חרבות ברזל הנספח השבועי • שבוע 31

האם להמשיך עם הסקרים השבועיים בנספח המלחמה?

  • ברור, זו הדרך היחידה שלנו על מקבלי ההחלטות.

    הצבעות: 339 61.0%
  • היה נחמד חצי שנה. הגיע הזמן לעבור למשהו אחר

    הצבעות: 136 24.5%
  • מהרגע הראשון לא התחברתי לפורמט

    הצבעות: 81 14.6%

  • סה"כ מצביעים
    556
מצב
הנושא נעול.

Ayala10

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
התעלומה- איך משפחות החטופים לא קולטים את זה.
הם, הרי ודאי מעדיפים את חיי החטופים על פני ראשו של ביבי.
יש משפחות חטופים שכן קולטות את זה.
הבעיה זה שתקשורת השמאל רוצה את ההפגנות וממש מדרבנת אותם...
יש שם פשוט שטיפת מח!!

ולגבי המון העם המפגין, לפי מה שאני רואה ומבינה הם לא ממש מתעניינים (באמת) ב"השבת החטופים הביתה".
כי אם זה היה בראש מעיניהם הם לא היו מפגינים ולא היו יוצאים ועושים בלגן וגורמים לכל המחבלים פשוט לשמח ולקרון מאושר על מה שקורה.
ואגב זה בדיוק כמו הגויים בחו"ל, עזה וחמאס ופליטים ולא יודעת מה עוד פשוט לא מעניינים אותם!!!!!
כי אם הם היו רוצים צדק אמיתי, הם לא היו מחפשים אותו שם....
 

Ayala10

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
*ההסכם המלא:


עסקת שביתת הנשק שהתקבלה על ידי חמאס:
הידיעה מתפרסמת מתחת לנוסח הסכם שביתת הנשק החדש שסוכם על ידי חמאס, ביום שני, 6 במאי 2024.
עקרונות בסיסיים של הסכמה בין הצד הישראלי לצד הפלסטיני בעזה על חילופי עצורים ואסירים בין שני הצדדים והחזרת שקט בר-קיימא
הסכם המסגרת נועד לשחרר את כל העצורים הישראלים הנמצאים ברצועת עזה מאזרחים וחיילים, בין אם הם בחיים ובין אם אחרים, ומכל התקופות והזמנים בתמורה למספר האסירים בבתי הכלא הישראליים שיסוכמו, ולחזור. לשקט בר קיימא ולהשגת הפסקת אש קבועה, נסיגת כוחות ישראליים מרצועת עזה ושיקום.
הסכם המסגרת מורכב מ-3 שלבים הקשורים זה בזה, שהם כדלקמן:
השלב הראשון (42 ימים):
1- הפסקה זמנית של פעולות צבאיות הדדיות בין שני הצדדים, ונסיגת כוחות ישראליים מזרחה והרחקה מאזורים צפופים לאזור לאורך הגבול בכל אזורי רצועת עזה, לרבות בקעת עזה - ( ציר נזרים ו הכיכר של כווית) כפי שמוצג להלן.
2- הפסקת טיסה (ברוורס וסיור) ברצועת עזה למשך עשר שעות ביום, ולמשך 12 שעות בימי שחרור העצורים והאסירים.
3- החזרת העקורים לאזורי מגוריהם והנסיגה מעמק עזה (ציר נצריים וכיכר כווית):
- ביום השלישי (לאחר שחרור 3 עצורים) נסוגים הכוחות הישראלים לחלוטין מרחוב אלראשיד מזרחה לרחוב צלאח אלדין, מפרקים לחלוטין את האתרים והמתקנים הצבאיים באזור זה, תחילת החזרת עקורים לאזורי מגוריהם (ללא נשיאת נשק במהלך חזרתם), חופש התנועה של תושבים בכל אזורי רצועת עזה וכניסת סיוע הומניטרי מרחוב אלראשיד מהיום הראשון וללא הפרעה.
- ביום ה-22 (לאחר שחרור מחצית מעצורי השכונות, כולל מתגייסות), כוחות ישראליים נסוגים ממרכז רצועת עזה (במיוחד ציר השהידים נצרים, וכווית כווית) מזרחית לסלאח אל- דרך דין לאזור סמוך לאורך הגבול, התפוררות מוחלטת של עמדות ומתקנים צבאיים, המשך חזרתם של עקורים למקומות מגוריהם בצפון רצועת עזה וחופש התנועה של התושבים בכל אזורי הרצועה. לְהִתְפַּשֵׁט.
- החל מהיום הראשון בהכנסת כמויות אינטנסיביות ומספיקות של סיוע הומניטרי, חומרי סיוע ודלק (600 משאיות ביום, כולל 50 משאיות דלק, כולל 300 צפונה), כולל הדלק הדרוש להפעלת תחנת הכוח, סחר ו ציוד הדרוש לפינוי פסולת, שיקום והפעלת בתי חולים, מרכזי בריאות ומאפיות בכל אזורי רצועת עזה, והמשך כך בכל שלבי ההסכם.
4- חילופי עצורים ואסירים בין שני הצדדים:
בשלב הראשון משחרר חמאס 33 עצורים ישראלים (שכונות או גופות) של נשים (אזרחיות ומתגייסות), ילדים (מתחת לגיל 19 שאינם חיילים), קשישים (מעל גיל 50), חולים ו אזרחים פצועים, בתמורה למספר אסירים בבתי הכלא והמעצרים בישראל, לפי הדברים הבאים:
- חמאס משחרר את כל הנשים והילדים הישראלים האזרחיים בשכונה העצורים (מתחת לגיל 19 שאינם חיילים), ובתמורה ישראל משחררת 30 ילדים ונשים עבור כל עצור ישראלי שמשתחרר, על סמך רשימות שמסר חמאס לפי הוותיקים ביותר. מַעְצָר.
- חמאס משחרר את כל העצורים הישראלים, קשישים (מעל גיל 50) ואזרחים חולים ופצועים, בתמורה לישראל משחרר 30 אסירים קשישים (מעל 50 שנה) וחולים לכל ישראלי (עצור), על סמך רשימות שהוגשו. על ידי חמאס על פי המעצר העתיק ביותר.
- חמאס משחרר את כל החיילות הישראליות בחיים, ובתמורה ישראל משחררת 50 אסירות מבתי הכלא שלה בתמורה לכל מגייסת ישראלית ששוחררה (30 עולם, 20 מאסרים), על סמך רשימות שמסר חמאס.
5- תזמון חילופי עצורים ואסירים ביניהם
שני הצדדים נמצאים בשלב הראשון:
- חמאס משחרר 3 עצורים ישראלים ביום השלישי להסכם ולאחר מכן חמאס משחרר 3 עצורים נוספים כל שבעה ימים, החל מנשים בכל מקום אפשרי (אזרחים וחיילות). בשבוע השישי, חמאס משחרר את כל העצורים האזרחיים שנותרו המכוסים בשלב זה, בתמורה לכך שישראל משחררת את מספר האסירים הפלסטינים המוסכם בבתי הכלא הישראליים, על פי רשימות שיספק חמאס.
- עד היום השביעי (במידת האפשר) חמאס ימסור מידע על מספר העצורים הישראלים שישוחררו בשלב זה.
- ביום ה-22, הצד הישראלי משחרר את כל אסירי עסקת שליט שנעצרו מחדש.
- במידה ומספר העצורים הישראלים בשכונות ששחרורם אינו מגיע ל-33, יושלם מספר הגופות מאותן קטגוריות לשלב זה, בתמורה תשחרר ישראל את כל הנשים והילדים שנעצרו מרצועת עזה לאחר 7 באוקטובר 2023, בתנאי שהדבר ייעשה בשבוע החמישי לשלב זה.
- תהליך ההחלפה קשור למידת העמידה בתנאי ההסכם, לרבות הפסקת פעולות צבאיות הדדיות, נסיגת כוחות ישראליים, החזרת עקורים וכניסת סיוע הומניטרי.
6. להשלים את ההליכים המשפטיים הדרושים המבטיחים שאסירים פלסטינים משוחררים לא ייעצרו על סמך אותם אישומים שבהם נעצרו בעבר.
7. מפתחות השלב הראשון המתוארים לעיל אינם מהווים בסיס למשא ומתן על מפתחות השלב השני.
8. הסרת האמצעים והעונשים שננקטו נגד אסירים ועצורים בבתי הכלא ובמחנות הריכוז בישראל לאחר 7 באוקטובר 2023, ושיפור מצבם, לרבות אלה שנעצרו לאחר מועד זה.
9. לא יאוחר מהיום ה-16 של השלב הראשון, ייפתחו דיונים עקיפים בין הצדדים בעניין ההסכמה על פרטי השלב השני של הסכם זה בדבר מפתחות חילופי אסירים ועצורים מהצדדים (חיילים ו. הגברים הנותרים), בתנאי שהם יסוכמו ויסוכמו לפני תום השבוע החמישי של שלב זה.
10. עבודת האו"ם וסוכנויותיו, לרבות אונר"א וארגונים בינלאומיים אחרים, במתן שירותים הומניטריים בכל אזורי רצועת עזה, וזו נמשכת בכל שלבי ההסכם.
11. ייזום שיקום תשתיות (חשמל, מים, תברואה, תקשורת וכבישים) בכל אזורי רצועת עזה והכנסת ציוד להגנה אזרחית, פינוי פסולת והריסות והמשך כך בכל. שלבי ההסכם.
12- הקלה על הכנסת האספקה והדרישות הנדרשות לקליטת עקורים שאיבדו את בתיהם במהלך המלחמה ולמחסה (לפחות 60,000 דיור זמני - קראוונים - ו-200,000 אוהלים).
13. החל מהיום הראשון של שלב זה, יורשה מספר מוסכם (לפחות 50) של גורמים צבאיים פצועים לעבור במעבר רפיח לצורך טיפול רפואי, להגדיל את מספר החולים והפצועים דרך מעבר רפיח, הרמת הגבלות על נוסעים והחזרת תנועת סחורות ומסחר ללא הגבלות.
14. להתחיל בהסדרים ובתוכניות הנדרשים לשיקום מקיף של בתים, מתקנים אזרחיים ותשתיות אזרחיות שנהרסו במלחמה ולפצות את הנפגעים בפיקוח של מספר מדינות וארגונים, כולל מצרים, קטאר והאו"ם.
15. כל האמצעים בשלב זה, לרבות הפסקה זמנית של פעולות צבאיות הדדיות, סיוע והתאמות, נסיגת כוחות וכדומה, יימשכו בשלב השני עד להכרזה על שקט בר קיימא (הפסקת פעולות צבאיות ועוינות).
השלב השני (42 ימים):
ההודעה על החזרת השקט בר-קיימא (הפסקת פעולות צבאיות ועוינות) וכניסתה לתוקף לפני תחילת חילופי העצורים והאסירים בין שני הצדדים - כולם גברים ישראלים שנותרו בחיים (אזרחים וחיילים) - תמורת מספר מוסכם של אסירים בבתי כלא ישראלים ועצורים במחנות ריכוז ישראלים, ונסיגה מלאה של כוחות ישראליים מחוץ לרצועת עזה. השלב השלישי (42 ימים):
1- החליפו את הגופות והשרידים של הבלוגרים עם שני הצדדים לאחר שהגיעו אליהם והיכרו אותם.
2- התחלת יישום התוכנית לשיקום רצועת עזה לתקופה של 3 עד 5 שנים, כולל בתים, מתקנים ותשתיות אזרחיות, ופיצוי כל הנפגעים בפיקוח של מספר מדינות וארגונים, לרבות מצרים ,טאר והאו"ם.
3. סיום המצור המוחלט על רצועת עזה.
הערבים להסכם:
קטאר, מצרים, ארצות הברית והאו"ם
5 במאי 2024
אם ישראל תסכים (וסביר להניח שלא, לפחות בזמן הקרוב) אכלנו אותה...

עדכון לאזעקה בשדרות: מערכת כיפת ברזל יירטה 3 רקטות, בשלב זה לא ידוע על נפילות
רק בגלל המטחים האלה צריך להיכנס לעזה, עזבו את החטופים...
הם משחקים בנו, גם מדברים על הפסקת אש, גם אתמול הרגו חיילים ובלי טיפת בושה או פחד הם בלי למצמץ גם יורים טילים ופצמרים...
מצב הזוי!!!
 

ניהול 1

משתמש מקצוען
הודעה מטעם חלק ממשפחות החטופים: אנו מברכים על הודעת חמאס לקידום הפסקת האש, מה שמקדם את חזרתם של 132 החטופות והחטופים שנמצאים בשבי חמאס כבר 7 חודשים. עכשיו הזמן של ממשלת ישראל, להוכיח במעשים את מחויבותה לאזרחיה - על הקבינט לקחת את הסכמת חמאס ולהפוך אותה לעסקה להחזרת כולם! השבת החטופים היא המפתח לביטחון
סוף ציטוט.

אני קורא, ושוב קורא, וקורא שוב, מההתחלה לסוף ומהסוף להתחלה. משפשף עיניים, ופשוט לא מאמין.
לאיפה התדרדרנו??

מברכים על הודעת חמאס? עכשיו הזמן של ממשלת ישראל?
מי פה האויב ומי האוהב?

שמאלנים, השתבשתם.
 

אלף אורות

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
D I G I T A L
הודעה מטעם חלק ממשפחות החטופים: אנו מברכים על הודעת חמאס לקידום הפסקת האש, מה שמקדם את חזרתם של 132 החטופות והחטופים שנמצאים בשבי חמאס כבר 7 חודשים. עכשיו הזמן של ממשלת ישראל, להוכיח במעשים את מחויבותה לאזרחיה - על הקבינט לקחת את הסכמת חמאס ולהפוך אותה לעסקה להחזרת כולם! השבת החטופים היא המפתח לביטחון
סוף ציטוט.

אני קורא, ושוב קורא, וקורא שוב, מההתחלה לסוף ומהסוף להתחלה. משפשף עיניים, ופשוט לא מאמין.
לאיפה התדרדרנו??

מברכים על הודעת חמאס? עכשיו הזמן של ממשלת ישראל?
מי פה האויב ומי האוהב?

שמאלנים, השתבשתם.
העסקה במילים פשוטות: תשלמו לנו המון המון עבור החטופים - גם במחבלים, גם בפינוי עזה, גם בשיקום הרצועה וחוץ מזה יאסר עליכם לתקוף אותנו בכל התקופה הזאת (והחמאס כמובן יעשה מה שירצה...).
כלומר, כל מה שעשינו עד היום - לא שווה כלום!
סתם נהרגו מאות חיילים.
אילו היו שואלים דעת תורה, לא היינו מגיעים למצב הביש הזה היום!
ואמר בהתחלה ממש צבי יחזקאלי (כאיש מקצוע ולא כדעת תורה) שהיה צריך קודם כל לפני המלחמה בעזה לתת להם כל מה שהם מבקשים עבור החטופים, גם אם צריך בשביל זה לרוקן בתי כלא ממחבלים, ואחר כך לחכות שבוע ואז להיכנס בהם בכל הכוח.
אז נכון שלא היתה לנו לגיטימציה בינלאומית, אבל גם עכשיו אין לנו וגם לא תהיה לנו, אז למה ללכת סחור סחור?
מה שברור שאנחנו לא לבד, ה' מנהל כאן את הכל ואנחנו עוד נראה הפתעות מעניינות וישועות.
 

ופרצת

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עריכה והפקת סרטים

סולימאן מסוודה: מקור בחמאס לתקשורת הזרה - קיבלנו ערבויות שישראל לא תחדש את הלחימה אחרי הפסקת האש.​

אוכל לתת ערבות משלי לכך, בתנאי שההפסקה תהי' לאחר האש.
היות ואחת ממטרות המלחמה היא לחסל את האויב ימ"ש, לכן יש להפעיל אש עד להשגת היעד. כשכבר לא ישאר עם מי להילחם - אפשר יהי' לצאת להפסקה!
 

הת"ת המרכזי

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
שהיה צריך קודם כל לפני המלחמה בעזה לתת להם כל מה שהם מבקשים עבור החטופים, גם אם צריך בשביל זה לרוקן בתי כלא ממחבלים, ואחר כך לחכות שבוע ואז להיכנס בהם בכל הכוח.
אני בטוח שחמאס היה גם מסכים לזה
מה איכפת לו שנכנס בו אחר כך?
 

חסוי 7

משתמש מקצוען
יש לי הרגשה שבשעות הקרובות הולך להיות לא מעט פייק, קחו הרבה בעירבון מוגבל (בעיקר את ההודעות המידי לא שגרתיות) .
 

אליהו פ

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
גם אם זה נכון לכאורה לא קשור למלחמה.
יכול להיות...
זה ההודעה המלאה שקיבלתי.
#דחוף
אירוע ביטחוני בריאד מידע על ביצוע פעולת התנקשות שכוונתה לשיירה של פקיד בכיר, וחלק גדול מהמשמר המלכותי נהרגו או נפצעו.
אין מידע על היעד יכול להיות שזה בן סלמאן.
 

חסוי 7

משתמש מקצוען

מקור רוסי מוסר כי בריאד התפוצץ רכב שהיה חלק משיירת המלך. ישנם נפגעים. (כרמל ניוז)​

זה מאוד מעניין אבל לא כ"כ נראה לי קשור לאשכול נסה באשכול אחר. (על הצד שזה לא קשור למלחמה )
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמג

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה שְׁמַע תְּפִלָּתִי הַאֲזִינָה אֶל תַּחֲנוּנַי בֶּאֱמֻנָתְךָ עֲנֵנִי בְּצִדְקָתֶךָ:ב וְאַל תָּבוֹא בְמִשְׁפָּט אֶת עַבְדֶּךָ כִּי לֹא יִצְדַּק לְפָנֶיךָ כָל חָי:ג כִּי רָדַף אוֹיֵב נַפְשִׁי דִּכָּא לָאָרֶץ חַיָּתִי הוֹשִׁיבַנִי בְמַחֲשַׁכִּים כְּמֵתֵי עוֹלָם:ד וַתִּתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי בְּתוֹכִי יִשְׁתּוֹמֵם לִבִּי:ה זָכַרְתִּי יָמִים מִקֶּדֶם הָגִיתִי בְכָל פָּעֳלֶךָ בְּמַעֲשֵׂה יָדֶיךָ אֲשׂוֹחֵחַ:ו פֵּרַשְׂתִּי יָדַי אֵלֶיךָ נַפְשִׁי כְּאֶרֶץ עֲיֵפָה לְךָ סֶלָה:ז מַהֵר עֲנֵנִי יְהוָה כָּלְתָה רוּחִי אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי וְנִמְשַׁלְתִּי עִם יֹרְדֵי בוֹר:ח הַשְׁמִיעֵנִי בַבֹּקֶר חַסְדֶּךָ כִּי בְךָ בָטָחְתִּי הוֹדִיעֵנִי דֶּרֶךְ זוּ אֵלֵךְ כִּי אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי נַפְשִׁי:ט הַצִּילֵנִי מֵאֹיְבַי יְהוָה אֵלֶיךָ כִסִּתִי:י לַמְּדֵנִי לַעֲשׂוֹת רְצוֹנֶךָ כִּי אַתָּה אֱלוֹהָי רוּחֲךָ טוֹבָה תַּנְחֵנִי בְּאֶרֶץ מִישׁוֹר:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה תְּחַיֵּנִי בְּצִדְקָתְךָ תוֹצִיא מִצָּרָה נַפְשִׁי:יב וּבְחַסְדְּךָ תַּצְמִית אֹיְבָי וְהַאֲבַדְתָּ כָּל צֹרֲרֵי נַפְשִׁי כִּי אֲנִי עַבְדֶּךָ:
נקרא  14  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה