שיתוף אתגר חודשי #6 >> החופש להתבטאות

האוצר זה מקצועי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
ב. לגופה של שאלה, תנסה להתמקד בסלוגן/דיסקריפטור בפתרון או התועלת הסופית של השיווק ולא בבעיה,
הבעיה- יש לך אוצר ואת לא יודע/תקוע
הפתרון- ניהול שיווקי נכון וממוקד
התועלת- כסף/מקום במחסן/כבוד מהחברים/וכדו'
הבעיה: יש לך ספר והוא תקוע
הפתרון: למצוא את האוצר שבספר וכך לשווקו נכון
אז החלטתי בסוף איך לקרוא לזה: (חבל שא"א לתקן עכשיו..)
כולם יכירו את האוצר שלך!
אשמח לשמוע על הסלוגן הזה ביקורת
וסליחה שאני עושה את הנידון הזה באשכול הזה..
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הבעיה: יש לך ספר והוא תקוע
הפתרון: למצוא את האוצר שבספר וכך לשווקו נכון
אז החלטתי בסוף איך לקרוא לזה: (חבל שא"א לתקן עכשיו..)
כולם יכירו את האוצר שלך!
אשמח לשמוע על הסלוגן הזה ביקורת
וסליחה שאני עושה את הנידון הזה באשכול הזה..
ברמת המסר יש כאן אמירה,
אם תרצה, ברמת הקריאייטיב למודעות יש מה לשפשף,
נגיד -
ה'אוייצר של מיר מחכה לאוצר שלך'
ה'אוייצרניק של חברון מחכה לכרוך אות האוצר שלך'
וכן הלאה.
עדיין טעון ליטוש אבל בכיוון.
 

א. לוי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
המשתמש נחסם
הבעיה: יש לך ספר והוא תקוע
הפתרון: למצוא את האוצר שבספר וכך לשווקו נכון
אז החלטתי בסוף איך לקרוא לזה: (חבל שא"א לתקן עכשיו..)
כולם יכירו את האוצר שלך!
אשמח לשמוע על הסלוגן הזה ביקורת
וסליחה שאני עושה את הנידון הזה באשכול הזה..
זה רעיון מצוין, אך כמו שאמר @כוכב מבריק צריך ליטוש
 

ayalapunch

אילה פנציארי | קופרייטרית ומעצבת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
הדמיות בתלת מימד
טוב, זה הולך להיות ארוך כי הרעיונות נוזלים לי מהאוזניים. ואין לקוח שיושב לי על הזנב ואני צריכה לאסוף את עצמי ולזקק את הרעיונות. אז אני ישפוך את כל ההגיגים, גם ככה זה נספח לא?
> המוצר קראייטיב ועיצוב גרפי
> קהל יעד עסקי בעלי עסקים
> חוזקות נותנת חבילה של קראייטיב ועיצוב, מה שאומר שהכל במקום אחד, בלי לרוץ, בלי כאבי ראש, ולי ניתוקים בין המעצב לקופרייט וחלומות ומילים גדולות שנופלות בדיוק באמצע
> פיצוח קריאייטיבי
1. דמייניתי מלא לקוחות קשורים בסרט "כל הלקוחות בעסקת חבילה"
2. 2 ציפורים במכה
3. לקחת דברים שלא הולכים אחד בלי השני, לדוגמא רכב בלי גלגלים - זה לא מגיע... כדי להגיע ללקוחות שלך עיצוב לבד לא מספיק. או ציפס בלי קטשופ-חסר טעם... "תוסיף טעם למודעה שלך". צריך דברים יותר חזקים אבל זה הכיוון
(פונה בעיקר ללקוחות שלי מתחום העיצוב שאני רוצה שיקבלו גם שירותי קופרייט)
4. פניה ללקוחות עיצוב גם- עטיפה ריקה של שוקלד/וופה לא משנה.. וכיתוב עטיפה בלי תוכן? כנל ההפך, תוכן בלי עטיפה...
5.למה לקבל חצי עבודה? (עשיתי נסיון בקטנה, לא מסודר מבחינה עיצובית)
עיצוב ללא טקסט למה חצי.jpg

למה חציעיצוב ללא טקסט2.jpg

6. פה התייחסתי לחוזקה אחרת, אני לא אוהבת סתם לכתוב שירות,מחיר ובלה בלה. תמיד אני מחפשת את החוזקה של העסק. זה יכול להיות חפירות ושאלות אינסופיות של בעל העסק, או ביקור במקום, העיקר למצוא את החוזקה של העסק ולתת לה מקום. עיזבו שהעיצוב נראה כמו למאפרת:rolleyes::cool:

מודעה נדגיש.jpg


אם הגעתם עד לכאן כל הכבוד! זה לבינתיים...
 
נערך לאחרונה ב:

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
טוב, זה הולך להיות ארוך כי הרעיונות נוזלים לי מהאוזניים. ואין לקוח שיושב לי על הזנב ואני צריכה לאסוף את עצמי ולזקק את הרעיונות. אז אני ישפוך את כל ההגיגים, גם ככה זה נספח לא?
> המוצר קראייטיב ועיצוב גרפי
> קהל יעד עסקי בעלי עסקים
> חוזקות נותנת חבילה של קראייטיב ועיצוב, מה שאומר שהכל במקום אחד, בלי לרוץ, בלי כאבי ראש, ולי ניתוקים בין המעצב לקופרייט וחלומות ומילים גדולות שנופלות בדיוק באמצע
> פיצוח קריאייטיבי
1. דמייניתי מלא לקוחות קשורים בסרט "כל הלקוחות בעסקת חבילה"
2. 2 ציפורים במכה
3. לקחת דברים שלא הולכים אחד בלי השני, לדוגמא רכב בלי גלגלים - זה לא מגיע... כדי להגיע ללקוחות שלך עיצוב לבד לא מספיק. או ציפס בלי קטשופ-חסר טעם... "תוסיף טעם למודעה שלך". צריך דברים יותר חזקים אבל זה הכיוון
(פונה בעיקר ללקוחות שלי מתחום העיצוב שאני רוצה שיקבלו גם שירותי קופרייט)
4. פניה ללקוחות עיצוב גם- עטיפה ריקה של שוקלד/וופה לא משנה.. וכיתוב עטיפה בלי תוכן? כנל ההפך, תוכן בלי עטיפה...
5.למה לקבל חצי עבודה? (עשיתי נסיון בקטנה, לא מסודר מבחינה עיצובית)
צפה בקובץ המצורף 707598
צפה בקובץ המצורף 707599
6. פה התייחסתי לחוזקה אחרת, אני לא אוהבת סתם לכתוב שירות,מחיר ובלה בלה. תמיד אני מחפשת את החוזקה של העסק. זה יכול להיות חפירות ושאלות אינסופיות של בעל העסק, או ביקור במקום, העיקר למצוא את החוזקה של העסק ולתת לה מקום. עיזבו שהעיצוב נראה כמו למאפרת:rolleyes::cool:

צפה בקובץ המצורף 707578

אם הגעתם עד לכאן כל הכבוד! זה לבינתיים...
יפה מאד! גם הפיצוח וגם הקריאייטיב.
אהמהמה, שאני לא סגור על זה שמבינים לגמרי את הרעיון בחלק של החצילים,

למה חצי עבודה? זה ברור,
נתונים טבעיים! זה ברור,
הם אמנם פחות רטובים אבל יותר ברורים.
כשרואים את הקטע עם החצילים לדעתי מתבלבלים מעט,
תנסי לראות איך את מראה חצי עבודה בלי כל הכבדות הזאת,
איך בן אדם מהשורה רואה חצי עבודה ומבין מיד את הרעיון בלי לעבור את כל המודעה כדי להבין.
כרגע זה חציל עבודה... :rolleyes:
בהצלחצי!

נותנת חבילה של קראייטיב ועיצוב, מה שאומר שהכל במקום אחד, בלי לרוץ, בלי כאבי ראש, ולי ניתוקים בין המעצב לקופרייט וחלומות ומילים גדולות שנופלות בדיוק באמצע
זה גנבת לי :(
אבל אני עדיין באמצע לפצח בדרך אחרת.
 

האוצר זה מקצועי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
טוב, זה הולך להיות ארוך כי הרעיונות נוזלים לי מהאוזניים. ואין לקוח שיושב לי על הזנב ואני צריכה לאסוף את עצמי ולזקק את הרעיונות. אז אני ישפוך את כל ההגיגים, גם ככה זה נספח לא?
> המוצר קראייטיב ועיצוב גרפי
> קהל יעד עסקי בעלי עסקים
> חוזקות נותנת חבילה של קראייטיב ועיצוב, מה שאומר שהכל במקום אחד, בלי לרוץ, בלי כאבי ראש, ולי ניתוקים בין המעצב לקופרייט וחלומות ומילים גדולות שנופלות בדיוק באמצע
> פיצוח קריאייטיבי
1. דמייניתי מלא לקוחות קשורים בסרט "כל הלקוחות בעסקת חבילה"
2. 2 ציפורים במכה
3. לקחת דברים שלא הולכים אחד בלי השני, לדוגמא רכב בלי גלגלים - זה לא מגיע... כדי להגיע ללקוחות שלך עיצוב לבד לא מספיק. או ציפס בלי קטשופ-חסר טעם... "תוסיף טעם למודעה שלך". צריך דברים יותר חזקים אבל זה הכיוון
(פונה בעיקר ללקוחות שלי מתחום העיצוב שאני רוצה שיקבלו גם שירותי קופרייט)
4. פניה ללקוחות עיצוב גם- עטיפה ריקה של שוקלד/וופה לא משנה.. וכיתוב עטיפה בלי תוכן? כנל ההפך, תוכן בלי עטיפה...
5.למה לקבל חצי עבודה? (עשיתי נסיון בקטנה, לא מסודר מבחינה עיצובית)
צפה בקובץ המצורף 707598
צפה בקובץ המצורף 707599
6. פה התייחסתי לחוזקה אחרת, אני לא אוהבת סתם לכתוב שירות,מחיר ובלה בלה. תמיד אני מחפשת את החוזקה של העסק. זה יכול להיות חפירות ושאלות אינסופיות של בעל העסק, או ביקור במקום, העיקר למצוא את החוזקה של העסק ולתת לה מקום. עיזבו שהעיצוב נראה כמו למאפרת:rolleyes::cool:

צפה בקובץ המצורף 707578

אם הגעתם עד לכאן כל הכבוד! זה לבינתיים...
כדאי להעלות את זה לאתר:
 

ayalapunch

אילה פנציארי | קופרייטרית ומעצבת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
הדמיות בתלת מימד
יפה מאד! גם הפיצוח וגם הקריאייטיב.
אהמהמה, שאני לא סגור על זה שמבינים לגמרי את הרעיון בחלק של החצילים,

למה חצי עבודה? זה ברור,
נתונים טבעיים! זה ברור,
הם אמנם פחות רטובים אבל יותר ברורים.
כשרואים את הקטע עם החצילים לדעתי מתבלבלים מעט,
תנסי לראות איך את מראה חצי עבודה בלי כל הכבדות הזאת,
איך בן אדם מהשורה רואה חצי עבודה ומבין מיד את הרעיון בלי לעבור את כל המודעה כדי להבין.
כרגע זה חציל עבודה... :rolleyes:
בהצלחצי!


זה גנבת לי :(
אבל אני עדיין באמצע לפצח בדרך אחרת.
תודה!
חחח סתם היה לי קונספט חצילי מעורר השראה, יש גם הכל בחציל מחיר ועוד.. זה מסרבל באמת וצריך שם מודעה פשוטה שממש רואים רק עיצוב ורק טקסט, אל תתנו לעיצוב לבלבל.. הרעיון מודעות באחד טקסט ובשני עיצוב
 

ayalapunch

אילה פנציארי | קופרייטרית ומעצבת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
הדמיות בתלת מימד
כדאי להעלות את זה לאתר:
מה מתוכם??
 

אפילו

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
בינתיים (תוך כדי היסוס ;)) עלה בדעתי רעיון.....

מוצר > מהססת, מ ת ל ב ט ת.
קהל יעד עסקי > כל מי שמשועמם ורוצה להתחרט.
חוזקות > היסוס, התלבטות, ספיקות, חרטה, מחיקה, שינוי, חזרה בתשובה, וחוזר חלילה.
מסר אסטרטגי > אני לא טובה בכלום. לא מבינה בדיוק. לכו למקצוענים שיבינו מה אתם רוצים ויעשו את זה חד, קצר, וטוב.
פיצוח קריאייטיבי > לא יודעת מהססת. / מנצחים בראש החרטות והיסוס.
הוספתי.
לא יודעת, לא לגמרי סגורה על זה
משהו שם חסר אמירה, לא סגור על עצמו
תודה על העזרה >תמיד מתקבל בברכה :cool:.
שם לעסק > מתלרט (מתלבט ומתחרט)
הצלחות לכולנו.
להעלות לאתגר??:p?
 
נערך לאחרונה ב:

ayalapunch

אילה פנציארי | קופרייטרית ומעצבת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
הדמיות בתלת מימד
בינתיים (תוך כדי היסוס ;)) עלה בדעתי רעיון.....

מוצר > מהססת, מ ת ל ב ט ת.
קהל יעד עסקי > כל מי שמשועמם ורוצה להתחרט.
חוזקות > היסוס, התלבטות, ספיקות, חרטה, מחיקה, שינוי, חזרה בתשובה, וחוזר חלילה.
מסר אסטרטגי > אני לא טובה בכלום. לא מבינה בדיוק. לכו למקצוענים שיבינו מה אתם רוצים ויעשו את זה חד, קצר, וטוב.
פיצוח קריאייטיבי > לא יודעת מהססת. / מנצחים בראש החרטות והיסוס.
שם לעסק > מתלרט (מתלבט ומתחרט)
הצלחות לכולנו.
להעלות לאתגר??:p?
לא יודעת, לא לגמרי סגורה על זה
משהו שם חסר אמירה, לא סגור על עצמו
 

א. לוי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
המשתמש נחסם
בינתיים (תוך כדי היסוס ;)) עלה בדעתי רעיון.....

מוצר > מהססת, מ ת ל ב ט ת.
קהל יעד עסקי > כל מי שמשועמם ורוצה להתחרט.
חוזקות > היסוס, התלבטות, ספיקות, חרטה, מחיקה, שינוי, חזרה בתשובה, וחוזר חלילה.
מסר אסטרטגי > אני לא טובה בכלום. לא מבינה בדיוק. לכו למקצוענים שיבינו מה אתם רוצים ויעשו את זה חד, קצר, וטוב.
פיצוח קריאייטיבי > לא יודעת מהססת. / מנצחים בראש החרטות והיסוס.
שם לעסק > מתלרט (מתלבט ומתחרט)
הצלחות לכולנו.
להעלות לאתגר??:p?
תמשיכי להסס אם להעלות או לא
אחרי הכל זה את.... ;):p
 

א. לוי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
המשתמש נחסם
טוב, זה הולך להיות ארוך כי הרעיונות נוזלים לי מהאוזניים. ואין לקוח שיושב לי על הזנב ואני צריכה לאסוף את עצמי ולזקק את הרעיונות. אז אני ישפוך את כל ההגיגים, גם ככה זה נספח לא?
> המוצר קראייטיב ועיצוב גרפי
> קהל יעד עסקי בעלי עסקים
> חוזקות נותנת חבילה של קראייטיב ועיצוב, מה שאומר שהכל במקום אחד, בלי לרוץ, בלי כאבי ראש, ולי ניתוקים בין המעצב לקופרייט וחלומות ומילים גדולות שנופלות בדיוק באמצע
> פיצוח קריאייטיבי
1. דמייניתי מלא לקוחות קשורים בסרט "כל הלקוחות בעסקת חבילה"
2. 2 ציפורים במכה
3. לקחת דברים שלא הולכים אחד בלי השני, לדוגמא רכב בלי גלגלים - זה לא מגיע... כדי להגיע ללקוחות שלך עיצוב לבד לא מספיק. או ציפס בלי קטשופ-חסר טעם... "תוסיף טעם למודעה שלך". צריך דברים יותר חזקים אבל זה הכיוון
(פונה בעיקר ללקוחות שלי מתחום העיצוב שאני רוצה שיקבלו גם שירותי קופרייט)
4. פניה ללקוחות עיצוב גם- עטיפה ריקה של שוקלד/וופה לא משנה.. וכיתוב עטיפה בלי תוכן? כנל ההפך, תוכן בלי עטיפה...
5.למה לקבל חצי עבודה? (עשיתי נסיון בקטנה, לא מסודר מבחינה עיצובית)
צפה בקובץ המצורף 707598
צפה בקובץ המצורף 707599
6. פה התייחסתי לחוזקה אחרת, אני לא אוהבת סתם לכתוב שירות,מחיר ובלה בלה. תמיד אני מחפשת את החוזקה של העסק. זה יכול להיות חפירות ושאלות אינסופיות של בעל העסק, או ביקור במקום, העיקר למצוא את החוזקה של העסק ולתת לה מקום. עיזבו שהעיצוב נראה כמו למאפרת:rolleyes::cool:

צפה בקובץ המצורף 707578

אם הגעתם עד לכאן כל הכבוד! זה לבינתיים...
אל תשכחי שיש אנשים שתגידי להם את המילה קופירייטינג הם יש אלו אותך: "באיזה שפה זה???" או "מה זה???"
והמילה קופי עוד יותר לא מוכרת
ואחרי שתסבירי להם מה זה קופי הם יגידו לך "אהה... למה לא אמרת שזה זה..."

ולכן אם את מתכננת ללכת על מודעה בסגנון, תפרטי קצת יותר.
בהצלחה


עריכה: שאלתי עכשיו קרובת משפחה(גננת) מה זה קופירייטינג. התשובה היתה "זה משהו שקשור לאגודה לזכויות. יוצרים, לא...?"
ואז הראתי לה את הפרסומת שלך, והסברתי לה מה זה קופי.
התגובה שלה הייתה שבאמת המודעה לא מובנת למי שלא עוסק בזה...
 
נערך לאחרונה ב:

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
בינתיים (תוך כדי היסוס ;)) עלה בדעתי רעיון.....

מוצר > מהססת, מ ת ל ב ט ת.
קהל יעד עסקי > כל מי שמשועמם ורוצה להתחרט.
חוזקות > היסוס, התלבטות, ספיקות, חרטה, מחיקה, שינוי, חזרה בתשובה, וחוזר חלילה.
מסר אסטרטגי > אני לא טובה בכלום. לא מבינה בדיוק. לכו למקצוענים שיבינו מה אתם רוצים ויעשו את זה חד, קצר, וטוב.
פיצוח קריאייטיבי > לא יודעת מהססת. / מנצחים בראש החרטות והיסוס.
הוספתי.
תודה על העזרה >תמיד מתקבל בברכה :cool:.
שם לעסק > מתלרט (מתלבט ומתחרט)
הצלחות לכולנו.
להעלות לאתגר??:p?
שאפו שאת מהססת בקול, עדיף מאשר בשקט ולהסתבך,
נשמח לעזור בהתלבטויות או בפתרונן...
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
ברוכים השבים,
חזרתי מחופשה קצרצרה,
אפשר לומר שהוא הסתיים בגיל צעיר מחוסר עניין/זמן לציבור.
ההצבעות קבעו חד משמעית שאתה הוא הזוכה ואין צורך בסבב שייני!

אז @א. לוי הינך מוזמן לפצוח באתגר חדש.
בהצלחה

ותודה לכל המשתתפים שהקדישו מזמנם ומוחם, למען לא יתרקב אשכול זה.
@דוד ריזל @משך @האוצר זה מקצועי @שיילה
חודש טוב ומבורך
 

א. לוי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
המשתמש נחסם

משך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
צילום מקצועי
יוצרי ai
בא לך לעזור לי ברעיון
אני לא תיכננתי לזכות באתגר הזה, אני רוצה לזכות באתגר בפמ"ג :rolleyes:
אין דבר כזה 'לא תיכננתי'...!
חלק מכללי האתגרים בפרוג זה לארגן אתגר עתידי.
(עיי' בכללים שצויינו בעבר בפורום כתיבה)
---
מניסיון.


'אם זוכים לא בורחים' - שמיל.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  27  פעמים

לוח מודעות

למעלה