עזרה איזה פרסום משכנע אותך יותר?

אהרן גרינפלד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
יש בזה משהו...
רק קצת יותר עדין, וזה היה מושלם.
(לכתוב משהו על מחיר סביר שלא יחשבו שזה מדי יקר)
בכל אופן, כך או כך, שיהיה לך המון הצלחה!
תודה
אך אחד הכללים בפרסום זה
לא לכתוב בפרסום אחד יותר ממסר אחד
ואם יוסי הנהג החליט להשתמש במסר של נוחות לא נראה לי כדאי להוסיף עוד מסר של מחיר...
כך לעניות דעתי
אבל מעניין אותי לדעת מה אתה אומר?
האם כדאי להוסיף גם החלק של מחיר?
 
נערך לאחרונה ב:

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
אך אחד הכללים בפרסום זה
לא לכתוב בפרסום אחד יותר ממסר אחד
למה?
יש מסר עיקרי, ויש כל מיני ערכים נלווים.

את המסר העיקרי נביא בפרונט,
ואת הנלווים -נביא באייקונים למטה וכו.

אם הנהג הוא גם אדיב וגם מיומן, וגם הרכב שלו נח,
אני בודקת תחילה מה הבידול שלו.
כי כל הנהגים אומרים על עצמם שהם מיומנים אדיבים ונוחים.
אם מתברר שהוא נח ברמה של פינוק, בעוד רכבים אחרים קצת חורקים,
אשתמש במסר של פינוק, כי קהל היעד הוא זה המפונק. הוא זה שיתאים לי.
קהל יעד שרוצה רק לחסוך נניח, לא יתאים, כי הוא יעלה עם נעלים על הריפוד, ולא ישלם.
הוא לא יעריך את הערך שהנהג נותן ולא ישלם עליו.

אבל אשדר תוך כדי גם מסר של אישי.
הנהג הזה אולי יחתום את השם שלו במודעה בכתב יד לשדר את זה,
או נניח הוא יזמין את הלקוחות אישית.
הוא יכול לכתוב באייקון למטה: יחס אישי.
או להראות את זה בשפה וכו.
 

אהרן גרינפלד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
בשאלה שלי התכוונתי למודעת טקסט בלבד,
כך שאין שם יותר מדי מקום לעוד מסרים,

להעביר מסרים נוספים בעקיפין זה דרך נהדרת לדעתי להוסיף מסר נוסף
אבל לא בפירוש
כי אם מעבירים יותר ממסר אחד בסוף לא נקלט כלום
 

שיר770

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
לדעתי. מי שמחפש נהג הסעות זה לא מישהו שצריך לשכנע לצורך שלו בנוחות וכו'. הוא פתח את העיתון במטרה לחפש נהג לנסיעה לחתונה.
לא כמו מעדן שעד עכשיו לא היית צריך ומעכשיו כשראית את המודעה של יופלה אתה מתגרה לטעום.
ולכן מודעה א' משדרת אמינות ופשטות. והייתי מתקשרת אליו ראשון.
 

לב שומע

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
לדעתי. מי שמחפש נהג הסעות זה לא מישהו שצריך לשכנע לצורך שלו בנוחות וכו'. הוא פתח את העיתון במטרה לחפש נהג לנסיעה לחתונה.
לא כמו מעדן שעד עכשיו לא היית צריך ומעכשיו כשראית את המודעה של יופלה אתה מתגרה לטעום.
ולכן מודעה א' משדרת אמינות ופשטות. והייתי מתקשרת אליו ראשון.
זה חכם.
 

טוב להודות לה'

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
נ
תודה
אך אחד הכללים בפרסום זה
לא לכתוב בפרסום אחד יותר ממסר אחד
ואם יוסי הנהג החליט להשתמש במסר של נוחות לא נראה לי כדאי להוסיף עוד מסר של מחיר...
כך לעניות דעתי
אבל מעניין אותי לדעת מה אתה אומר?
האם כדאי להוסיף גם החלק של מחיר?
נוחות במחיר נוח
מה רע?
 

יוסף שחק

משתמש סופר מקצוען
דווקא הראשונה נראה יותר נוח,
כי הוא כתב נוחים במיוחד,
אצל השני הוא מסביר שזה נוח לעומת התח"צ
אין לו שום בידול חוץ מעצם העובדה שזה לא תח"צ
 

יוצרת כתיבה

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
המשתמש נחסם
בניגוד לרוב העמדות, אני בוחרת 2.
יותר מדבר אליך
 

מרחבית

משתמש מקצוען
1. מודעות ענייניות אהובות עלי יותר ממודעות 'פרסומיות'.
2. 4 מקומות נוחים במיוחד - משכנע אותי יותר מ'נוחות' לא מוגדרת.
 
  • תודה
Reactions: iAm

אהרן גרינפלד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
מסתבר שרוב הגולשים כאן בפורום הם לא קהל היעד שאליו המודעה מכוונת
קהל היעד של הנהג הנחמד שלנו "יוסי"
זה אנשים מכובדים המכבדים את עצמם
ומרשים לעצמם ברוב המקרים לנסוע עם נהג
ואין להם רכב
או בגלל שהם מדי מכובדים בשביל לנהוג
או בגלל שהם לא נוסעים כ"כ הרבה שיחייב אותם רכב
או בגלל שהם אוהבים לנסוע עם נהג כי כך הם יכולים לנצל את הזמן ולעבוד על הדרך וכו'
ואני חושב שלקהל יעד הזה
כבר יותר ברור איזה פרסום יותר משכנע
מה אתה אומר?
 

מרחבית

משתמש מקצוען
מסתבר שרוב הגולשים כאן בפורום הם לא קהל היעד שאליו המודעה מכוונת
קהל היעד של הנהג הנחמד שלנו "יוסי"
זה אנשים מכובדים המכבדים את עצמם
ומרשים לעצמם ברוב המקרים לנסוע עם נהג
ואין להם רכב
או בגלל שהם מדי מכובדים בשביל לנהוג
או בגלל שהם לא נוסעים כ"כ הרבה שיחייב אותם רכב
או בגלל שהם אוהבים לנסוע עם נהג כי כך הם יכולים לנצל את הזמן ולעבוד על הדרך וכו'
ואני חושב שלקהל יעד הזה
כבר יותר ברור איזה פרסום יותר משכנע
מה אתה אומר?

צריך לשאול את קהל היעד ההוא.
 

אמא ומתכנתת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
אם אני צריכה מונית כי יש לי סיבה שמונעת ממני לנסע בתח"צ (לדוג': אישה אחרי לידה, נסיעה עם כמה פיצקאלך וכולי וכולי ) - המודעה הראשונה לוקחת, בבירור. היא משדרת אמינות ומחיר סביר.

אם אני לוקחת מונית כי בא לי להתפנק ואין לי כח להסחב באוטובוסים - ברור שהשניה. במקרה הזה אני מחפשת נוחות ומוכנה לשלם עליה.
 

תודה רבה!

מהמשתמשים המובילים!
חוץ מזה נראה לי שאת המודעה הראשונה בכלל לא הייתי רואה בעיתון מרוב מודעות דומות...
את השניה הייתי רואה כי זה לא סטנדרטי....
בדיוק מהסיבה הזאת הייתי רואה רק את הראשונה ולא את השניה.
כי כשאני פותח את העיתון ומחפש נהג - אני עובר ברפרוף ומחפש פרסומות על נהג
ולא מתחיל לקרוא את כל הפרסומות..
 

יוסף שחק

משתמש סופר מקצוען
לא הבנתי מה הכוונה "רכב מפנק" "רכב נוח"
אם יש ליוסי מרצדס או אאודי או לפחות אסטון מרטין או בדוחק איזה ב.מ.וו. עלובה, אז שיציין את סוג הרכב ,
ואם יש לו רכב יפני כמו לכולנו אז שלא יבלבל את המוח על רכב מפנק.
כל הרכבים אותו דבר.
 

מוטי בוקסבו

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
הראשונה מדברת יותר ברור
פשוט ומזמין.
כשאני צריך להגיע לאנשהו אני פותח עיתון ומחפש נהג עם 4 מקומות.
כמו"כ בשביל נסיעה לא הייתי משקיע מישהו שמנסה לשכנע...

לעומת זה אם מדובר בצימר לנופש, ייתכן מאד שהייתי הולך למי שמפרסם
רוצה להירגע? רוצה להינות מג׳קוזי? רוצה לנקות את הראש על הנוף?
מאשר פרסומת: חדר 4 מיטות עם נוף וג׳קוזי.

מקווה שהוּבַנתי...
 

מוטי בוקסבו

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
מסתבר שרוב הגולשים כאן בפורום הם לא קהל היעד שאליו המודעה מכוונת
קהל היעד של הנהג הנחמד שלנו "יוסי"
זה אנשים מכובדים המכבדים את עצמם
ומרשים לעצמם ברוב המקרים לנסוע עם נהג
ואין להם רכב
או בגלל שהם מדי מכובדים בשביל לנהוג
או בגלל שהם לא נוסעים כ"כ הרבה שיחייב אותם רכב
או בגלל שהם אוהבים לנסוע עם נהג כי כך הם יכולים לנצל את הזמן ולעבוד על הדרך וכו'
ואני חושב שלקהל יעד הזה
כבר יותר ברור איזה פרסום יותר משכנע
מה אתה אומר?



קהל היעד ה'מכובד' לא מחפש מודעות בעיתונים, ואם כן, הם יחפשו את המודעה עם גרפיקה וכד' ולא מודעת טקסט פשוטה הקוביות של ה-20 ש"ח לחודש.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  21  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה