סליחה, אבל מתי משרד הבריאות התיר טבילה במקווה? ומי החכמים שמעזים להיכנס לשם?
סליחה, אבל מתי משרד הבריאות התיר טבילה במקווה? ומי החכמים שמעזים להיכנס לשם?
כבר התוכחו על זה אתמול באשכול אחר אפשר וכך עשיתי ללכת למקוה בלי לגעת בכלוםאין השוואה בין ביקור בסופר עם כפפות וחיטוי לפני ואחרי לטבילה מלאה במקווה הכוללת מגע עם מעקה, רצפה, ספסלים, מתלים שאף אחד לא חיטא בין משתמש למשתמש.
אבא כזה יכול לומר לבניו לא ללכתואחר כך עוד מדברים על רדיפת ואפליית חרדים. הזוי.
מה שמפחיד זה שאת התוצאות יאכל האבא עם הסכרת של הבחורים שהלכו לטבול.
אנטישמיות לשמהפתיחת המקוואות הינה אחת הפעולות הכי הזויות של משרד הבריאות.
אין עוד הקלה אחת מהרשימה! שיכולה לגרום העברת הוירוס ברמה של המקווה.
גם אם אתת הבור יפוצצו בכלור, עדיין אין מצב שכל משתמש ישאיר אחריו שובל עקבו על אחד המתקנים (ספסלים/מקלחות/שרותים/ידיות).
בשהות במקווה אין שום הפסק בין האדם והפרשותיו לאותם מתקנים, ומשם הדרך להעברת הוירוס קצרה ומהירה.
והתוצאה העלולה??
ביטול המניינים והרחקת שובם של תלמידי הישיבות וביטול תורה.
והכל בשביל מנהג (חשוב ככל שיהיה) הניתן להחליפו בפעולה ביתית (בדיעבד לכה"פ).
התחושה ששר הבריאות משתייך למגזר הנ"ל זועקת!!!
אנטישמיות לשמה
מקור?ועוד משהו אחוז ההדבקה במקואות עמד על אחוז אחד בודד
באחד מהאשכולות של הקורונה ז"ל מישהו הביא עוגת פילוח נתונים של משרד הבריאות ושם זה הופיעמקור?
ב
אם זה כ"כ מסוכן ומדבק כדבריך, זה היה אמור להתבטא גם בשיעור משתמשים נמוך, בטח בהתחלה שאפילו לא שמרו על כללי הריחוק הניתנים.בהנחה וזה נכון, הסיבה פשוטה..
אחוז המשתמשים במקוואות הוא נמוך מאד ביחס לכלל האוכלוסיה (בקיזוז נשים, ילדים, ומגזרים אחרים).
שאלות מצויינות..באחד מהאשכולות של הקורונה ז"ל מישהו הביא עוגת פילוח נתונים של משרד הבריאות ושם זה הופיע
אם זה כ"כ מסוכן ומדבק כדבריך, זה היה אמור להתבטא גם בשיעור משתמשים נמוך, בטח בהתחלה שאפילו לא שמרו על כללי הריחוק הניתנים.
אולי..הם משום מה לא משתייכים למגזר שנוהג לטבול כל בוקר.
לא מדובר על חילונים... ראיתי גם בפורומים ובאתרים שונים על פוליטיקאים ואנשי ציבור חרדים שמתבטאים בנושא (או בלי קשר לקורונה- ראש עיר שמנתק מים למקוואות בגלל סכסוך כספי, הוא לא שייך לאלה שטובלים כל בוקר...) זה פשוט נראה להם כמנהג ולא כזה חשוב. ויש יהודים שבשבילם זה ציפור הנפש. וממש קשה לוותר עליו.אולי..
אבל בונה מהפגנה, הם משתייכים למגזר שמודד את הכל בעיניים של תורה ויודע לתת למנהג את מקומו הראוי לו עם שיקלול הסכנות.
לפי ההוראות שכתבו בחודש אדר, יש להתקלח לפני ואחרי הטבילה.לא מבינה מה הבעיה להתקלח בבית ולבוא למקווה רק לטבילה
בתקופה שהמקוואות היו סגורים איפה התקלחו ?
יש הבטחה מהבעש"ט נ"ע שהוא לוקח אחריות על טבילה אחת שלא יארע על ידה שום נזק.מה היא??
לא שאני הולך למקווה, ממש לא.
הבנתיאולי..
אבל בשונה מהפגנה, הם משתייכים למגזר שמודד את הכל בעיניים של תורה ויודע לתת למנהג את מקומו הראוי לו עם שיקלול הסכנות.
כל דרדק יודע שהלימוד מחוץ לבתי המדרשות הוא למחצה לשליש ולרביע!!אז לפי דבריך, לימוד תורה דווקא בישיבות ולא בבית הוא לא מנהג אלא חובה קדושה!!!
או שכל אחד ומה שחשוב לו....
חבל שכך לדעתך...כל דרדק יודע שהלימוד מחוץ לבתי המדרשות הוא למחצה לשליש ולרביע!!
צודקדי למריבות
האשכול נפתח על מנת לסקר את המציאות במקוואות עניני
והאשכול לא משמש את המטרה שלצורך כך הוא נפתח
נא לענות עניני בלבד בלי פרשנויות וויכוחים
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
קורס משולב בינה מלאכותית
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
18.06
י"ב סיוון
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
פוטושופ לצלמים
עם אופק עוגן
כלים מתקדמים, טכניקות חדשות ובינה מלאכותית בפוטושופ לצלמים בעידן 2024
לתלמידים ובוגרים בלבד!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק יד
א לַמְנַצֵּחַ לְדָוִד אָמַר נָבָל בְּלִבּוֹ אֵין אֱלֹהִים הִשְׁחִיתוּ הִתְעִיבוּ עֲלִילָה אֵין עֹשֵׂה טוֹב:ב יְהוָה מִשָּׁמַיִם הִשְׁקִיף עַל בְּנֵי אָדָם לִרְאוֹת הֲיֵשׁ מַשְׂכִּיל דֹּרֵשׁ אֶת אֱלֹהִים:ג הַכֹּל סָר יַחְדָּו נֶאֱלָחוּ אֵין עֹשֵׂה טוֹב אֵין גַּם אֶחָד:ד הֲלֹא יָדְעוּ כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן אֹכְלֵי עַמִּי אָכְלוּ לֶחֶם יְהוָה לֹא קָרָאוּ:ה שָׁם פָּחֲדוּ פָחַד כִּי אֱלֹהִים בְּדוֹר צַדִּיק:ו עֲצַת עָנִי תָבִישׁוּ כִּי יְהוָה מַחְסֵהוּ:ז מִי יִתֵּן מִצִּיּוֹן יְשׁוּעַת יִשְׂרָאֵל בְּשׁוּב יְהוָה שְׁבוּת עַמּוֹ יָגֵל יַעֲקֹב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל: