5 טיפים מנצחים לחתימה מונפשת למייל

מתוך נסיון של שנים ביצירת לוגו מונפש וחתימות מייל, מתן שירות לאלפי לקוחות שנתקלו בקשיים בתכנון ובמהלך ההטמעה במייל.


לא רק אם אתם יודעים להנפיש לבד את הלוגו,
אלא גם אם אתם רוצים לשלוח למישהי/ו שינפיש לכם את הלוגו ללוגו מונפש,
הטיפים שלפניכם ממש חשובים, שתדעו מראש איפה נקודות התורפה ותערכו בהתאם.

חתימה-למייל-מתוקן-לבן.gif




1) על מנת שהחתימה תצא איכותית מומלץ מראש להגדיל את קובץ המקור של הלוגו,

ולעבוד בהנפשת הלוגו על גודל גדול יותר, אחר כך במייל נקטין את החתימה והיא תראה איכותית יותר.

שימו לב – להגדיל את הקובץ לפני שמתחילים לעבוד עליו, כי להגדיל הנפשה בתוך after effects לאחר שהקובץ כבר מונפש, לא עוזר לאיכות.

מה שכן צריך לקחת בחשבון שיש לזה חסרון מסוים, שכשאר מכניסים את החתימה למייל ואחר כך מקטינים זה מאפשר לכל מי שרוצה להוריד את החתימה.

אלא אם כן אתם שמים בחתימה למייל קישור ישירות לאתר שלכם, מה שכמובן מעלה את האפקטיביות של החתימהזה מונע מאנשים אחרים אפשרות להוריד את החתימה והיא כביכול "מוטמעת" לכם.

לוגו-מעגלים.gif



2) צריך לקחת בחשבון שבאאוטלוק אין אפשרות לראות חתימה,

בעבר לקוח אמר לי שהצליח להכניס את החתימה מבלי לראות את זה בעת שליחת מייל,
אבל מי שמקבל מספר שהוא רואה את זה, יכול להיות שהדברים השתנו מאז
אז אם יש לכם אאוטלוק תבדקו אם בכלל שווה לכם להשקיע בעניין.

יוסי-דושינסקי.gif


3) רקע שקוף- חשוב לדעת: אם מתכננים לעשות את החתימה/לוגו מונפש על רקע שקוף, לא מומלץ בקובץ גיף, מכיוון שזה מייצר הילה דקה סביב האלמנט וזה נותן מראה לא נקי, תתפלאו לשמוע שאם שמים את זה על רקע כהה, אז זה בכלל נראה גרוע.

ייצוא-נוסף-גדול-יותר.gif

אז מה כן הפתרונות:

4) אם ההנפשה מיועדת לאתר יש שתי אפשרויות:

הראשונה: לייצר מראש קבצי לוטי, אבל זה לא מתאים בכל דבר מכיוון שקבצי לוטי מוגבלים ולא הכל אפשר לייצר שם.

אם זה כן דבר שאפשר לייצר בלוטי, כמובן שעדיף לעשות את זה שם כי בלוטי אנחנו מצליחים לייצר דבר איכותי יותר, וקל משקל יותר.

השניה: אם זה לא דבר שמתאים ללוטי, אז אפשר פשוט לדגום את הצבע של האתר ולשים אותו כרקע וזה יפתור לנו את הבעיה של ההילה.

שרון-אהרוני.gif

5) מראש צריך לקחת בחשבון, שלגיף יש חסרונות של משקל גבוה וגירעון קל מה שטיפה מוריד מהאיכות.

לכן שימוש בגיף לא מתאים לדוגמא לתמונות ולדברים שיש שם מעברי צבע.

אבל לצורך חתימה למייל הגיף באמת שימושי ומספק לנו את המטרה של החדשנות והדינאמיות,

חתימה-למייל-עם-פרטים.gif


היום בעידן הדיגטלי כל עסק שמכבד את עצמו שם בתחתית המייל שלו חתימה מונפשת.

להשראות של לוגו מונפש שעשיתי לחצו כאן

מוזמנים להתחדש ולהנפיש את הלוגו שלכם.

בהצלחה!
על המחבר
ס
סטודיו מנפיש - זה שם העסק שלי.

כן, זה סטודיו לאנימציה.

אני עסוקה במתן כלים חדשניים לעסקים שרוצים להיראות טוב יותר, להסביר את עצמם טוב יותר וכמובן לשווק ולספר על עצמם בצורה הכי טובה ורהוטה.

תכל'ס - מה אני עושה:
סרטוני אנימציה, לוגו מונפש, באנר מונפש ועוד המון דברים שזזים כמו קבצי לוטי לאתרים וכדומה.
זה האתר שלי www.manfish.co.il

כל פרוייקט עובר ניתוח ומחקרי עומק כדי להצליח לכבוש את המטרה אליה אנו מצפים עם פרסום הפרוייקט.

התקציב של הפרוייקטים נגזר בהתאמה מלאה לתקציב והגשמת חלומותיו של הלקוח, ותהליך העבודה נעשה בשיתוף פעולה מלא בכל שלבי ההתהוות של הסרטונים, רוצה לקרוא על התהליך? זה מרתק.. https://manfish.co.il/process-work/

תגובות

מאמר נהדר והשראה מדהימה לא פחות

רק חשוב להדגיש כי קישור להנפשה לא ימנע ממשתמשים מתקדמים לגשת להנפשה דרך כלי המפתחים (F12) ולקבל את נתיב הקובץ להורדה, תקנו אותי אם זה לא כך.
 

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

More from לאה ויספיש

שתף את המאמר

למעלה