נכתב ע"י דאלארס;1018490:לא חשבתי שזו קללה, אבל אם משתמע כך, מחקתי. אתם מוזמנים גם למחוק את הציטוט.
אני חושב שמחינה פרסומית זה קצת מסורבל 'ישיבה קטנה עם דרך ארץ'. אם כבר למה לא 'תורה ודרך ארץ' 'תורה עם דרך ארץ', זה הרי ממוקם כסלוגן.נכתב ע"י gabizon1;1018683:אז אחרי כל הדיונים... איך הלוגו? (הצבעים פה נראים על הפנים, מבטיח שבמסך שלי הם יותר טובים)
אנסה עם הגדרות נוספות שעלו פה, ואגיש ללקוח...
נכתב ע"י יערי;1018768:אני חושב שמחינה פרסומית זה קצת מסורבל 'ישיבה קטנה עם דרך ארץ'. אם כבר למה לא 'תורה ודרך ארץ' 'תורה עם דרך ארץ', זה הרי ממוקם כסלוגן.
(סופר דרינק: קוקה קולה עם פטל, להבדיל )
אם אכן מדובר ביוזמה שמיועדת לכל אלו שתיארת, ואם אכן יש לה תמיכה מגדולים (בהדגשה על אם, זה מסוג הדברים שלא כדאי לעשות בלי להתייעץ עם אדם גדול), עדיין צריך 'לשווק' את זה בציבור, לא בשביל להביא תלמידים נוספים, אלא בשביל להעביר את התחושה שלא באים חלילה לקעקע את עולם התורה, ולא עושים פה שמהו שחותר תחת אושיות המושג המקודש "ישיבה".נכתב ע"י אפרתה;1018781:דבר אחד לא הבנתי---
אם מדובר פה בכל מני מסכנים, כמו שהגדירו,
בכאלה שלא מצאו את מקומם, כמו שהיו שכתבו,
בכאלה שלא רוצים ישיבה רגילה...
עבור כאלה אין צורך לשווק או למצוא שם שהוא מן יצור כלאיים. אלה ימצאו את המקום הזה בעצמם.
כל מני שמות שיווקיים מנסים בד"כ לשכנע. ואם מנסים לשכנע זה לא את מי שמגיע בלי שיכנוע.
זו צריכה להיות נקודה מאד מרכזית בבחירת השם והסלוגן.נכתב ע"י אפרתה;1018781:וכן- אם הצעד הזה מלווה בדעת תורה וכו' אז המטרה תהיה כמה שיותר להתרחק מהשם ישיבה כדי שלא להטעות.
נכתב ע"י אפרתה;1018799:מי, כאלה יזמות לא משווקים בשם לוגו וסלוגן.
יזמה כזו צריך להביא לפני האנשים המתאימים שיכוונו את התלמידים המתאימים לשם.
כל הדבר הזה לא מריח משהו כאוב ומעורר רחמים כי אם משהו מסחרי נטו. רחמי משום מה לא התעוררו ואני תוהה לגבי חושיהם החדים של כל המרחמים דכאן.
נכתב ע"י מי;1018809:ואם אכן הישיבה קשובה לדעת גדולים והולכת לאורם, ולא מתכוונת לקחת תלמידים שהתכוונו ללכת לישיבה קדושה - זה צריך להיות ברור ממבט ראשון. מה שלא קורה כרגע.
נכתב ע"י אפרתה;1018781:דבר אחד לא הבנתי---
אם מדובר פה בכל מני מסכנים, כמו שהגדירו,
בכאלה שלא מצאו את מקומם, כמו שהיו שכתבו,
בכאלה שלא רוצים ישיבה רגילה...
עבור כאלה אין צורך לשווק או למצוא שם שהוא מן יצור כלאיים. אלה ימצאו את המקום הזה בעצמם.
כל מני שמות שיווקיים מנסים בד"כ לשכנע. ואם מנסים לשכנע זה לא את מי שמגיע בלי שיכנוע.
וכן- אם הצעד הזה מלווה בדעת תורה וכו' אז המטרה תהיה כמה שיותר להתרחק מהשם ישיבה כדי שלא להטעות. אם כן זה לא נשמע ממש כך.
אובייקטיב- חזקי ואימצי. בימים אלו יותר מתמיד מבצר הישיבות זועק עמידה בפרץ. לא ממליצה לאף אחד להיות מן העבר השני.
ציטוט:
פורסם במקור על ידי למען דעת
הבעיה בפתיחת כזה מוסד, היא כמו שכתב יערי קודם - שזה הופך ללכתחילה.
כמה מתלמידי מערבא נמצאים שם מסיבות אישיות וכמה מסיבות אידיאולוגיות?
לכמה מהתלמידים שם יש אחים לפניהם ואחריהם שלומדים בישיבות "תורניות מלאות" (חפשתי הגדרה לישיבה שלא תהיה על חשבון המוסדות הנ"ל)?
מערבה זה מוסד לימודים יוקרתי שמעט מאוד מהפונים אליו אכן גם מתקבלים.
מי שלומד שם רוצה מאוד מאוד ללמוד שם וגם הוריו משלמים שכ"ל מרקיע שחקים, אבל זה לא הדיון!
מחפשים שם לישיבה לילדי בעלי תשובה מה הבעיה שלך עם זה, מה יש לך ביטוח על הילדים שלך????
זהו בדיוק.נכתב ע"י אפרתה;1019009:שיבואו בעלי דעת תורה ויעשו.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
סילבוס חדש ל-2024!
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
21.05
י"ג אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
דיגיטל בגובה העיניים
עם מנדי נאבול
כל האפשרויות הטמונות בעולם הדיגיטל שיגרמו לך להרוויח יותר!
לתלמידים ובוגרים בלבד!
תהילים פרק קמד
א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו: