בס"ד
בחלק מהשיקולים שאתם בוחרים באיש מקצוע הייתי מציע לבדוק איך תוכלו לעזוב אותו אם תדרשו לכך.
אצלנו במשרד לקוחות שעזבו מקבלים שירות מלא - הם או המייצג שלהם.
אני נתקל לא אחת בלקוחות שעוזבים ומפחדים ולא נעים להם היות והם רגילים לקבל יחס קר במקרה הטוב ובמקרה הפחות טוב לא מקבלים מענה בכלל, וחבל.
אנחנו אף פעם לא יודעים מה יהי' בעתיד העולם קטן ובד"כ נפגשים שבו מתי שהוא.
מהניסיון שלי היו לא מעט לקוחות שחזרו אלי אח"כ ואני בטוח שאם היו מקבלים יחס קר הם לא היו חוזרים.
כדי לכם כל העצמאיים שבחבורה לאמץ כלל זה ולהתנהג בכבוד ובצורה מכובדת לכל מי שעוזב כי עוד יכול לחזור והוא גם יכול להביא לקוחות אחרים אפי' שהוא עזב וכו'
זה לא אומר שמגיע לו הכל ולהסכים לכל הדרישות שלו אם אינם מוצדקות - הכוונה להתנהל נכון בעזיבת לקוח ובצורה מכובדת
בחלק מהשיקולים שאתם בוחרים באיש מקצוע הייתי מציע לבדוק איך תוכלו לעזוב אותו אם תדרשו לכך.
אצלנו במשרד לקוחות שעזבו מקבלים שירות מלא - הם או המייצג שלהם.
אני נתקל לא אחת בלקוחות שעוזבים ומפחדים ולא נעים להם היות והם רגילים לקבל יחס קר במקרה הטוב ובמקרה הפחות טוב לא מקבלים מענה בכלל, וחבל.
אנחנו אף פעם לא יודעים מה יהי' בעתיד העולם קטן ובד"כ נפגשים שבו מתי שהוא.
מהניסיון שלי היו לא מעט לקוחות שחזרו אלי אח"כ ואני בטוח שאם היו מקבלים יחס קר הם לא היו חוזרים.
כדי לכם כל העצמאיים שבחבורה לאמץ כלל זה ולהתנהג בכבוד ובצורה מכובדת לכל מי שעוזב כי עוד יכול לחזור והוא גם יכול להביא לקוחות אחרים אפי' שהוא עזב וכו'
זה לא אומר שמגיע לו הכל ולהסכים לכל הדרישות שלו אם אינם מוצדקות - הכוונה להתנהל נכון בעזיבת לקוח ובצורה מכובדת