אמנם מיתוג שעלה כבר לפני כחודש, אבל הוא כל כך כיפי ומתוק שכיף להזכר בו שוב ולשתף.
הלקוח: ביביס, חברת ייצור לאקססוריז לתינוקות.
הבריף בקצקצרה: מוצרים יוקרתיים בסגנון טרנדי ואהוב בדגש על רמת מחירים סבירה המאפשרת לכל אמא עכשווית לצייד את תינוקה כלבבה.
אז נצלול לסקיצות:
# אופציה 1:
מאפייני הלוגו:
יציב אך רך ומתוק, נותן תחושה של משהו מתוק שכיף לצבוט בלחיים...
מנימליסט ומשדר חדשנות ויוקרתיות מעודנת. איכותי.
תינוקי מאד, קל להתחבר אליו ולאהוב אותו.
הערכים המובעים בלוגו:
אותיות עגולות ושמנות - תינוקיות ורכות, גמישות, תחושה של חיבוק.
הסמליל של הדובי - מתקשר ישירות אל עולם התוכן התינוקי ומדבר בשפה השמנמנה והמחבקת של הפונט.
ענן הרקע - (אופציונלי, הלוגו יוכל לבוא לפעמים איתו לפעמים בלעדיו) קוים מתעגלים ורכים, מתכתבים עם השפה של הפונט, משלימים את התחושה הרכה והעוטפת.
המינימלסטיות - נותנת תחושה של משהו שווה וחדיש, עושה רושם שמדובר במותג חזק ומוערך.
צבעוניות:
צבע הבסיס: שחור - יציב, יוקרתי, חזק.
צבע המשנה: כתמתם-קרם - רך, צבע תינוקי אך נטרלי, לא משויך ישירות לבן או לבת, עדין, נותן איזון טוב לשחור.
# אופציה 2:
מאפייני הלוגו:
אלגנטי, עיצובי, אופנתי, מעניין, זורם, נותן תחושה של חיבור, קרבה ואהבה.
מתחבר ישירות לעולם האופנה והסטייל.
יוקרתי, מוביל.
הערכים המובעים בלוגו:
אותיות כתב היד המחובר- יוצרות סטייל, תחושת חיבור וקרבה, מתקרב לעולם הנשים (שהן אלו שצורכות...), טאצ' אישי.
הסמליל של הלב - מתכתב בשפה של הפונט, מתקשר ישירות לאהבה ולחיבור לתינוקות ומימלא למותג,
צורת העיגול - נותנת קצת יציבות ומסגרת לתת תחושה של בטחון. היא ממסגרת את כל הלוגו ומאחדת אותו, להדגיש את החיבור והביחד.
הקוים המסתלסלים מהטקסט פורצים את הנוקשות של המסגרת העיגולית ונותנים תחושה של זרימה עיצוב וסטייל.
צבעוניות:
צבע הבסיס: טורקיז עמוק - נלקח מצד הזכר... הגוון עמוק ויחסית כהה על מנת לתת ללוגו יציבות, נראות בכל מקום ועומק.
צבע המשנה: ורדרד - מצד הנקבה.... רך, צבע תינוקי עדין, נותנן תחושת אהבה ורגש.
השילוב של שניהם יחד יוצר את החיבור לכל המגדרים.
# אופציה 3:
מאפייני הלוגו:
מתחבר ישר לעולם התוכן התינוקי, חביב חייכן, מגרה, מרגיש צורך לחייך אליו בחזרה
יצירתי ומיוחד. משדר יוקרתיות מול ילדותיות. אופנה וכיף.
יש בו חוויה והנאה.
הערכים המובעים בלוגו:
אותיות כתב היד - עגולות ומחוברות בעדינות, מביעות את הילדותיות מול הסטייל בכתב המחובר.
הסמליל- בנוי מקווים בעובי ובסגנון מדויק עם הלוגו, יוצרים שרטוט בסיסי של פרצוף תינוקי וחייכן, מתקשר ישירות לעולם התוכן התינוקי ומביע את המסר הזה במדויק.
החיוך נותן את תחושת החוויה והכיף, את ההנאה שבמותג.
כתמי הצבע (אופציונלים) יוצרים תחושת מתיקות יתר.
הקווים האחידים של הלוגו נותנים לו את היציבות והיוקרתיות.
צבעוניות:
צבע הבסיס: שחור - יציב יוקרתי חזק.
צבע המשנה: תכול - רך, צבע תינוקי עדין, חי ומעודן.
צבע מלווה: שמנת - ילד שמנת כפשוטו, נותן תחושה של מותג שווה
הצבעים עדינים כדי לתת איזון למול הכיף של הסמליל.
ההתלבטות היתה קשה וכמעט בלתי אפשרית....
עד שנפלה ההחלטה על אופציה מס' 2.
ואז עברנו לפיתוח שפה עיצובית לתויות המוצרים וכו':
והנה מוצר אחד לדוגמא:
יצא אררוךךךךך
ואם שרדתם עד כאן יותר מאשמח לקרוא את התרשמותכם
הלקוח: ביביס, חברת ייצור לאקססוריז לתינוקות.
הבריף בקצקצרה: מוצרים יוקרתיים בסגנון טרנדי ואהוב בדגש על רמת מחירים סבירה המאפשרת לכל אמא עכשווית לצייד את תינוקה כלבבה.
אז נצלול לסקיצות:
# אופציה 1:
מאפייני הלוגו:
יציב אך רך ומתוק, נותן תחושה של משהו מתוק שכיף לצבוט בלחיים...
מנימליסט ומשדר חדשנות ויוקרתיות מעודנת. איכותי.
תינוקי מאד, קל להתחבר אליו ולאהוב אותו.
הערכים המובעים בלוגו:
אותיות עגולות ושמנות - תינוקיות ורכות, גמישות, תחושה של חיבוק.
הסמליל של הדובי - מתקשר ישירות אל עולם התוכן התינוקי ומדבר בשפה השמנמנה והמחבקת של הפונט.
ענן הרקע - (אופציונלי, הלוגו יוכל לבוא לפעמים איתו לפעמים בלעדיו) קוים מתעגלים ורכים, מתכתבים עם השפה של הפונט, משלימים את התחושה הרכה והעוטפת.
המינימלסטיות - נותנת תחושה של משהו שווה וחדיש, עושה רושם שמדובר במותג חזק ומוערך.
צבעוניות:
צבע הבסיס: שחור - יציב, יוקרתי, חזק.
צבע המשנה: כתמתם-קרם - רך, צבע תינוקי אך נטרלי, לא משויך ישירות לבן או לבת, עדין, נותן איזון טוב לשחור.
# אופציה 2:
מאפייני הלוגו:
אלגנטי, עיצובי, אופנתי, מעניין, זורם, נותן תחושה של חיבור, קרבה ואהבה.
מתחבר ישירות לעולם האופנה והסטייל.
יוקרתי, מוביל.
הערכים המובעים בלוגו:
אותיות כתב היד המחובר- יוצרות סטייל, תחושת חיבור וקרבה, מתקרב לעולם הנשים (שהן אלו שצורכות...), טאצ' אישי.
הסמליל של הלב - מתכתב בשפה של הפונט, מתקשר ישירות לאהבה ולחיבור לתינוקות ומימלא למותג,
צורת העיגול - נותנת קצת יציבות ומסגרת לתת תחושה של בטחון. היא ממסגרת את כל הלוגו ומאחדת אותו, להדגיש את החיבור והביחד.
הקוים המסתלסלים מהטקסט פורצים את הנוקשות של המסגרת העיגולית ונותנים תחושה של זרימה עיצוב וסטייל.
צבעוניות:
צבע הבסיס: טורקיז עמוק - נלקח מצד הזכר... הגוון עמוק ויחסית כהה על מנת לתת ללוגו יציבות, נראות בכל מקום ועומק.
צבע המשנה: ורדרד - מצד הנקבה.... רך, צבע תינוקי עדין, נותנן תחושת אהבה ורגש.
השילוב של שניהם יחד יוצר את החיבור לכל המגדרים.
# אופציה 3:
מאפייני הלוגו:
מתחבר ישר לעולם התוכן התינוקי, חביב חייכן, מגרה, מרגיש צורך לחייך אליו בחזרה
יצירתי ומיוחד. משדר יוקרתיות מול ילדותיות. אופנה וכיף.
יש בו חוויה והנאה.
הערכים המובעים בלוגו:
אותיות כתב היד - עגולות ומחוברות בעדינות, מביעות את הילדותיות מול הסטייל בכתב המחובר.
הסמליל- בנוי מקווים בעובי ובסגנון מדויק עם הלוגו, יוצרים שרטוט בסיסי של פרצוף תינוקי וחייכן, מתקשר ישירות לעולם התוכן התינוקי ומביע את המסר הזה במדויק.
החיוך נותן את תחושת החוויה והכיף, את ההנאה שבמותג.
כתמי הצבע (אופציונלים) יוצרים תחושת מתיקות יתר.
הקווים האחידים של הלוגו נותנים לו את היציבות והיוקרתיות.
צבעוניות:
צבע הבסיס: שחור - יציב יוקרתי חזק.
צבע המשנה: תכול - רך, צבע תינוקי עדין, חי ומעודן.
צבע מלווה: שמנת - ילד שמנת כפשוטו, נותן תחושה של מותג שווה
הצבעים עדינים כדי לתת איזון למול הכיף של הסמליל.
ההתלבטות היתה קשה וכמעט בלתי אפשרית....
עד שנפלה ההחלטה על אופציה מס' 2.
ואז עברנו לפיתוח שפה עיצובית לתויות המוצרים וכו':
והנה מוצר אחד לדוגמא:
יצא אררוךךךךך
ואם שרדתם עד כאן יותר מאשמח לקרוא את התרשמותכם