הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי...

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
רועי קייס: דובר החות'ים עדכן בהפגנה השבועית בצנעא על תחילת השלב הרביעי בהסלמה שלהם שכולל תקיפת כל ספינה שתפר את האיסור על שיט ישראלי ותשוט לנמלים הישראליים בים התיכון (תקיפה בכל מקום). בנוסף הזהיר כי אם ישראל תפלוש לרפיח, הם ימנעו מכל ספינה שיש לה קשר לאספקה לנמלים בישראל לשוט בלי קשר ליעד שלה
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
ישראל נתנה לחמאס שבוע להסכים לעסקת הפסקת אש או שהוא יתחיל במבצע צבאי ברפיח, אמרו גורמים מצריים ביום שישי, מכיוון שהקבוצה המיליטנטית מתעכבת לקראת תנאים טובים יותר שיבטיחו את הישרדותה.
מצרים עבדה עם ישראל על הצעה מתוקנת להפסקת אש שהציגה לחמאס בסוף השבוע האחרון, לפי גורמים מצריים. ההנהגה המדינית של חמאס הייתה צפויה להתייעץ עם הזרוע הצבאית שלה בעזה ולחזור להצעה. אבל יחיא סינוואר , המנהיג הצבאי של הקבוצה בעזה, שלדעתו מסתתר במנהרות במובלעת ומקבל את ההחלטות הסופיות, לא הגיב, אמרו הגורמים.
גורמים מצריים אומרים כי חמאס מבקש הפסקת אש ארוכת טווח וערבויות מארה"ב כי הפסקת אש תכובד על ידי ישראל. גורמים בחמאס הביעו דאגה שההצעה האחרונה עדיין מעורפלת מדי ונותנת לישראל מקום להתחיל מחדש את הלחימה.
ההצעה האחרונה קוראת לתקופת רגיעה ראשונית של עד 40 יום, במהלכה חמאס ישחרר עד 33 בני ערובה, עם משא ומתן אפשרי להפסקת אש ארוכת טווח. השלבים הבאים יכללו הפסקת אש של שישה שבועות לפחות שבמהלכה יסכימו חמאס וישראל על שחרור בני ערובה גדול יותר והפוגה ממושכת בלחימה שיכולה להימשך עד שנה
גורמים מצריים אמרו כי הזמינו בכירי חמאס לחזור לקהיר בימים הקרובים כדי להמשיך במשא ומתן. בהצהרה של חמאס ביום חמישי נמסר כי צוות המשא ומתן שלו ייצא בקרוב למצרים כדי לדון בתנאים.
המשא ומתן על הסכם הפסקת האש דשדש והתחדש מספר פעמים מאז הפסקה קצרה בלחימה בנובמבר, כאשר חמאס וישראל בנפרד בנקודות מפתח, כולל יכולתם של אזרחים לחזור לבתיהם בצפון ודרך לקראת סיום המלחמה. מלחמה . שני הצדדים הסכימו ברובם על תנאים להחלפת בני ערובה ישראלים המוחזקים בידי חמאס ואסירים פלסטינים המוחזקים בידי ישראל, אמרו גורמים מצריים.
בלשכת ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו סירבו להגיב. משרד החוץ האמריקאי לא הגיב מיד לבקשה להגיב. גורמים בחמאס סירבו להגיב.
 

רבות מחשבות

משתמש פעיל
צילום מקצועי
גורם בפיקוד-העורף: "הר מירון טווח בטילים מונחים וחכמים יותר מכל מקום אחר בצפון, כאשר זמן התגובה הוא 30 שניות ולעיתים נופלים טילים ללא התרעה. במצב כזה לא יהיה ניתן לקיים את הילולת ל״ג בעומר כבכל שנה. מדובר סכנת חיים ממשית".

ההחלטה הסופית בנושא, תתקבל ביום ראשון הקרוב.
 

רבות מחשבות

משתמש פעיל
צילום מקצועי
חטיבת האש 282 שעברה לחזית הצפונית, ערכה תרגיל פתע הכלל פריסה מהירה של תותחים למטרות תקיפה ונועד לדמות לחימה בתרחישי קרב שונים בגבול לבנון אל מול חיזבאללה. מתחילת הלחימה כוחות התותחנים בגבול הצפוני ירו אלפי חימושי ארטילריה על אלפי מטרות טרור, כחלק מרצף תקיפות מתוכננות על תשתיות חיזבאללה במרחב הגבול. (ניר דבורי)
 

אליז

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
הודעת המשפחה:

ב"ה, ערב שבת קודש אחרי מות שני בני אהרון התשפ"ד. אתה גיבור לעולם ה מחיה מתים אתה רב להושיע

לאחר למעלה מ200 ימים ולילות של חיפושים, דאגות, תפילות ודמעות של רבבות עם ישראל, התבשרנו בצער רב, כי בננו היקר והאהוב אליקים שלמה ה יקום דמו, איננו בין החיים, ועל פי ממצאים שהתגלו כעת, קבלנו הודעה רשמית על מותו על קידוש השם.

על פי הממצאים שהתגלו לאחרונה אליקים שלמה הי"ד נרצח ביער רעים ביום שמחת תורה - שמיני עצרת בעת שנשאר במשך שעות לטפל בפצועים הרבים שהיו במקום ויחד עמם עלה בסערה השמימה. אל נקמות ה אל נקמות הופיע

פרטים על מועד ההלוויה והניחומים יימסרו בהמשך.

מתוך הכאב והשבר שלנו, אנו ממשיכים להתפלל לחזרתם בשלום של כל החטופים כולם, ובעזרת א-לקי מערכות ישראל לניצחון מלא של עם ישראל על כל אוייבנו השפלים והבזויים סביבנו.

הזדמנות ראשונה להודות לכל כוחות הביטחון, צוותי החיפוש, מעגלי המתנדבים וכל רבבות עמך ישראל שהיו שותפים עמנו לאורך כל הדרך ועשו ככל יכולתם במסירות נפש למעננו ולמען אליקים שלמה הי"ד. מן השמיים תבורכו ותנוחמו יחד עמנו.

אליהו ואבישג ליבמן וכל בני המשפחה גבעת האבות קרית ארבע חברון. בשורות טובות החברים ובני המשפחה המורחבת
 

אליז

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
׳ויינט׳: אליקים ליבמן היה אחד המאבטחים במסיבת הנובה ברעים, ומאז 7 באוקטובר לא היה ידוע מה עלה בגורלו - אך הוא הוגדר חטוף. היום בצהריים התבשרה משפחתו כי ליבמן לא נחטף, אלא נקבר בטעות יחד עם ויקטוריה גורלוב, שהיא ובן אלכס סמוילוב שימשו גם כן כמאבטחים במסיבה ונרצחו.

גופתו של ליבמן נמצאה בקברה של גורלוב בבית העלמין בחולון. התהליך נמשך לאורך החודש האחרון, ובמהלכו פתח ארגון זק"א - בשיתוף משרד הדתות ומשרד הבריאות - כמה קברים נוספים, כדי לבדוק אם נקברו בהם בשוגג שני אנשים. מקרים כאלה כבר התגלו בעבר, שהמוכר ביותר מהם הוא הסיפור של אריק ורות פרץ - אב ובתו שנרצחו במסיבת הנובה, והתגלה שנטמנו בשוגג יחד.
 
נערך לאחרונה ב:

אליז

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
דובר צה"ל:

היום (ו׳), הודיעו נציגי צה״ל והמכון הלאומי לרפואה משפטית, משרד הבריאות למשפחתו של אליקים ליבמן ז״ל, אשר הוגדר עד היום כחטוף, כי הוא נרצח במתקפת הטרור שהוביל ארגון הטרור חמאס ב-7 באוקטובר וגופתו נמצאה בשטח ישראל.

קביעה זו מתבססת על ממצאים שאותרו, בעקבות עבודת חקירה ותהליך פענוח מורכבים המשותפים לצה״ל, משטרת ישראל והמכון הלאומי לרפואה משפטית, משרד הבריאות.

צה״ל יחד עם כלל הגופים הרלוונטיים ימשיך ללוות את משפחות החטופים ככל שיידרש.


הודעת מועצת קרית ארבע חברון:

בכאב גדול נודע היום על הירצחו של אליקים שלמה ליבמן הי"ד בשבת שמחת תורה. במשך חודשים רבים אליקים נעדר וכולנו התפללנו למציאתו. אליקים לחם בגבורה והציל חיים של רבים במהלך הקרבות בחניון רעים. אנו שולחים חיבוק עמוק למשפחת ליבמן האהובה, לחברים ולבית קרית ארבע חברון. על מועד הלוויה והשבעה תשלח הודעה בהמשך. "בלע המוות לנצח ומחה ה' אלוקים דמעה מעל כל פנים וחרפת עמו יסיר מעל כל הארץ"

דודי אביטן, דוברות מועצת קרית ארבע חברון
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען

טאבו

משתמש סופר מקצוען
יואלי ברים: לפני כמעט חודש נמצאו ממצאים בעקבותם ניתן היה להבין שאליקים ליבמן נהרג בשטח ישראל וככל הנראה נקבר עם נרצחים שהיו סביבו. מדובר באמבולנס שהגיע למסיבה ברעים וטיל נ"ט פגע בו על כל יושביו. לאור כך הורה הראשון לציון לפתוח קברים לצורך הבדיקה והוצאו מספר גופות, שם נמצאו השרידים.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
הניו יורק טיימס:

בכירים בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו בוחנים תוכנית ליום שאחרי המלחמה, שבמסגרתה ישראל תחלוק את השליטה ברצועת עזה יחד עם איחוד האמירויות, מצרים וסעודיה - לצד ארצות הברית
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  14  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה