טוב, זה הולך להיות ארוך כי הרעיונות נוזלים לי מהאוזניים. ואין לקוח שיושב לי על הזנב ואני צריכה לאסוף את עצמי ולזקק את הרעיונות. אז אני ישפוך את כל ההגיגים, גם ככה זה נספח לא?
> המוצר קראייטיב ועיצוב גרפי
> קהל יעד עסקי בעלי עסקים
> חוזקות נותנת חבילה של קראייטיב ועיצוב, מה שאומר שהכל במקום אחד, בלי לרוץ, בלי כאבי ראש, ולי ניתוקים בין המעצב לקופרייט וחלומות ומילים גדולות שנופלות בדיוק באמצע
> פיצוח קריאייטיבי
1. דמייניתי מלא לקוחות קשורים בסרט "כל הלקוחות בעסקת חבילה"
2. 2 ציפורים במכה
3. לקחת דברים שלא הולכים אחד בלי השני, לדוגמא רכב בלי גלגלים - זה לא מגיע... כדי להגיע ללקוחות שלך עיצוב לבד לא מספיק. או ציפס בלי קטשופ-חסר טעם... "תוסיף טעם למודעה שלך". צריך דברים יותר חזקים אבל זה הכיוון
(פונה בעיקר ללקוחות שלי מתחום העיצוב שאני רוצה שיקבלו גם שירותי קופרייט)
4. פניה ללקוחות עיצוב גם- עטיפה ריקה של שוקלד/וופה לא משנה.. וכיתוב עטיפה בלי תוכן? כנל ההפך, תוכן בלי עטיפה...
5.למה לקבל חצי עבודה? (עשיתי נסיון בקטנה, לא מסודר מבחינה עיצובית)
צפה בקובץ המצורף 707598
צפה בקובץ המצורף 707599
6. פה התייחסתי לחוזקה אחרת, אני לא אוהבת סתם לכתוב שירות,מחיר ובלה בלה. תמיד אני מחפשת את החוזקה של העסק. זה יכול להיות חפירות ושאלות אינסופיות של בעל העסק, או ביקור במקום, העיקר למצוא את החוזקה של העסק ולתת לה מקום. עיזבו שהעיצוב נראה כמו למאפרת
צפה בקובץ המצורף 707578
אם הגעתם עד לכאן כל הכבוד! זה לבינתיים...