אוקי זה ברור, אבל מה ילד בן שנה ורבע מבין בקשר לשליטה על סוגרים? זה דורש מיומנות ושימת לב. מעניין שיש את זה כבר בגיל כ"כ צעיר.אם את שואלת לדעתי, הסוד הוא נחישות ועקביות. הילד יודע לשבת? קדימה שישב על הסיר.
היא היתה מאכילה את הילדים ומשחקת איתם ושרה להם ומדברת הכל תוך כדי ישיבה על הסיר.
לגלות לך סוד?אוקי זה ברור, אבל מה ילד בן שנה ורבע מבין בקשר לשליטה על סוגרים? זה דורש מיומנות ושימת לב. מעניין שיש את זה כבר בגיל כ"כ צעיר.
עברתי עכשיו על כל האשכול..טיפ ידוע
שעתיים לפני השינה לא לתת לשתות,
בד"כ זה עובד.
כדאי לך לקרוא את תחילת האשכול נראה לי שיש עוד כמה טיפים.
הרבה הצלחה.
גם הבת שלי. היא התרגשה מאד מכל הנושא, שמחה ללכת לשירותים, יושבת שם ממש בכיף שלה, קוראת ספרים, מדביקה מדבקות, גוזרת, מקשיבה לי לסיפורים, מבקשת שוב ושוב ללכת עד שכבר אין לי כוח...
יש עצה כמו שכתבת לשים את הטיטול אחרי שהילד נרדם, אבל להוריד לפני שהוא מתעורר לא נשמע כ"כ ראליעברתי עכשיו על כל האשכול..
לא מצאתי ככ עצות על גמילה ביום ובלילה יחדיו, כי בעיקר מדובר על גמילת יום.
יש עיצה אחת שראיתי ודווקא מצאה חן בעיני- מישהי כתבה שהיא שמה טיטול אחרי שהילד נרדם ומורידה לפני שמתעורר. ככה עד שראתה שכבר יבש בבוקר.
כרגע זו העיצה היחידה שנראית לי ריאלית כי לשים טיטול במודעות לא בא בחשבון. הילדה חיפשה את זה גם ככה, טוב בעיקר ביום הראשון- כי רצתה לחזור למוכר והאהוב.
הצהרנו עשרות פעמים ש- אין טיטולים, נגמרו הטיטולים!
אז פתאום אני אשים לה רק בלילה? לא מעשי בכלל ויפגע אפילו בגמילה של היום.
מחכה לעצות, חשוב לי ממש.
לגמריי!!אגיד לך מה נראה לי, מניחה שיהיו שיתנגדו:
זה לא קייטנה, לא ספריה ולא חוג יצירה.
הולכים כשצריכים וזהו.
אם תוך 2-3 דקות אין כלום, מקימים את הילד ומשלחים אותו לדרכו.
ואם יפספסו? שיפספסו... (חזרו לפוסט שבראש אשכול זה...)
הורים שמתחילים עם ישיבות ארוכוווווווות, תוך שילוב של פרסים, ממתקים והקראות סיפורים, מוצאים את עצמם כבולים שעות לילד היושב, נדרשים להיות קרייני סיפורים לאינסוף, כשהילד החכם ממש לא מתכונן לעשות מה שהם רוצים ממנו, אלא פשוט להוציא מהם עוד ועוד צ'ופרים.
אני חושבת שכדאי לך כבר מעכשיו לשנות כיוון תקשורת,עברתי עכשיו על כל האשכול..
לא מצאתי ככ עצות על גמילה ביום ובלילה יחדיו, כי בעיקר מדובר על גמילת יום.
יש עיצה אחת שראיתי ודווקא מצאה חן בעיני- מישהי כתבה שהיא שמה טיטול אחרי שהילד נרדם ומורידה לפני שמתעורר. ככה עד שראתה שכבר יבש בבוקר.
כרגע זו העיצה היחידה שנראית לי ריאלית כי לשים טיטול במודעות לא בא בחשבון. הילדה חיפשה את זה גם ככה, טוב בעיקר ביום הראשון- כי רצתה לחזור למוכר והאהוב.
הצהרנו עשרות פעמים ש- אין טיטולים, נגמרו הטיטולים!
אז פתאום אני אשים לה רק בלילה? לא מעשי בכלל ויפגע אפילו בגמילה של היום.
מחכה לעצות, חשוב לי ממש.
למה זה חוסר אמון?אני חושבת שכדאי לך כבר מעכשיו לשנות כיוון תקשורת,
וליצור יותר אמון.
את 'עובדת' על הילדה שלך ('אין טיטולים') במוקדם או במאוחר היא תקלוט את זה.
יש בזה חילוקי דיעות.מתלבטת עכשיו אם להעיר אותה לשירותים או לא.
אשמח מאוד לקבל בקצרה תדריך איך לגמול גם בלילה.עברתי עכשיו על כל האשכול..
לא מצאתי ככ עצות על גמילה ביום ובלילה יחדיו, כי בעיקר מדובר על גמילת יום.
יש עיצה אחת שראיתי ודווקא מצאה חן בעיני- מישהי כתבה שהיא שמה טיטול אחרי שהילד נרדם ומורידה לפני שמתעורר. ככה עד שראתה שכבר יבש בבוקר.
כרגע זו העיצה היחידה שנראית לי ריאלית כי לשים טיטול במודעות לא בא בחשבון. הילדה חיפשה את זה גם ככה, טוב בעיקר ביום הראשון- כי רצתה לחזור למוכר והאהוב.
הצהרנו עשרות פעמים ש- אין טיטולים, נגמרו הטיטולים!
אז פתאום אני אשים לה רק בלילה? לא מעשי בכלל ויפגע אפילו בגמילה של היום.
מחכה לעצות, חשוב לי ממש.
למה לחוץ לך לגמול בלילה?אשמח מאוד לקבל בקצרה תדריך איך לגמול גם בלילה.
ילד שגמול כבר ביום במשך חצי שנה ובכל שינה / נסיעה ארוכה - מקבל טיטול.
עכשיו בריגרסיה נוראית שהצלחנו לייצב (מפספוסים כל היום לפספוס אחד ביום).
אני ממש רוצה כוח להיות החלטית שאני גומלת כבר ממחר בלילה!
אבל אין לי כוח לקום כל לילה ולהחליף סדינים....
אולי מרגיש לי שכל עוד יש טיטול בלילה זה מה שגרם לריגרסיה הנוראית (הוא יודע שיש דרך חזרה)? אולי?למה לחוץ לך לגמול בלילה?
דווקא עכשיו?
(בסוגרים, יש שני דברים שמהם לא גמלתי שום ילד, אף פעם:
טיטול בלילה,
ובקבוק.
הפלא ופלא, כולם זרקו אותם לבד מתישהו.
חוץ מבן הארבע שעוד משלב בין בקבוק לכוס לפי החשק).
אני בדעה לא להוסיף לחץ על הלחץ הקיים....אולי מרגיש לי שכל עוד יש טיטול בלילה זה מה שגרם לריגרסיה הנוראית (הוא יודע שיש דרך חזרה)? אולי?
אז את בדעה לא לגמול ולא להילחץ מזה?
כי זה ממש מרגיע אותי!
ווואוו!אני בדעה לא להוסיף לחץ על הלחץ הקיים....
איכשהו אין לנו עוד טיטולים בבית. זה קורה בסוף מעצמו.
לא חבל על האנרגיה?
מענין באמת מה הגיל הכי צעיר שניסו כאן...שאלה-
יש כאן מישהי שניסתה בגיל שנה ושלושה?
בד''כ מיד כשיש יום - יומיים של טיטול יבש, פשוט להשכיב לישון בלי טיטול.אני גם עכשיו גומלת את הבת שלי. עוד חודשיים בת 3.
התחלנו בשבת, ב"ה היום פספסה רק פעמיים ועשתה כמה פעמים בשירותים לאחר שהודיעה שצריכה.
לגבי הלילה- אני לא יודעת איך לגמול אותה גם בלילה.
אני כן רוצה לגמול אותה לגמרי ביום ובלילה בו זמנית, אבל מבולבלת לגבי הלילה.
איך עושים את זה?
מעירים לשירותים?
נותנים להם לפספס כאוות נפשם, כמו ביום, עד שלומדים לקום יבשים?
אתמול בלילה למשל פשוט השכבתי אותה ככה ועשתה פעמיים במהלך הלילה. כלומר לא התערבתי.
מה הסוד לגמילה גם בלילה לגיל כזה?
אשמח לתשובות כמה שיותר מהר כי רוצה להתחיל ליישם הלילה.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
סילבוס חדש ל-2024!
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
21.05
י"ג אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
דיגיטל בגובה העיניים
עם מנדי נאבול
כל האפשרויות הטמונות בעולם הדיגיטל שיגרמו לך להרוויח יותר!
לתלמידים ובוגרים בלבד!
תהילים פרק קמד
א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו: