דרוש מידע הטענת רב קו

הגשש

משתמש מקצוען
הגיוני שאדם יאבד כרטיס. לא הגיוני שבגלל אובדן כרטיס תישלל ממנו זכות בסיסית כמו נסיעה בתח"צ.
למה שהוא יטריח את עצמו לחשוב כמה זמן לוקח בבוקר עצבני ולחוץ לגלות שאחד הילדים איבד את הרב קו שלו?
שכחתם לגמרי את עידן הכרטיסיות המתכבסות בחולצת התלבושת של הבנות או במכנסי הבנים בלי יכולת שיחזור.
הכי כיף להתבכיין, להתמסכן ולדבר על המפוטמים ממשרדי הממשלה שלא שומעים את זעקת העשוקים מבעד לחלונות הכהים של רכבי היוקרה שלהם. ולא מבינים עד כמה קשה לנו.
יש הבדל מהותי בין "להסתדר עם תוכנה" שזה ענין של הרגל - לבין הבנה בכל הקודים ושיטות התשלום. ברור שמי שנוסע לנצח וקבוע בדיוק לאותו מקום יתרגל.
אבל התחבורה הציבורית לא מיועדת אך ורק לנסיעות קבועות לאותו מקום.
ומי שקצת מגוון ובדיוק מחר נוסע לרעננה - או נוסע היום 6 נסיעות יותר מהרגיל, חייב להסתבך עם הבנת הקודים המתאימים. ובחירת החוזה הרווחי. הוא לא יכל להתרגל זה חדש לו בכל פעם מחדש.
כאחד שנסע המון ברחבי הארץ עם כרטיסיות מנייר אני יכול לספר שדבר לא השתנה, קודים תמיד היו בכל הארץ והנהגים אפילו לא הסכימו לנקב כרטיסייה עם אותו סכום נסיעה רק בקוד אחר או אפילו במחיר גבוה יותר כי הכרטיסן יתן להם דוח והם יפסידו יום עבודה.
ערמות של כרטיסיות היינו צריכים להחזיק בארנק. כמה קיללנו אז את המפוטמים ממשרדי הממשלה שלא שומעים את זעקת העשוקים מבעד לחלונות הכהים של רכבי היוקרה שלהם. ולא מבינים עד כמה קשה לנו...
עד היום יש לי בכרטיס הרב קו שלי חצאי כרטיסיות מכל הארץ לפני עידן הערך-צבור ולאחרונה כשנכנסתי לאחד ממשרדי על הקו נאמר לי שאין מה לעשות עם זה כי זה מלפני 2013.

אדם רגיל שרוצה לנסוע באוטובוס חייב להתחיל להבין בכל החוזים והקודים ולבחור בעצמו את הקוד הנכון והשווה ביותר.
אין לזה אח ורע בשום מקום.
לזקנים באמת קשה, אבל תשאלו את הזקנים תושבי חול מה הם עושים
לא יודעת מה קורה בחו"ל. רואה מה קורה מולי כאן עיה"ק ירושלים תובב"א.
או שמתרגלים, או שמזמינים מונית...
חבל שמדברים סתם בלי לבדוק מה קורה בחו"ל ואת ההיסטוריה של התחבורה הציבורית בעולם.

כל שינוי הוא קשה בהתחלה, וגורר נוסטלגיים חסרי תקנה שיבכו על העבר
למכירה הספר רב-המכר 'מי הזיז את הגבינה שלי'. הנחה משמעותית למחזיקי רב קו מאוכזבים.
 

מנוחהלה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
שכחתם לגמרי את עידן הכרטיסיות המתכבסות בחולצת התלבושת של הבנות או במכנסי הבנים בלי יכולת שיחזור.
הכי כיף להתבכיין, להתמסכן ולדבר על המפוטמים ממשרדי הממשלה שלא שומעים את זעקת העשוקים מבעד לחלונות הכהים של רכבי היוקרה שלהם. ולא מבינים עד כמה קשה לנו.

כאחד שנסע המון ברחבי הארץ עם כרטיסיות מנייר אני יכול לספר שדבר לא השתנה, קודים תמיד היו בכל הארץ והנהגים אפילו לא הסכימו לנקב כרטיסייה עם אותו סכום נסיעה רק בקוד אחר או אפילו במחיר גבוה יותר כי הכרטיסן יתן להם דוח והם יפסידו יום עבודה.
ערמות של כרטיסיות היינו צריכים להחזיק בארנק. כמה קיללנו אז את המפוטמים ממשרדי הממשלה שלא שומעים את זעקת העשוקים מבעד לחלונות הכהים של רכבי היוקרה שלהם. ולא מבינים עד כמה קשה לנו...
עד היום יש לי בכרטיס הרב קו שלי חצאי כרטיסיות מכל הארץ לפני עידן הערך-צבור ולאחרונה כשנכנסתי לאחד ממשרדי על הקו נאמר לי שאין מה לעשות עם זה כי זה מלפני 2013.




חבל שמדברים סתם בלי לבדוק מה קורה בחו"ל ואת ההיסטוריה של התחבורה הציבורית בעולם.


למכירה הספר רב-המכר 'מי הזיז את הגבינה שלי'. הנחה משמעותית למחזיקי רב קו מאוכזבים.

מי אמר לחזור לכרטיסיות מנייר?
מישהו אמר שהרב קו גרוע מיסודו?
לא צריך להקצין לקצה השני.

אמרו שיש ברפורמה כמה חורים, והחורים האלו משמעותיים ומקשים מאוד על משתמשי התח"צ.
הרפורמה טובה ונפלא רק שיש בה עוד הרבה מה לשפר.

אין צורך להציע ספרי עזר
ותוכניות נוסטולגיה.
אפשר להסכים עם זה שהרפורמה לקויה מכמה וכמה בחינות שדורשות שיפור משמעותי.

ולא מעניין אותי מה קורה בחו"ל.
אם אנשים בחו"ל סובלים, זה אומר שגם אני אמורה לסבול?
בבחינת עימו אנוכי בצרה....
 

קצרה

משתמש מקצוען
למה שיתנו למישהו הנחה? כל המושג הנחה נוצר כדי להשיג כסף מיידי כמו בכל חנות

זה המקום שבו יש הבדל בין התחבורה לחנות - כאן ההנחות הם סובסידות ממשלתיות כדי לעודד נסיעה בתחבורה הציבורית ולהקל על אוכלוסיות מוחלשות , ולא דרך להשיג כסף מידי.
קחי לדוגמא חופשי יומי אין בו שום יתרון של כסף מידי - הכל באותו יום ובכל זאת הוא מוזל.
 

קצרה

משתמש מקצוען
למכירה הספר רב-המכר 'מי הזיז את הגבינה שלי'. הנחה משמעותית למחזיקי רב קו מאוכזבים.

בא נגדיר את זה ככה - כשאנחנו מוציאים תוכנה והמשתמשים שלה מתלוננים - אנחנו אכן נוטים לא להתרגש ולתת להם להתרגל לשינוי.
לעומת זאת אם עברה לה שנה והמשתמשים עדיין מתקשים ומסתבכים ויוצרים לנו תקלות - אז ברור לכולם שמשהו היה לקוי בתכנון הראשוני של המערכת.
ואז יש לנו 2 אופציות - להמשיך כל פעם לתקן את מה שמפריע או להביא מישהו עם ראש חדש שיחשוב לגמרי אחרת ויוציא אותנו מהחשיבה הבעייתית.

אם היינו משרד התחבורה היתה לנו עוד אופציה - להתעלם ולהגיד בעיה של משתמשי המערכת שהם עדיין מסתבכים עם כרטיסי הרב קו...
הם לא משתמשים במערכות הטעינה האינטרנטיות למרות ההשקעה והפרסום ולמרות שהן אמורות להיות לדעתינו נוחות יותר?
בואו לא נבדוק איפה כשלנו - פשוט נכפה עליהם אותם.
 

אהבת עולם

משתמש סופר מקצוען
D I G I T A L
עשית סקר שביעות רצון ?
לדעתי 95% מהציבור מרוצים , ויש 5% (בעיקר מוגבלי אינטרנט) שמתקשים
ההסתכלות הנכונה היא נקודתית, לעזור לציבור המוגבל, ולא לשנות את התכנון שהוא לא לקוי ולא כלום.
בטח ובטח לא לעבור להיות חברת אשראי ולהתעסק עם גביה...
 

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עשית סקר שביעות רצון ?
לדעתי 95% מהציבור מרוצים , ויש 5% (בעיקר מוגבלי אינטרנט) שמתקשים
ההסתכלות הנכונה היא נקודתית, לעזור לציבור המוגבל, ולא לשנות את התכנון שהוא לא לקוי ולא כלום.
בטח ובטח לא לעבור להיות חברת אשראי ולהתעסק עם גביה...

הציבור מרוצה ברמת הרעיון מהרב קו. אבל בפועל יש כה הרבה חורים עד שהנזק גובר על התועלת.
יש לנו בבית חמישה רב קוים שנוסעים כל יום ברחבי ירושלים. זה מספיק כדי לפגוש אחוז נכבד מנוסעי התח"צ בעיר ולהתרשם שיש בעיות קשות.
והתכנון לקוי, באבי-אביו הוא לקוי. אוהו לקוי.

עכשיו, וזו הנקודה העיקרית:
תח"צ היא אינטרס של המדינה כולה. אני ומשפחתי, ועוד רבים כמונו, חוסכים לציבור המון המון זיהום אוויר ופקקים, כשאיננו מחזיקים אפילו רכב אחד. העובדה שאנחנו עולים לאוטובוסים, מועילה למדינה ולציבור כולו. המדינה אמורה לעודד אותנו, לא להקשות.
שמונים איש שנדחסים בקו 64 בצהרי יום ירושלמי מיוזע, חוסכים 80 מכוניות שפוקקות את בר אילן-ירמיהו.
תכפילי את זה בנוסעי -68, 65, 67 ו-69, ותקבלי מאות מכוניות שנחסכות בכל רגע נתון, בכביש הפקוק הזה לבדו.

אם המדינה תקשה על נוסעי התח"צ ותתעלל בהם, יותר ויותר אנשים יעברו לרכבים פרטיים ויסתמו את הרחובות (יהיו שיאמרו שכל זה כבר קרה)

כן, מה שקורה היום זו התעללות. רעיון הרב קו מצויין, יישומו גרוע, כאילו לקחו מתכנת עילג שלא יודע אפילו תכנות ברמת אקסל. הזיה אמיתית. אני עולה לאוטובוס, המכשירים לא קוראים את הרב קו שלי, 'כי יש בו עוד חוזה'. כן, בגלל שטעון לי גם כרטיס של רכבת ישראל, שום מכשיר לא מתקף לי. רק אצל הנהג אפשר לתקף. וזה באג ידוע ומוכר ומתעלל. (רצתי להחליף כרטיס כי חשבתי שהבעיה אצלי. התופעה חזרה בכרטיס החדש, עד שנהג הסביר לי אותה).
תבינו: המכשיר באוטובוס מתבלבל. הוא רואה שיש גם ערך צבור וגם חוזה לרכבת, אז הוא חושב, המכשיר: "אולי בעצם אני מוצב ברכבת? אולי האשה הזאת נוסעת לנהריה וצריך להוריד לה את חוזה הרכבת?" ואז הוא חוכך בדעתו ומחליט לא לתקף בכלל.

או קחי את הפיגור השכלי הקל, שלוקה בו מי שהזמין או תכנן את מכונות הרכבת הקלה. אם הוא לא מפגר, הוא מושחת שצריך לשבת עד סוף ימיו בתא כלא עם עכברים על השוחד שקיבל מיצרני המכונה ההזויה. אין במכונות האלה טעינת ערך צבור!!! אין!!! מי שרוצה לטעון נסיעה ברכבת, חייב לקנות כרטיסיה שתישאר לו לנצח ברב קו, כי אין מה לעשות איתה בשום מקום אחר חוץ מהרכבת.

חצי מזמן ההמתנה לרקל"ה מוקדש כדי לעזור לתיירים/קשישים/סתם חביבים מחוץ לירושלים, שלא מצליחים להתמודד עם המכונות. (ברוך השם היום הרכבת כבר קוראת ערך צבור. לפני כן זו הייתה בעיה עוד יותר חמורה, כשכל ירושלמי נאלץ לתזז בין כרטיסיות לערכים צבורים, כי המכשיר האוויל ברכבת לא היה מסוגל לקרוא ערך צבור. וכרטיסיות היה אפשר לקנות רק במכונות של הרכבת. בואי תשכנעי אותי שזה 'לא תכנון לקוי ולא כלום'. מבטיחה לנסות להשתכנע).

רגע, ולא ציינו את העובדה שברוב האוטובוסים אין מכשירי תיקוף. הנוסעים עולים בששון מכל הדלתות, ונאלצים לבוא לנהג לשלם, כי אין מכשירים או שהם לא פועלים. לא תכנון לקוי? אז מה זה כן? תכנון מוצלח? תכנון טוב? תכנון הגיוני? במקום לפטור את הנהג ממשימת התיקוף, משתרך אצלו תור ארוך, והוא חייב ללחוץ פעמיים על המכשיר שלו. פעמיים לכל תיקוף. כי למה? כי ככה. כי לא יודעים לבנות מכשיר שיתקף בלחיצה בודדת. אז פעמיים לכל נוסע.
 

ללי.ללי

לאי ללי (לשעבר)
מנוי פרימיום
יש לי כמה השגות

עכשיו, וזו הנקודה העיקרית:
תח"צ היא אינטרס של המדינה כולה. אני ומשפחתי, ועוד רבים כמונו, חוסכים לציבור המון המון זיהום אוויר ופקקים, כשאיננו מחזיקים אפילו רכב אחד. העובדה שאנחנו עולים לאוטובוסים, מועילה למדינה ולציבור כולו. המדינה אמורה לעודד אותנו, לא להקשות.
שמונים איש שנדחסים בקו 64 בצהרי יום ירושלמי מיוזע, חוסכים 80 מכוניות שפוקקות את בר אילן-ירמיהו.
תכפילי את זה בנוסעי -68, 65, 67 ו-69, ותקבלי מאות מכוניות שנחסכות בכל רגע נתון, בכביש הפקוק הזה לבדו.

אם המדינה תקשה על נוסעי התח"צ ותתעלל בהם, יותר ויותר אנשים יעברו לרכבים פרטיים ויסתמו את הרחובות (יהיו שיאמרו שכל זה כבר קרה)
.


שאלה סקרנית
האם גם בתחבורה הציבורית של העיר החילונית גם צפוף כ"כ ??
כי אם כן אז המצב באמת גרוע, אם לא אז אולי הם לוקחים בחשבון שבכל מקרה עד שכל החרדים יעשו רשיון כולל ילדים יקח שנים והם לא יעבור ככ מהר לזהם את המדינה!


רגע, ולא ציינו את העובדה שברוב האוטובוסים אין מכשירי תיקוף. הנוסעים עולים בששון מכל הדלתות, ונאלצים לבוא לנהג לשלם, כי אין מכשירים או שהם לא פועלים. לא תכנון לקוי? אז מה זה כן? תכנון מוצלח? תכנון טוב? תכנון הגיוני? במקום לפטור את הנהג ממשימת התיקוף, משתרך אצלו תור ארוך, והוא חייב ללחוץ פעמיים על המכשיר שלו. פעמיים לכל תיקוף. כי למה? כי ככה. כי לא יודעים לבנות מכשיר שיתקף בלחיצה בודדת. אז פעמיים לכל נוסע.

הירושלמים נראה לי נדפקו עם זה הכי חזק
בגוש דן בחברת דן (ובקרוב גם בקוים) אין לנהג צורך ללחוץ על כלום אוטומטית יורד 5.9 אלא אם כן הנוסע רוצה לתקף 9.3 (לשרון)
 

A052

משתמש סופר מקצוען
אני עולה לאוטובוס, המכשירים לא קוראים את הרב קו שלי, 'כי יש בו עוד חוזה'. כן, בגלל שטעון לי גם כרטיס של רכבת ישראל, שום מכשיר לא מתקף לי. רק אצל הנהג אפשר לתקף. וזה באג ידוע ומוכר ומתעלל. (רצתי להחליף כרטיס כי חשבתי שהבעיה אצלי. התופעה חזרה בכרטיס החדש, עד שנהג הסביר לי אותה).
או קחי את הפיגור השכלי הקל, שלוקה בו מי שהזמין או תכנן את מכונות הרכבת הקלה. אם הוא לא מפגר, הוא מושחת שצריך לשבת עד סוף ימיו בתא כלא עם עכברים על השוחד שקיבל מיצרני המכונה ההזויה. אין במכונות האלה טעינת ערך צבור!!! אין!!! מי שרוצה לטעון נסיעה ברכבת, חייב לקנות כרטיסיה שתישאר לו לנצח ברב קו, כי אין מה לעשות איתה בשום מקום אחר חוץ מהרכבת.
שני הבעיות שציינתם לא קשורות (לפחות לא במישרין) למתכנת הרב קו,
אלא אך ורק לחברות אגד & סיטיפס!!! שחסכו כסף על חשבון הלקוחות.
כמי שנסע כמעט מתחילת הרב קו גם בחברת דן וגם באגד, ניתן לומר שההבדל בין המכשירים בחברות הנ"ל הינו עצום, חברת דן המכשיר קרא את הכרטיס ללא מגע הנהג מההתחלה, ותוך כחצי שניה. ואילו באגד המכשיר איטי מאד, קורא גם את חוזי הנסיעה לירח וכדו' כאשר הנהג צריך לעבור בכל החוזים עד למציאת החוזה הרלוונטי (קרא לי שתיקפו לי כרטיסייה של גוש דן בי-ם!), רק לאחר כמה וכמה שנים, המכשיר התחיל לזהות כרטיסיה של י-ם, ועוד כמה זמן לאחר המעבר לערך צבור, שהתחיל לזהות גם אותו אוטומטית (אם הוא לבד על הכרטיס). ועדיין המכשירים דפוקים, במיוחד אלו של התיקוף העצמי.
כנ"ל מכשירי ההטענה של סיטיפס הוקמו ותוכנתו על ידה ולא קשורים למשרד התחבורה.
וגם חברת קווים שהתקינה מכשירי תיקוף עצמי השתמשה בדגם שמצאה בפח האשפה של היצרן, כאשר לפחות 50% מהכרטיסים לא מצליחים לתקף את הרב קו במכשיר!

כך שיש להפנות את התלונות לגורם הרלוונטי ולא רק למשרד התחבורה שאכן אחראי על כך כמפקח על שירותי התח"ץ.
 

מרחבית

משתמש מקצוען
משרד התחבורה שאכן אחראי על כך כמפקח על שירותי התח"ץ.
זהו בדיוק. אם משרד התחבורה אפשר לחברת אגד ולחברת סיטיפס ולחברת קווים - לפי דבריך - להכניס מכשירים לא יעילים שמציקים לציבור - הם יכולים לנעול את המשרד ולהניח את המפתחות למישהו אחר.
אנחנו לא אמורים ולא יכולים לפנות כל פעם לגורם הרלוונטי; זה גם לא יהיה יעיל, כי אין לנו כל אפשרות וסמכות לפקח על חברות התחבורה. בשביל זה בדיוק יש משרד שאחראי עליהם.
המתכנתים לא אשמים, אלא המכשירים? בסדר. כך או כך - כל הבעיה מתחילה ונגמרת במשרד התחבורה. הם אחראים על התכנות, על המכשור ועל התפעול.
 
נערך לאחרונה ב:

ללי.ללי

לאי ללי (לשעבר)
מנוי פרימיום
זה בדיוק. אם משרד התחבורה אפשר לחברת אגד ולחברת סיטיפס ולחברת קווים - לפי דבריך - להכניס מכשירים לא יעילים עד רמה של התעללות בציבור - הם יכולים לנעול את המשרד ולהניח את המפתחות למישהו אחר.
אנחנו לא אמורים ולא יכולים לפנות כל פעם לגורם הרלוונטי. אין לנו כל אפשרות וסמכות לפקח על חברות התחבורה. בשביל זה בדיוק יש משרד שאחראי עליהם.
המתכנתים לא אשמים? בסדר. לא זו הנקודה, ואין לנו כל ידע מי הם. כל הבעיה מתחילה ונגמרת במשרד התחבורה. הם אחראים על התכנות, על המכשור ועל התפעול.
קווים משפרים את המשכירים שלהם ב18.1.19
בדן כמעט לא נתקלתי בבעיות
המ עם שאר החברות חוץ מאגד וסטיפס?
 

חחח

משתמש סופר מקצוען
האם גם בתחבורה הציבורית של העיר החילונית גם צפוף כ"כ ??
הרבה יותר.
בת"א באיזורים החילונים נוסעים עומדים אחד על השני.
זה הולך ככה: הנהג עוצר בתחנה, פותח דלתות וכל מי שמצליח להדחף פנימה-מצוין. כל השאר נשארים לאוטובוס הבא... הקטע שעד שהנהג מצליח לסגור את הדלתות... אנשים פשוט מחזיקים אותם בכח כדי שהם יצליחו להכנס גם.
ולא מדובר במקרה ח"פ אלא על דברים שהם יום ביומו.
 

מרחבית

משתמש מקצוען
קווים משפרים את המשכירים שלהם ב18.1.19
בדן כמעט לא נתקלתי בבעיות
המ עם שאר החברות חוץ מאגד וסטיפס?

אינני יודעת מה קורה בכל חברה, הגבתי למה שכתבו לפני... גם אין לי ידע אלו כשלים הם ברמת התכנות והרצת מוצר לא מוגמר, ואלו כשלים הם ברמת המכשור. בשביל זה יש משרד תחבורה, שאמור להנחות ולפקח על כל רמות הביצוע ועל כל החברות...
 
נערך לאחרונה ב:

חחח

משתמש סופר מקצוען
לכל הדואגים לקשישים-
ולכל אלו שטענו שהאפשרות לרכוש באוטובוס כרטיס עם נסיעה בודדת תיעלם-
מצ"ב הוראות משרד התחבורה.
@מנוחהלה , משום מה לא מצוין שם תוקף......
‏‏לכידה.PNG
 

קצרה

משתמש מקצוען
קווים משפרים את המשכירים שלהם ב18.1.19
בדן כמעט לא נתקלתי בבעיות
המ עם שאר החברות חוץ מאגד וסטיפס?

אני נתקלתי בדן בבעיות . המכשיר לא "זיהה" את החופשי והוריד מהכסף הצבור לא פעם ולא פעמיים. גם בעמדת על הקו לא יכלו לעזור כי המכונות המוצבות מאחורה שייכות לחברה אחרת (!!) וההמלצות היו כהנה : 1. אל תשימי ערך צבור בכרטיס שיש בו חופשי :eek: 2. תקפי תמיד אצל הנהג ולא מאחורה ככה תוכלי לקבל חזרה כסף אם קרתה תקלה :mad:
 

אהבת עולם

משתמש סופר מקצוען
D I G I T A L
והתכנון לקוי, באבי-אביו הוא לקוי. אוהו לקוי.
כל הבעיות שאת מתארת הן לא תכנוניות, הן נטו בעיות נקודתיות (אופיניות בעיקר לירושלים ) שאפשר לפתור בקלות בלי לגעת בתשתית.

תבינו: המכשיר באוטובוס מתבלבל. הוא רואה שיש גם ערך צבור וגם חוזה לרכבת, אז הוא חושב, המכשיר: "אולי בעצם אני מוצב ברכבת? אולי האשה הזאת נוסעת לנהריה וצריך להוריד לה את חוזה הרכבת?" ואז הוא חוכך בדעתו ומחליט לא לתקף בכלל.
מעבר לתיאור המצחיק, אני לא מכירה את הבעיה הזו, אבל אני אשמח להבין אם זה קורה בעוד מכשירים לא ירושלמים , בביתר בתחילה היו מכשירים די דפוקים , שלא היתה בהם אפשרות בחירה , אם היה לי גם ערך צבור וגם חופשי יומי - הם היו מפנים אותי לנהג, אבל כולם הוחלפו עד האחרון.
נשמע שזו בעיה אחרת, אבל לא משהו שאי אפשר לטפל בו בקלות.
זה קורה רק בחוזה של רכבת ישראל ? הוא מתאים לקוד של הקו בו את נוסעת?

אגב , המכשירים הנוראים של ירושלים, מתעקשים לא לקרוא את הכרטיס , אם לא במרחק של שני מילימטר מהמסך , אין מה לדבר על קריאה דרך הארנק חס וחלילה.

או קחי את הפיגור השכלי הקל, שלוקה בו מי שהזמין או תכנן את מכונות הרכבת הקלה. אם הוא לא מפגר, הוא מושחת שצריך לשבת עד סוף ימיו בתא כלא עם עכברים על השוחד שקיבל מיצרני המכונה ההזויה. אין במכונות האלה טעינת ערך צבור!!! אין!!! מי שרוצה לטעון נסיעה ברכבת, חייב לקנות כרטיסיה שתישאר לו לנצח ברב קו, כי אין מה לעשות איתה בשום מקום אחר חוץ מהרכבת.
:)
בעיה מקומית, שרק מוכיחה כמה מדהים זה הרעיון של הערך צבור, פעם היינו נתקעים קבוע עם ניקוב אחד לחיפה ושניים לגבעת זאב.
ולא, זה לא הסבר למה המכונות שם דפוקות, אני משערת שזה בגלל שהן הוצבו שם לפני שהיה ערך צבור בכלל, ולפני שהוא נכנס לתוקף ברכבת, ועדיין אפשר לתכנת מכונות או להחליף.

רגע, ולא ציינו את העובדה שברוב האוטובוסים אין מכשירי תיקוף.
בירושלים, כמובן

והוא חייב ללחוץ פעמיים על המכשיר שלו. פעמיים לכל תיקוף
יש עוד מכשירים כאלו ?? ככל שאני זוכרת, גם בירושלים אין צורך ללחוץ

הסיכום שלי, הרפורמה של הרב קו היתה מורכבת מאד, ודרשה המון היערכות ומחשבה.
בחברות שאכפת להן מהנוסעים - זה עבר בהרבה יותר קלות והצלחה, וגם שם בהרבה ניסוי ותעיה על חשבון הנוסעים אחרי נקודת ההשקה.
ובאזורים אחרים - גרוע, בגלל חוסר מחשבה ואכפתיות.

אין לי אלא לאחל לכם שתכירו חברות תחבורה שיש להן גם שרות, לשם שינוי.
 

קצרה

משתמש מקצוען
לכל הדואגים לקשישים-
ולכל אלו שטענו שהאפשרות לרכוש באוטובוס כרטיס עם נסיעה בודדת תיעלם-
מצ"ב הוראות משרד התחבורה.
@מנוחהלה , משום מה לא מצוין שם תוקף......
צפה בקובץ המצורף 424557

יישומון hopon= אינטרנט בלבד. אין לו שום עמדות טעינה משום סוג. לכרטיס הספיציפי את חייבת גם סמארטפון - בגלל שאחרת יעבור לך הזמן מרגע הטעינה עד שתעלי בסוף לאוטובוס.
בנוסף הנהגים לא מחזיקים באמת או סתם ככה מסרבים לתת כרטיס אנונימי טעון. בדוק.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  34  פעמים

לוח מודעות

למעלה