מדור עם כיתוב16.jpg

השיטה שהופכת את הלקוחות למרוצים, וחוסכת הרבה כאב ראש!!

בואו לגלות מדוע פעמים רבות לקוחות לא מרוצים מהסרט שהם השקיעו עליו בלי סוף, ומה התהליך הנכון שבאמת יגרום ללקוחות לאהוב את הסרט שלהם, להתחבר אליו,...
נכתב ע"י weisfish · ‏15/8/18 ·
  1. weisfish
    כולנו מכירים את הסיפור על אותו תינוק שאמר לחכם: יש דרך ארוכה שהיא קצרה, ויש דרך קצרה אבל ארוכה...
    גם בחיים, כשמשקיעים בהתחלה, כשעושים משהו עם סדר ותהליך, כל ההמשך רץ, אולי זה ארוך, אבל זה קצר!,
    לעומת זאת, כשמחפפים בהתחלה אמנם זה קצר.. אבל בסוף הכל מסתבך, זה דרך קצרה שהיא ארוכה, ארוכה מאד!

    תתאר לעצמך שאתה מזמין סרט, גרפיקה או כל מוצר אחר בהזמנה אישית.. וכשאתה מקבל את זה בהפתעה, אתה מוצא מוצר אחר לגמרי ממה שדמיינת, זה נראה לך הגיוני? האם תצא שבע רצון מהמוצר? בוודאי שלא!!

    אז יש דרך קצרה – לא לשתף את הלקוח ולא להתחשב בו, אבל ארוכה כי בסוף הלקוח צריך לצאת מרוצה!

    אני מעדיפה לעומת זאת ללכת בדרך הארוכה שהיא קצרה!

    גיף 1.gif

    גם אם אתה מהאנשים שצריכים כל דבר לאתמול, בוודאי אתה מכיר את השאלות האלו: "למה זה לא יכול להיות למחר? אני חייב את זה דחוף, מתי זה כבר יהיה מוכן? מה לוקח כ"כ הרבה זמן?

    את לא מכירה את העסק שלי, איך תדעי מה לעשות?

    אלה שאלות שאני נשאלת כמעט מידי יום ...

    הגיע הזמן לגלות את הדרך המופלאה שהסרטון שלך יעבור....

    מאז שאתה חושב על סרטון, ועד שהוא מגיע לידיך, הוא עובר תהליך שנוסע כמו סרט נע – הבנת העסק, משם לתסריט, משם לסטורי בורד, אחרי זה לעיצוב, קריינות, ואחרי כל זה הנפשה..

    למה לעשות סרט מכל דבר?

    סיפור חיים של בנאדם טומן בחובו שמונים שנה, יום יום, שעה שעה, ויכול להגיע לספר בן 1000 עמודים ויותר.. אז כשמגיע סיפור חיים של עסק ואני צריכה לתמצת אותו בצורה מקצועית ל90 שניות (!!!) זה כבר דורש ממני את התהליך הזה.

    דבר ראשון להבין, מה הסיפור חיים.. מי עומד לפניי, מה העסק שלו, ומה הוא רוצה שהצופים ידעו על העסק שלו...

    אחרי שמסתיימת הפגישה או לחילופין מתנתק הטלפון מפשילים שרוולים ומתחיל סיעור מוחות עם התסריטאי, לנסות לדחוס את כל זהההה לדקה וחצי... זה דורש המון מקצועיות מיומנות וכמובן לחטוא לסיפור של הלקוח/העסק ולהעביר את המסר!

    בשלב הראשון בונים קונספט, בניית רעיון אסטרטגי שיווקי שיעביר את המסר ללקוחות בצורה חדה בהירה ומהירה, בניית עולם חזותי לסיפור, את הרעיון מעבירים ללקוח באמצעות טבלה פשוטה המחולקת לשתי עמודות, בעמודה אחת נכתב מה יראו בכל שניה ושניה בסרט, ובעמודה השניה נכתב מה ישמעו בכל שניה ושניה מהסרט.

    את התסריט כמובן שולחים לאישור הלקוח, חשוב מאד שהלקוח יהיה מעורב בכל שלב ושלב בתהליך כדי שלא יהיה הפתעות ולא תהיה לנו עבודה כפולה..

    אחרי שהלקוח מאשר הגיע הזמן לעצב סטייל פריים.. אממ.. רגע, יש עוד צעד אחד קודם...

    כדי להבין טוב טוב את התסריט עושים סטורי בורד - כעין ספר עלילה מצויר לרעיון, ישום הרעיון בפועל, איור הפרימיים ברישום קליל בעיפרון. לפעמים אני מתחילה ישירות בעיצוב הפריים, כשהקומפוזיציה יושבת לכם בראש טוב טוב.

    גיף מזרון.gif תמונה סטורי בורד.png

    אישרת?

    זהו, עובדים על החלק של העיצוב, עיצוב הפריימים נעשה בתכנות עיצוב, את העיצוב אני מתאימה לנראות המותג, לערכים שהוא מבטא, לצבעים שלו, וכמובן לבעלים שלו .. זה עניין של טעם. כמובן שאם הוא לא אוהב את הצורה, את האורך, את השפה, כמה שזה יהיה מקצועי, אני מקמטת את הכל... כי הגננת אמרה שהלקוח תמיד צודק... ובזה היא צדקה.

    צריך לזכור: פריים שיראה טוב כשהוא סטטי יראה טוב בהנפשה... לכן חשוב מאד להשקיע בעיצוב הפריימים שיהיו מושלמים ולא לחפף בחלק הזה. דרך ארוכה שהיא קצרה.

    דרך-ארוכה-שהיא-קצרה.gif

    מכאן הכל רץ! ההנפשה ברורה, אתה יודע מה אתה הולך לקבל, אני יודעת מה אני צריכה לעשות ואחריה עוברים לקריינות וסאונד.

    כל מה שנשאר לך הוא להשתמש בסרט. בהנאה!



    הכותבת היא אנימטורית בעלת סטודיו לאנימציה lea70791@gmail.com

    תגיות מאמרים

תגובות

בכדי לרשום תגובה, עליך להרשם לאתר.
  1. 99%
    נשמע שזה יעבוד מצוין...
    תודה
  2. דוד ריזל
    מקצועי
      weisfish אוהב/ת את זה.
  3. כוכב עולה
    מדהים ביותר
      weisfish אוהב/ת את זה.
  4. ספציפי
    מחכים
    תודה רבה
      weisfish אוהב/ת את זה.
  5. נעמה :)
    כל מילה!
    מאמר מקצועי, מחכים וקולח.
    אליפות!
      תודה רבה! ו-weisfish אוהבים את זה.
  6. gbg
    נשמע מקצועי!
      weisfish אוהב/ת את זה.
  7. סטודיו פלאש
    מושלם ומדהים
    ואו ענק!
      weisfish אוהב/ת את זה.
  8. leah r
    לאה, אלופה!
    כל מילה פנינה..
      weisfish אוהב/ת את זה.