משכנעים" לעבור באדום (לא אותי)
כל רמזור מורט עצבים יותר מהשני! במיוחד בצומת סנהדריה

חוץ מזה שיש שם מקומות מבלבלים מאוד! נראה שיש לך ירוק אבל זה לנתיב הצמוד
 

אורתודוכס

משתמש פעיל
זה מה שמטריף, לא רק שם
כל פעם שהרמזורים בצומת בר אילן או בצומת הר חוצבים (שפע חיים-הרטום) לא עובדים ויש שוטרי תנועה, התנועה זורמת פי כמה מאשר ביום מרומזר.
נראה לי שב2019 כבר היו יכולים לייצר בצמתים המרכזיים רמזורים שמתחלפים לפי עיבוד תמונה מיידי ולא לפי תכנות מקובע שלא יודע מה קורה בזמן אמת.
גם אני מצטרף להנ"ל
זה נראה שרמזורים על פי מצלמות יעזרו פה
מי שחולף כל יום ברחוב חזו"א בבני ברק יבין אותי למה אני מדבר
 

ירח דבש

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
בקטע ליד הר חוצבים/קרית מדע הרמזור פשוט לא עובד, כל הזמן אדום שם חיכינו שם מעל רבע שעה, ובסוף עברנו באדום..............
 

שתים

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
מונית עברה מהפרטי לנת"צ.
זה עוד בעיה, הנהגי מוניות בני 80 שבכלל לא רואים את הכביש...
פעם היתה לפני מונית שעשתה פרסה באמצע הרחוב - והנהג היה כזה זקן והכסא שלו היה נמוך שהוא היה צריך לעשות כמה פעמים רוורסים ולסדר את הרכב עד שהשתלב בנתיב הנגדי - במקום פעם אחת חדה וחלקה...
פשוט צרה.
 

i am

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
בקטע ליד הר חוצבים/קרית מדע הרמזור פשוט לא עובד, כל הזמן אדום שם חיכינו שם מעל רבע שעה, ובסוף עברנו באדום..............
וואו שעות אני מחכה שיזכירו את זה..........
שימו לב יש שם כפתור ללחוץ בשביל שיהיה ירוק!!!!!!!!


חוץ מזה בצומת בר אילן יש רמזור להולכי רגל שיחד איתו יש ירוק לרכבים (לאותו כיוון!)
במעבר חצייה מבית העלמין לנת"צ.
 

רחלשש

משתמש רשום
בצומת גולדה , זה לא כ"כ נכון אני מכירה מישהי שנפגעה קשה מאוטבוס חולף כשהיא חיכתה במעבר חצייה
גם סבא של בעלי זצ"ל איש יקר וצדיק לא שב הביתה מצומת בר אילן..ועלה לבית דין של מעלה!
הוא עמד וחיכה בסבלנות במעבר חצייה אך פגע בו רכב שהגיע מכוון ירמיהו ...
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

למעלה