אני גם שואלת את עצמי את אותה שאלה....לא עומדת בזה.
ההורים זעקו לעזרה כדי שיחזירו למידה מרחוק?
מאיפה הבאת את זה?
אני גם שואלת את עצמי את אותה שאלה....לא עומדת בזה.
ההורים זעקו לעזרה כדי שיחזירו למידה מרחוק?
מאיפה הבאת את זה?
דברים של טעם!ועוד משהו קטן, המורים הרי עובדים "הכי הכי קשה" ועובדים המון מחוץ לשעות העבודה, ומתמסרים כל כך לתלמידים, והם נורא מסכנים, נכון?
אם כל זה היה נכון הם היו אמורים להיות מחושלים מאוד, לא לפחד מעבודה קשה, לקפוץ בכיף למים עמוקים ולשחות שם בקלות.
אבל איכשהו כל משהו קטן מעבר - מצריך מהם כ"כ הרבה כוחות נפש ודיבורים כמו חול.
הם לא היו מסוגלים לעבור ללמד בטלפון והם לא היו מסוגלים לתמצת ולזקק את השיעורים שלהם והם לא היו מסוגלים לכתוב דפי עבודה ולא היו מסוגלים לבדוק אותם.
עכשיו הם גם לא מסוגלים ללמוד איך ללמד ילדים שקטנים בחצי שנה מהגיל המקורי של התלמידים שלהם.
גם ללמוד את קצב הכתיבה בכיתה נמוכה יותר זה משהו שמסתבר כמסובך מאוד מאוד.
כל עובדי המשק האחרים הצליחו בלי הרבה דיבורים ובעיקר בלי תלונות להסתגל למצבים לא קלים יותר. מעניין איך זה שדווקא העובדים המפונקים במשק הם אלו ששרדו יפה את התקופה.
בדיוק!!!עובדי הוראה יקרים.
אתם לא צריכים לקחת כל דיון אליכם אישית.
מערכת החינוך כאן לוקה בחסר, מקובעת וחסרת גמישות.
היא שוכחת שהיא בעצם נועדה לתלמידים ולא הם נועדו לשרת אותה.
לא כל ביקורת עליה. היא ביקורת עליכם.
תפרידו.
אתם עצמכם משלמים את מחיר הקבעון שלהם.
(כמה מורים היו מעדיפים להעביר אחרת את התקופה הזאת?)
בעולם מתוקן מערכת חינוכית שפויה, היתה בודקת קודם כל מה טובת תלמיד שנכפה עליו חופשה רחוקה מלמידה למשך שלושה חודשים, ורק אח"כ היתה בוחנת איך לשפות את עובדיה על שינויי תנאי העבודה.
הרי כל המשק נאלץ לגלות גמישות יוצאת דופן...
מיותר להרחיב על היפוך הדברים כאן. ומותר להורים להתאונן על כך בלי שתקפצו על רגליכם האחוריות "לא מעריכים אותנו" מעריכים אתכם מאד. ובלי קשר חושבים שאפשר לשנות דברים.
את מדברת על גדולים, אני מדברת על קטנים.לא נכנסת לעובי הדיון כאן.
רק משהו אחד לא לקחתם בחשבון
מה עם התלמידים/ות???
בדקתם מה דעתם בעניין?
אני מורה.
התלמידות שלי עברו תקופה משוגעת כמו כולם.
והן מחכות לחופשששש
ועוד כל מיני שאני מכירה,
מהמשפחה ומהסביבה -
הילדים (ברובם) בכלל לא בעניין של לימודים.
בדיוק!התכוונת לשאול למה חייבו את הלמידה מרחוק?
כי זה באמת היה דבר טפשי לחלוטין.
רק זו היתה ההוראה מלמעלה,
והמורות למטה לא יכלו לעשות כלום בערך.
(רק לדאוג שזה יהיה כמה שיותר קליל וקצר)
אנחנו נמצאים באינטרנט פתוח, כל אחד יכול לראות את זהאוקי, זה רק מוכיח כמה שהדיון מיותר
אם מקבלי ההחלטות אינם רואים את טובת הענין לנגד עיניהם
השאלה מה יועיל לצמצום הפערים כלל אינה עולה
והטענה שלך שהארכת הלימודים אינה יעילה גם היא לא תוכל להיות מוכחת.
אפשר לסגור את האשכול.
מקווה שהתובנה שמערכת החינוך פועלת באופן שנוגד את אינטרס הציבור- תופנם לפחות בקרב ההורים.
אני לא בטוחה בכלל שמערכת החינוך העצמאי לא מושפעת ממה שקורה במשרד החינוךהייתי אולי רק מדגישה -
משרד החינוך.
(להבדיל ממערכת החינוך החרדי)
בכלל לא ציפיתי מהם להיות כל יכולצריך לזכור שמורה/מורה גם אם הם מקסימים וחלומיים בימי שיגרה, זה לא אומר שהם חייבים להסתדר בימים טרופים.
לא כל אחד הוא כל יכול. להביא חומרים. להריץ. לחלק. להסביר באופן פרטני. בפרט כשיש משפחה עם ילדים.
בשקט בשקט שעובדי הרווחה לא ישמעו, גם אנחנו ההורים לא התנהגנו תמיד בדיוק ב100% כפי שמצופה מאתנו...
ואנחנו מרגיעים את עצמנו שהתכוונתי לחנך, על אף שבתוך תוכנו משתוללת לבה איזו שהחא מחשבה שהכל "בגלל הקורונה". בגללה אבדנו שיווי משקל וכעסנו, צעקנו, הרבצנו לילד. במילה אחת, אנחנו לא "הכל יכול". וגם המורה הוא לא "הכל יכול".
אף אחד לא כעס על עובדי ההוראה אישית
ואוי ואבוי אם המורים/המורות יתחשבו בלמידה מהבית!
יש כאלה שלמדו ויש כאלה שלא
המורים לא היו מעונינים, הם היו מבסוטים שנותנים להם עבודה
אני אפילו לא מבין את הקונקסט.ההורים לא בני אדם? הם לא צריכים לכלכל בית ומשפחה? למה רק עובדי הוראה צריכים להיות מוגנים וכל האחרים - עבדים כמו שקראתם לזה...
דווקא לא,אני אפילו לא מבין את הקונקסט.
בהנחה והמורים מילאו את חובתם (עפ"י הנדרש מהם ע"י הממונים עליהם) מה להם לטפל בכל בעיותיהם של עם ישראל? גם זה חלק מתפקיד ההוראה?
שימו לב שרוב טענותיכם מגיעות ממבט של עצמאי בזמן שכל ההתנהלות של כל שכיר במשק שונה בתכלית (וכל אדם זכותו לבחור לחיות עם החסרונות כשכיר או חסרונות של עצמאי).
כנראה שזה פשוט תלוי בתים.נראה לי שמדובר רק בציבור החילוני ששם יש יותר אפשרויות הגיוניות ללמידה מרחוק
עם כל מי ששוחחתי זה היה יותר סיוט מאשר למידה(רחוק מלמידה - הגדרה יותר מתאימה)
ממחקרון שעשיתי (בנים/בנות מרכז/פריפריה גדולים/קטנים) ברוב הכיתות הייתה למידה של ממוצע 70% מכלל השיעורים/תלמידות. יתכן ואתם שייכים ל 30% הנותרים.עם כל מי ששוחחתי זה היה יותר סיוט מאשר למידה
תתפלאו לשמוע..(רחוק מלמידה - הגדרה יותר מתאימה)
זה ממש משפט מקומם וגם לא נכון בעליל!
נשמע שיש לכם ילדים רובוטיים
מאחורי המערכת עומדים אנשי הוראה, לא כן?!דיברתי על המערכת, לא על המורים אישית
שוב.יש גם הרבה מובטלים, יש לכם מושג כמה?
מי לא עבד? (גם אתם כתבתם שהמורים עבדו אך לטענתכם התלמידים לא הצליחו ללמוד. ולכן?)חשבתם פעם שלקבל משכורת בלי לעבוד זה לא דבר מובן מאיליו?
לא, המערכת אשמה, משרדי הממשלה שיצרו אותה בצורה מעוותת כזו
שימו לב שרוב טענותיכם מגיעות ממבט של עצמאי בזמן שכל ההתנהלות של כל שכיר במשק שונה בתכלית (וכל אדם זכותו לבחור לחיות עם החסרונות כשכיר או חסרונות של עצמאי).
איזה פרט מתנאי העסקתם היה טוב יותר משאר השכירים בארץ (עניינם לא שייך לאלו שפוטרו כמובן)דווקא לא,
המורים היו במצב הזה מישום מה יותר מוגנים מכל השכירים
לא בטוחה בכלל...!מאחורי המערכת עומדים אנשי הוראה, לא כן?!
מעניין לראות את המחקר הזה - ואת כל הפרטים שלו...!ממחקרון שעשיתי
לכל אחד התפקיד שלו, יש להורה מספיק תפקידים חשובים מאד ולכן מחלקים את מה שאפשר לאנשים נוספיםאך לומר שההורים לא יכולים להשפיע על הילדים??
סליחה שאני שואל.המורים צריכים לקבל תשלום כי הם עבדו - אבל ההורים צריכים לעזור להם בלמידה, לספק להם טלפונים או מחשבים להקשבה, לשבת ללמוד איתם את יחד את החומר המועבר, לשלם על ארוחות שאמורות היו להיות בלימודים ועוד לשלם על כל זה למורים ששלחו חומר במייל/בפקס/בטלפון????
במעונות הבינו את זה? העובדות עבדו מרחוק?למה במעונות הבינו את זה ובבתי הספר לא??
מה שלא ברור -כמו שאמרתי,
ההורים לא ביקשו שהמורים יעבדו.
אם המערכת רוצה שהם יעבדו שתשלם להם
זה הכעס וזה הקצר - אין שום קשר בין משרד החינוך והסתדרות המורים להורים
וזאת הבעיה, שהחליטו בשבילינו.
הם מבקשים משהו לא בשמינו
אני רוצה שילד שלי ילמד במסגרת לא בבית
ואין לי שום צורך בטובה הזו
אני לא רוצה לשלם על זה כי מבחינתי זה לא יעיל
מי שביקש מהם לעבוד שישלם
ואלה שכן נהנו מזה שהמורים העבירו חומר - צריכים לשלם תשלום מלא??
על מה????
על זה שההורים עשו לפחות חצי מהעבודה?
לא היה להם בעיות משמעת ועוד מלא דברים שעליהם הם מקבלים את הכסף
ואם תגיד - לא היה דרך אחרת -
אז אני יחזור להתחלה - מוותרת על הטובה הזו
זה לא שווה את הכסף והבלאגן
כל טוב.
בחיידרים שילמו וסכום לא מבוטלמה שלא ברור -
מי שילם?
ולמי?
עד כמה שידוע לי במוסדות כמו של החינוך העצמאי
לא נגבה תשלום מההורים (מעבר לדמי שכלול)
אני מבין שלאחר התייעצות אתם מייצגים את כלל ההורים בארץ..ההורים לא ביקשו שהמורים יעבדו.
.. זה בדיוק מה שהיא עושה.אם המערכת רוצה שהם יעבדו שתשלם להם
שוב פעם.ה הכעס וזה הקצר - אין שום קשר בין משרד החינוך והסתדרות המורים להורים
ראשית זה יהיה הפרת הסכם שכר (חזרנו לעניין השכירים כמו לופ).ואלה שכן נהנו מזה שהמורים העבירו חומר - צריכים לשלם תשלום מלא??
על מה????
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכז
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר: