אני רואה כאן הרבה רעיונות יפים, תקפתם את הנושא מכמה חזיתות, קשה לי עדיין לבחור את הזוכה, אני אסכם נקודות יפות.
@IAB
מסר שמדבר אל הרגש ליהדות מתוקה שזכורה לנו מבית אבא – מעולה !
תסריט מבטא היטב, "הוא ניגש אליו בדמעות ומנשק את ידו" – נוטף רגש !
בתמונה רק לא הבנתי, איך אפשר לשים דמויות של הבחורים שיהיו רבנים מוכרים – איך יזהו אותם בתמונה מימי בחרותם.
הכותרת חזקה - השאירו אותם, השאירו לנו את הבית!
@אמיצ/ה
הרעיון של התסריט מאוד טוב, היה טוב להדק ולסגור את הקצוות.
המשפט: יש לנו את התורה. היא תמיד שמרה עלינו.
יתקבל יותר מאשר המשפט: לפני צה"ל - היתה לנו תורה.
התשדיר לרדיו – מעולה !
@האוצר זה מקצועי
התסריט ממש קולע ! וכן התשדיר לרדיו והתסריט לטלויזיה.
הייתי מציע – לגבש קונספט אחיד לכל הקמפיין, שיהיה סלוגן זהה.
@calm
הלכת על פרסום גרילה, רעיון נועז ויצירתי,
ספק אם זה אפשרי. מזכיר לי את ההרצאה:
לא,לא לא, לא, לא, לא –כן.
קטע כזה מעביר את המסר ברור - "מעניק צ'פחה ידידותית ללומד, תוך מילות הערכה כנה - אח שלי, הרגשתי ששמרת עלי! ושניהם משווים את השם הרשום על הפתקית של הלומד עם שמו של החייל"
@א-ירושלמית
הניתוח האסטרטגי והמסר – חזק מאוד.
אך נראה לי חסר עדיין ההקשר לצבא, לחילוני המצוי, הוא יבין מה אומרים לו ?
@בתנופה
העמדה שלך, והרעיון שבא בעקבותיה מאוד מרתקת,
אתה אומר שאתה מכיר את השטח, וזה מה שעובד.
הביצוע מעולה, צריך מעט פינישים.
@hershy sh
לתבוע שוויון בנטל ! חזק !
גם הביצוע בסקיצה עיצובית נותנת הרבה.
@אפילו
תמצתה מסר באופן חד וברור,
זו אמירה טובה, דומני שצריך לתת לה תמיכה של הסבר והרחבה נוספת
@כבשה שחורה
סלוגן חזק – אי אפשר להסביר אהבה. עם כל הדימויים.
נדמה כי זה אכן יוצר איזה כמיהה, להבין על איזה אהבה מדברים פה.