אבל צריךלשלם מראשהאלגוריתם מסוגל לזה. הוא מסוגל לחשב באיזה נקודה לשלוח לך חיוב על חופשי במקום על כל נסיעה.
אבל צריךלשלם מראשהאלגוריתם מסוגל לזה. הוא מסוגל לחשב באיזה נקודה לשלוח לך חיוב על חופשי במקום על כל נסיעה.
מה זה נקרא הזמנת טעינה?לי מאד נוח לעשות 'הזמנת טעינה' ברבקו אונליין ואח"כ להשלים בעמדת כספונט או נדרים פלוס וכו'
תודה רבה!
יש לי עוד כמה שאלות טכניות :לגבי הטענה טלפונית, לכאורה, אין אפשרות שהכרטיס יטען פיזית ברגע שיוכנס למכשיר תיקוף כלשהו? המכשיר שליד הנהג או מכשיר אחר שנמצא באוטובוס?
אבל צריךלשלם מראש
יש הגיון גדול בהסרת תפקיד הגובה, הסופר, המחשב והמקליד, מהאדם שתפקידו אמור להיות נהיגת כלי רכב כבד בכבישים המטורפים של המדינה הנחמדת.
אין הגיון בהצמדות לשיטה הישנה 'כי ככה היה תמיד'.
הטלת נטל הטעינה בירושלים על הנוסע קצרה בלפחות 10 דקות כל קו, ואני מרגישה את זה ממש.
מהבחינה הטכנית אכן אמורים להשתפר (אפילו בהתקנת מכשירי תיקוף, רק בחלק מועט מהקוים בירושלים הם קיימים).
לגבי הטענה טלפונית, לכאורה, אין אפשרות שהכרטיס יטען פיזית ברגע שיוכנס למכשיר תיקוף כלשהו? המכשיר שליד הנהג או מכשיר אחר שנמצא באוטובוס?
(ואגב, מי שנמצא כאן בפרוג, אין לו רב קו אונליין?)
יש לי עוד כמה שאלות טכניות :
אם הכרטיס צריך להסתנכרן , כי המידע נמצא רק בתוכו, מה קורה במקרה של אובדן כשמבטלים כרטיס? הרי כשנעביר אותו המידע שבתוכו לא יעבור, סימן שיש קשר עם המסד נתונים .
יש מצב שהקטע של הסינכרון נעשה בשביל המהירות של התיקוף , כך שלא בכל טעינה צריך להמתין לתקשורת כמו בהעברת כרטיס אשראי, ועדיין , זה לא ברור לגמרי איך זה עובד.
ולמה אי אפשר להזמין טעינה טלפונית לכספונט? או לפחות לשלם בעמדה עם מספר כרטיס אשראי?
מילא אדם שהרב קו שלו ריק, ירד מהאוטובוס, יצעד רבע שעה, ימתין עוד רבע שעה בתור, חמש דקות נוספות להטענת הרב קו, וזהו. הוא יכול לנסוע.
אבל מה יעשה מי שאיבד את הרב קו שלו?
ולא מדובר באיזה מקרה נדיר והיפותטי.
זה דבר שיכול קרות לכול אחד מאיתנו ובטח לילדים קטנים.
אז זהו? נגזר דינו ללכת ברגל?
או לאבד חצי יום במרדף אחר רב קו חדש?
צריך לאפשר את האופציה לנסיעה בודדת בתשלום מלא גם ללא רב קו.
(ורק אני נכמר ליבי למראה קשישים שבקושי גוררים את עצמם לתחנת האוטובוס
והנהג מתחיל להסביר להם שבשביל לנסוע חייבים רב קו?)
למה שלא יציבו לייד הנהג מכשיר נוסף שיקלוט את הטעינה?מכשיר התיקוף חייב לעבוד במהירות. לא יתכן שתחכי שהמכשיר "יחשוב" עד שתעבירי כרטיס.
התקשורת עם השרת היא תמיד פעולה שיכולה לארוך זמן לא ידוע אפילו אם רק אחת ל .. במיוחד אם תוסיפי על זה תנאים של נסיעה באוטובוס.
לכן מכשיר התיקוף נבנה בצורה שיתקשר עם הכרטיס בלבד ומאחורי הקלעים ישלח את המידע שמצטבר אצלו לשרת.
מהסיבה הזו פתרונות כמו שהמכשיר של התיקוף יזהה משהו בשרת (יטען לך הזמנה)- אינם ברי ביצוע
יש הבדל ענק בין ארנק פיזי שאפשר לראות מה יש בו ומה אין בו למול ארנק וירטואלי שצריך לנחש מה קורה איתו.מה עשו פעם אדם שגילה שהארנק שלו ריק?!
לקח הלוואה ממישהו אחר
קונה כרטיס באחת משלוש הקופות המוצבת בכול תחנת רכבת. ואם הוא מסתבך, יש במקום כרטיסן או שניים שמייד באים לעזרתו.מה עושה אדם שרוצה לעלות לרכבת ואין לו כרטיס?
ומי שאין לו מחשב?לפני שיוצאים לנסיעה או כל נסיעה בודקים שנשאר מספיק כסף לנסיעה הבאה
מתאים רק למי שנוסע בתוךבני ברק, באוטובוס שרובו חרדים.או קונים באוטובוס נסיעה מרב קו של מישהו אחר
אני צועדת בכול בוקר 12 דקות עד לתחנת האוטובוס. בדרך אין לי אפילו נק' הטענה אחת.כמעט בכל מקום יש הטענת רב קו אומנם באשראי ולא מזומן אבל התפוצה נרחבת בכל 2 מטר כמעט (בבני ברק בכל אופן)
לא יודעת מה קורה בחו"ל. רואה מה קורה מולי כאן עיה"ק ירושלים תובב"א.לזקנים באמת קשה, אבל תשאלו את הזקנים תושבי חול מה הם עושים
לכל דבר רע/טוב מתרגלים בסוף
צריך לאפשר את האופציה לנסיעה בודדת בתשלום מלא גם ללא רב קו.
מכשיר התיקוף חייב לעבוד במהירות. לא יתכן שתחכי שהמכשיר "יחשוב" עד שתעבירי כרטיס.
התקשורת עם השרת היא תמיד פעולה שיכולה לארוך זמן לא ידוע אפילו אם רק אחת ל .. במיוחד אם תוסיפי על זה תנאים של נסיעה באוטובוס.
תושבים ותיקים יוכלו לרכוש כרטיס נסיעה בודדת מנייר אצל נהג האוטובוס, כמו כן תתאפשר רכישת כרטיס 'רב-קו' אנונימי טעון בנסיעה בודדת אצל הנהג, בסכום של 10.90 ש"חגם לי נראה שצריך לאפשר את זה. באופן רגיל אין סיבה שאדם ישתמש בזה, כי הרי יעלה לו יותר ביוקר, כך שהנהגים יהיו פנויים. אלא שאם נתקעים, יהיה איזה מוצא.
התשובה היא לא, בא' רבתי.האם קובעי המדיניות והמקצוענים של משרד תחבורה לא יכלו לחשוב על כל מה שנכתב כאן, ועל עוד כמה וכמה דברים יעילים והגיוניים? - ודאי שכן.
אך ורק בחודש הקרוב.תושבים ותיקים יוכלו לרכוש כרטיס נסיעה בודדת מנייר אצל נהג האוטובוס, כמו כן תתאפשר רכישת כרטיס 'רב-קו' אנונימי טעון בנסיעה בודדת אצל הנהג, בסכום של 10.90 ש"ח
ולא , זו לא סיבה להתקדם.
ביתד נכתב היום ש(מקלב פעל ש)תוך כמה חודשים תתחיל לעבוד אופציה להטענה ובירור יתרה בטלפון.
זה מה שכתבתי, ובאמת שכחתי מהקטע של ההשהיה.
עכשיו עוד יותר לא ברור לי מה את מציעה כתחליף, חוץ מלכתוב שהתכנון לקוי.
אני מאמינה שבתחילה כשהוקמו קווי האוטובוס/כל יומיים כשהם התחלפו אנשים לא הבינו איך הם יסתדרו, איך אדם אמור לדעת על איזה קו לעלות ? ולאיפה הוא מגיע? תתפלאי , הם הסתדרו.
אפשר לצפות מאדם בוגר להסתדר עם תוכנה בסיסית ,להכיר את הקוד שאיתו הוא משתמש או להצליח לבחור אותו , או לבקש עזרה מהמוקד.
כל הטכנולוגיות העתידיות הן ממוחשבות , וזו לא סיבה לא להתקדם לשם , למרות שבהתחלה יש קשיי הסתגלות, אני צופה את כל האנשים שיאמרו כמוך גם כשהסופרמרקט יהפוך לדיגטלי (איך מצפים ממני לדעת לסרוק עם ברקוד? ולהקליד מספר לקוח ? זה ממש מסובך!)
כשהבנקים יעברו לדיגיטל , מה שקורה כבר היום (אם אין לי אינטרנט זו סיבה שאשלם עמלות?? אז כן )
כשבקופת החולים צריך ללחוץ על המסך ולקבל תור, בדואר וכו'.
אני עובדת במחשבים , ויכולה לספר לך שאחרי כל רפורמה ועדכון של תוכנה, יש צעקות , תלונות ולפעמים גם שביתה והעלאה במשכורת (במגזר הממשלתי כמובן, רק שם זה יכול לקרות)
למה? כי נתנו להם פי אלף אופציות , אבל הכפתורים נמצאים בסדר שונה על המסך , החיים קשים.
כל שינוי הוא קשה בהתחלה, וגורר נוסטלגיים חסרי תקנה שיבכו על העבר (איזה כיף היה עם הכרטיסיות!.. שכחתם כמה כאלו הייתם צריכים להחזיק בארנק , כנראה)
ולא , זו לא סיבה להתקדם.
אל תחמיצו!!!
מנוי פרימיום באתר פרוג, יקפיץ את המוניטין שלך לקהל גדול שאסור לך להחמיץ!
ועכשיו בהזדמנות, מבצע פסח 10% הנחה ברכישת מנוי שנתי!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: