הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל...

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
כאן 11: ימים ספורים אחרי ה-7 באוקטובר נאלץ הרמטכ״ל הרצי הלוי לפנות את לשכתו בקריה בתל אביב לצורך ״בדיקות אבטחה״.
לשכת הרמטכ״ל מן הסתם מקום סטרילי מאוד ונשמרים בו סטנדרטים גבוהים מאוד של ביטחון מידע ומניעת ציטוטים והאזנות. אחרי מתקפת הפתע הרמטכ״ל התבקש לפנות את הלשכה לצורך בדיקת אבטחה יסודית.

תגובת דובר צה״ל:
הבדיקות מבוצעות כדרך קבע, בהתאם לשגרת השמירה על ביטחון המידע, והן תואמו טרם אירועי השבעה באוקטובר וללא קשר אליהם.
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען

צה"ל ביצע פשיטה על תשתיות טרור של הג׳יהאד האיסלאמי​

במסגרת הפעילות בצפון שג'עייה, צוות הקרב איתר פירים הנמצאים בסמוך לביתו של אחמד סאמרה, מנהל פרויקט המנהור של הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני בצפון הרצועה • במרחב ביתו של סאמרה נמצאו אמצעי לחימה רבים, חוברות הדרכה של ארגון הטרור, מרשם קרב למתקפת ה-7 באוקטובר וספר של היטלר.
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
ישי גרין, ממובילי מחאת השמאל לשעבר, לאבי מימרן ב'קול חי': "אחרי ה-7 באוקטובר התקשרתי לחבר שלי, מתנחל, ורציתי לשמוע ממנו התנצלות כביכול על הטבח ולקיחת אחריות של ממשלת החורבן, אבל הוא רק אמר לי 'אוסלו'. התעצבנתי עליו מאוד וחסמתי אותו בטלפון. מאז התפכחתי וגיליתי את האמת. הפלסטינים הם הבעיה ולא אנחנו".
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
ח"כ אלמוג כהן לאבי מימרן ב'קול חי': "מי שחווה את טבח ה-7 באוקטובר כבר לא מתבלבל, הייתי שם ואני כבר לא נותן לרעשי רקע לפגוע בי. בכל הצדדים יש קיצוניים צמאי דם, אבל הרוב ממוקד בלחימה".
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
הנשיא הרצוג נשאל בריאיון ל-NBC על הקריאות של בן גביר וסמוטריץ' להגלות מאות אלפי עזתים מהרצועה מרצונם. "אני אומר בפה מלא, באופן רשמי, וחד משמעי - זו לא עמדת הממשלה וזו לא עמדת הציבור הישראלי", הדגיש הנשיא. "אנחנו דמוקרטיה, ובדמוקרטיה יש מגוון דעות. אני אולי לא אוהב את זה, אבל זו הפוליטיקה הישראלית".
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
בניו יורק טיימס פרסמו כי על פי גורמים מצריים, ישראל מקיימת בשבועיים האחרונים מגעים עם מצרים בנוגע לעתיד אבטחת ציר פידלפי בימים שלאחר המלחמה – זאת במטרה למנוע מחמאס להפוך את הציר לרשת הברחות.
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
הממשלה אישרה את תכנית המילואים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ושר הביטחון יואב גלנט בסך 9 מיליארד ש"ח • בין הצעדים שיצאו לפועל באופן מיידי: 1.5 מיליארד ש"ח למענקים, מתוכם 200 מלש"ח למסלול אדום לעצמאיים משרתי מילואים
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
דובר צה״ל: ״איתרנו בעזה 70 מיליון קבצים בכוננים שונים מחדרי פיקוד ושליטה שחמאס הסתיר בעומק רב מאוד מתחת לאדמה. יש שם דברים הרבה יותר משמעותיים מתמונה של מוחמד דף, בהיבטי מטרות של חמאס - לא רק בעזה, ולא אומר יותר מזה״.
 

טאבו

משתמש סופר מקצוען
כיכר הרצל בבודפשט תיקרא כיכר 7 באוקטובר למשך שבועיים: ''כדי לכבד את זכר הקורבנות''

התאחדות הקהילות היהודיות ההונגריות (MAZSIHISZ), הקהילה היהודית של בודפשט (BZSH) ועיריית בודפשט שינו באופן סמלי את שם כיכר הרצל תיאודור, הממוקמת מול בית הכנסת הגדול ברחוב דוהאני, לכיכר 7 באוקטובר למשך שבועיים לזכר קורבנות מתקפת הטרור של חמאס. "מתוך הבנה של כובד משקלה וחשיבותה של הטרגדיה הזו, עיריית בודפשט והתאחדות הקהילות היהודיות ההונגריות משנות את שמה של כיכר הרצל לכיכר 7 באוקטובר למשך שבועיים כדי לכבד את זכר הקורבנות שנהרגו באכזריות", נמסר בהודעה מטעם ההתאחדות, הקהילה והעירייה.
(איתמר אייכנר)
 

הלה ט

משתמש חדש
מנוי פרימיום
נסראללה מאיים על אשדוד.

מזכ״ל חיזבאללה חסן נסראללה אמר למתווכים לעניין ההתחממות בצפון: ״אם הכיבוש ימשיך בתוקפנות בלבנון ובביירות, נראה לו איך אשדוד נפגעת מ70 טילים מדויקים על אתרים רגישים"
(יאיר אלטמן)
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  12  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה