לעבעדיקייט
משתמש מקצוען
זהו. מסיבות סוף שנה. חגיגות. שלטים. חזרות. חומש סעודה. מסיבת סידור. מסיבות גמר וכו' וכו'
ממש חגיגה. ו...?
האם הילד "באמת" יודע את החומר?
טוב. אז בואו נעשה קצת סדר.
ילד/ה בכתות רגילות. נו. מילא. קצת יותר חומר. קצת יותר חומר.
אבל ילד שלומד קריאת אותיות (גן חובה) ולא יודע אותם על בורים במליון אחוז (כן. בלימוד האותיות, יש כזה מושג מליון אחוז), מה לא לעלות כתה?
הרי זה יכול להוות נזק ארוך מאד.
אהה. תבואו ותגידו: לא קרה כלום. בשנה הבאה הוא ימשיך ללמוד.
אז כאן מתחילה הבעיה. הרבי/המורה שיקבלו אותו בשנה הבאה לא מומחים לזה.
זה כמו שתגידו מה שהזגג לא עשה, יעשה החשמלאי.
לדעתי, צריכים ההורים קול צעקה (כדי שאח"כ לא תהיה מרה) ולתבוע מההנהלות שידחו את עליית הכתות עד לראש חודש כסלו.
אלול ותשרי ממילא לא נחשבים לחודשי לימוד, בהם לומדים על החגים.
אבקש, רק תגובות ענייניות הנדנות בכובד ראש.
ממש חגיגה. ו...?
האם הילד "באמת" יודע את החומר?
טוב. אז בואו נעשה קצת סדר.
ילד/ה בכתות רגילות. נו. מילא. קצת יותר חומר. קצת יותר חומר.
אבל ילד שלומד קריאת אותיות (גן חובה) ולא יודע אותם על בורים במליון אחוז (כן. בלימוד האותיות, יש כזה מושג מליון אחוז), מה לא לעלות כתה?
הרי זה יכול להוות נזק ארוך מאד.
אהה. תבואו ותגידו: לא קרה כלום. בשנה הבאה הוא ימשיך ללמוד.
אז כאן מתחילה הבעיה. הרבי/המורה שיקבלו אותו בשנה הבאה לא מומחים לזה.
זה כמו שתגידו מה שהזגג לא עשה, יעשה החשמלאי.
לדעתי, צריכים ההורים קול צעקה (כדי שאח"כ לא תהיה מרה) ולתבוע מההנהלות שידחו את עליית הכתות עד לראש חודש כסלו.
אלול ותשרי ממילא לא נחשבים לחודשי לימוד, בהם לומדים על החגים.
אבקש, רק תגובות ענייניות הנדנות בכובד ראש.