דרוש מידע "אצלינו בבית" לא עושים ככה

G R A

משתמש פעיל
*אנחנו מדברים לאבא ואמא בגוף שלישי, כיום גם לשווער והשוויגער.
(גם תלמידותי מדברות אלי כך. זה מדהים בהפחתת החוצפות לאפס!)
לא יודעת למה אין שום בעיה לאנשים להעמיד את מי שצריך במקום גם עם הסרבול של גוף שלישי.....
מי שחצוף חצוף, אולי זו חוצפה מוסווית ופחות ישירה אבל לא הייתי אומרת שזה מפחית....
מניסיון אישי.
 

אבידובי

משתמש מקצוען
מעניין למה?
ענין של גישה, זה מכניס הרבה פרופורציה בחיים- אנחנו משקיעים במה שאנחנו מעריכים, במה שחשוב לנו.
זה מכניס המון אהבת תורה והערכה ללימוד תורה,
לנשים שביננו- תנסו להשקיע בסיום של הבעל/ של הילד תראו איך הערכה שלכם לתורה משתנה, איך אתם מייקרות יותר, וכמה דרבון זה נותן.
אני לא רבנית ואפילו לא מורה, וגם לי להרבה פעמים קשה שבעלי בכולל ואני צריכה עזרה עם הילדים, אבל תנסי להשקיע בעצמך באהבת תורה בלייקר כל דקה של לימוד- אצלי זה מתבטא שאנחנו מאוד משקיעים בסיומים, וגם יום של תחילת זמן זה יום גדול, אבל כל אחת מה שמדבר אליה ומה שמתאים לה.
 

אסתיס

משתמש מקצוען
לא מדברים על גדול בתורה, גם אם יש מחלוקת מדוברת..וכוווולם מדברים על זה
לא מדברים דברי חולין בשבת
לא מדברים פוליטיקה בכלל
לא מדברים על עיניני כסף ליד הילדים
לא אוכלים מסטיקים
לא מרימים קול במרפסת או צועקים מהחלון
לא משחקים במרפסת או למטה, בשעות המנוחה בערב שבת ובשבת
לא זורקים אריזה גם לא של טופי קטן ברחוב
ועודדדד
 

כל השמות תפוסים!!!

משתמש רשום
איור וציור מקצועי
חמוד כל ה"אצלינו בבית" האלה, את האמת שזה אצל כל בית...
מה באמת בפועל אצלכם בבית?
קל מאוד לקבוע שלא עושים את כל הנ"ל השאלה אם העיקרון עומד או שזה רק בגדר "אצלינו בבית"
 

פינחס כהן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
משפטים שחשבתי ולא בהכרח אצלנו
לא קמים משולחן השבת
להתקלח ולישון
צחצחת שיניים?
לא יהיה אייפון
לא יקחו אישה עם פאה
לא לובשים חולצה קצרה
לא לובשים מכנסי כותנה
לא שותים שתיה מתוקה
אוכלים רק לחם כוסמין
כל שבת בקיץ אוכלים גלידות בבוקר אחרי הקידוש
מסדרים את המיטה בבוקר
 

בבושקלה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
באופן אישי התפרצתם לי לדלת פתוחה..
אני כמלמד עם קצת יותר ממעט נסיון, בכיתה שבה אני מלמד הרבה יותר קל לי וכך אני אכן עושה ומשתמש בשפה חיובית ונעימה, ולעומת זאת בבית עדיין זה יותר קשה,
ולמרות שההבדל פשוט כי בבית אני מרגיש בבית, חופשי, ואילו בת"ת אני איש רשמי ואף מגיע לתפקיד שאני מודע ודורש מעצמי הרבה יותר סבלנות,
ועדיין קשה לי כל פעם למה אני לא מצליח להיות אותו הדבר בשתי המקומות.
נכון, כתבתי, זה לא קל, זה דורש מחשבה וריכוז.
עבודה עם ילדים היא מאתגרת, מספקת סוחטת ומתישה, משקיעים בה המון אנרגיות למשמעת, לחינוך, ללימוד, לאהבת חברים ועוד המון עם שילוב של מכלול ילדים מעשרות סוגי בתים ואופי מושקע שם כ''כ הרבה אנרגיה, באופן הכי הגיוני אחה''צ כבר יש פחות סבלנות לילדים אז לפעמים מתבלבלים ומתפרקים עליהם ואז תופסים ומתחרטים ואז מחבקים ומפייסים (מה שבכיתה פחות אפשרי) וככה הילדים שלנו גדלים ומתעצמים.
ואנחנו עובדים על המידות.

'אבני הדרך שבדרכך הם הנסיונות שבחייך, אם תתעלם מהם תיפול, ואם תתעלה מהם תגדל'

טוב, זה נושא בפני עצמו.... קצת גלשנו מהנושא האשכול.
 

אחד הטיפשים

משתמש פעיל
*אנחנו מדברים לאבא ואמא בגוף שלישי, כיום גם לשווער והשוויגער.
(גם תלמידותי מדברות אלי כך. זה מדהים בהפחתת החוצפות לאפס!)
יש לציין שלהקב"ה להבדיל אא"ה פונים (לפעמים) ב"אתה",
ומבואר בספרים שזה מראה על קשר של בן לאבא שקרוב יותר,
 

Ayalas

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הדמיות בתלת מימד
לא חושבת שצודקתתתתת
אין פה עניין של צדק
אלא נוחות ובחירה אישית
זה פשוט הכי נח לי יותר מכל סוג של נעל בית
הדבר הראשון שאני עושה כשאני חוזרת הביתה זה להוריד נעליים, אבל זה באמת לא קשור לכאן
 

שיראל לוין

משתמש פעיל
אין פה עניין של צדק
אלא נוחות ובחירה אישית
זה פשוט הכי נח לי יותר מכל סוג של נעל בית
הדבר הראשון שאני עושה כשאני חוזרת הביתה זה להוריד נעליים, אבל זה באמת לא קשור לכאן
סתם מענין אותי את חושבת שזה יותר נקי ככה?
 

שיראל לוין

משתמש פעיל
תפטיחי שאת לא מגיבה בציניות:
כי זה מלכלך את הפסים בין המרצפות (אני עובדת קשה לקרצף אותם, ובמחי נעל מתלכלך)

הכי לאא:)
חחח
מענין אצלינו בגלל שרוציםשיהיה לא מסתובבים בלי כי אז ככה נכנסים למטבח ולכל
הבית ונדבק ליכלוכים ויש הרגשה שאפשר ככה להכנס למיטות אבל עם נעלים
אין מצב לעלות על מיטות ....
מצחיק איך כל אחד:)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  21  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה