פוליטי בחירות לרשויות המקומיות • בית שמש

מי לדעתך ינצח במירוץ לראשות העיר?

  • שמואל גרינברג

  • עליזה בלוך


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.
מצב
הנושא נעול.

מירער

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
WhatsApp-Image-2024-02-06-at-23.12.08-e1707258843336.jpeg
צילום: באדיבות המצלם

ויזניץ׳ מרכז הודיעו על תמיכה באבוטבול ובאגו״י​

הוועדה הפוליטית של חסידי ויזניץ מרכז קיימו הערב (שלישי) פגישה עם המועמד לראשות העיר אבוטבול, והודיעו על תמיכתם בו.
 

די

משתמש סופר מקצוען
כתבה מעניינת מעיתון חדש בבית שמש האחרון על שמואל גרינברג ושלומי אמונים (פילוח קולות, סיכויי זכיה לכל מועמד גרינברג/אבוטבול/בלוך)
 

קבצים מצורפים

  • כתבה גרינברג.pdf
    KB 590.5 · צפיות: 79

אחג

משתמש מקצוען
גרינצייג ב'קו עיתונות' על ראשות העיר בית שמש: דגל התורה ושלומי אמונים יחד יכניסו עשרה נציגים, שהם בדיוק 40% מהמועצה, אם הדבר יתורגם אחד לאחד גם בפתק הצהוב, ובהינתן תוספת של לא מעט קולות של חרדים מודרניים וקבוצות קטנות מתוך הציונות הדתית שעשויות להצביע לגרינברג הוא כבר יכול להתחיל לתכנן את היום שאחרי בכס הראשות כבר בסיבוב ראשון.
 

אחג

משתמש מקצוען
אבי רבינא חושף ב'קו עיתונות': לאחר מכתב ההאשמות של רבני דגל התורה נגד ויז'ניץ בעניין בית שמש, הגיבו באגו"י במכתב בו ציינו כי אין להם דבר נגד דגה"ת, אך מכיון ומכתבם דלף לתקשורת וגרם לחילול שם שמים, הם מבקשים לדון בנושא בפגישה ולא בכתב, אלא שהדרג הפוליטי ב'דגל' הטיל וטו על קיום הפגישה .

עוד מאבי רבינא ב'קו עיתונות': מתברר כי המכתב של רבני 'דגל' ל'אגודה', הגיע ממייל אנונימי בשם "מוישה-מוישה", ולא נשלח בערוצים רשמיים כמו מזכיר מועצגה"ת או לבית האדמורי"ם. בכמה מבתי האדמורי"ם ציינו שדבר המכתב נודע להם באמצעות התקשורת, הרבה לפני שקיבלו את המכתב עצמו .
 

אחג

משתמש מקצוען
המועמד לראשות העיר שמואל גרינברג קיים אמש ישיבת היערכות עם גבאי קהילות בשכונת רמה ד׳ בבית שמש, שישמשו כראשי המטות בשכונה ויפעלו לניצחונו של גרינברג בבחירות. במהלך ישיבת העבודה הגיע להשתתף גם המרא דאתרא הגאון רבי אליעזר ספטנר, שקיבל סקירה מקיפה על פעילות מטה הבחירות ועל התוכניות של גרינברג לפעול למען הסדרת ההקצאות ושטחי הציבור בשכונה בהידברות ובתיאום מלא עם כלל הקהילות והמוסדות מכל הציבורים והעדות.
 

מירער

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
מישהו יודע להטמיע?
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה