דיגיטל תמחור

פרסום וקופירייטינג >> תוכן מקצועי

אחמד הנגר, עפרון מעוך, הבטחות, והמלצה לוהטת על חברת מטבחים יוצאת דופן!
קצת מילים על פעם, היום, איי גלוס, ועוד קצת מילים על מטבחים ועניינים
3.67 star(s) 3 ratings
שמחונים מציגה: מארזים אלגנטיים ויוקרתיים החל מ-65 ש"ח בלבד
זה לא משנה את מי אתם רוצים להפתיע, לשמחונים יש את המארז המתאים! שמחונים מציגה: מארזים אלגנטיים ויוקרתיים שנועדו לעשות חם בלב, טעים בפה וטוב בנשמה.
תורמים לא מחליפים כמו ממשלות, תישארו איתם
שלוש דרכים לדאוג שהתורמים שלך ירוצו איתך לאורך כל הדרך כל עמותה חייבת לבנות לעצמה גאנט בתחילת שנה, ולבחור שלושה מועדים או אירועים אליהם היא...
5.00 star(s) 1 ratings
אל תחשבו פעמיים! חושבים 3
שנה שלישית להגרלה המפתיעה של 'עלי שיח' על דופלקס חלומי עם נוף לכנרת, שלוש שנים, שלושה פרסים יקרי ערך ושלושה חלומות שעומדים להתגשם. כל הפרטים על...

רחל סרולוביץ

כתיבה שיווקית וקופירייטינג
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עיצוב גרפי
פרסום וקופירייטינג
יצא לכם לתמחר תוכן שיווקי לסרטון אנימציה פרסומי?
אשמח ללמוד על טווח מחירים מקובל
 

רחל סרולוביץ

כתיבה שיווקית וקופירייטינג
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עיצוב גרפי
פרסום וקופירייטינג
תוכן שיווקי הכוונה לביים את הסרטון?
לא לביים. לכתוב סוג של תסריט.
דמייני את זה כמו פלייר שיווקי שהתוכן שלו מוצג בסרטון קצר,
וחוץ מהכתיבה את צריכה גם לחשוב על הוויזואל.
 

קופי 100

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
פרסום וקופירייטינג
כי תוכן לסרטונים כתבתי, אבל כאן מדובר על ויזואל שזה כן בעצם סוג של ביום.
אני מדמיין, לא מדמיינת..
 

רחל סרולוביץ

כתיבה שיווקית וקופירייטינג
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עיצוב גרפי
פרסום וקופירייטינג

מיכל ב'

מהמשתמשים המובילים!
בוגר/תלמיד פרוג
בד"כ סרטונים שיווקיים נכתבים בצורה כזו:
את לוקחת טבלה בוורד,
ובצד ימין כותבת אודיו, ובצד שמאל- וידאו.
ואז בצד ימין כתוב מה מדברים,
ובצד שמאל- מה רואים.
ככה כל מסך שמתחלף מקבל שורה של וידאו מול אודיו.

אפשרי לכתוב בצד ימין: מנגינת רקע, ובוידאו של המסך הזה לכתוב:
ראש הישיבה הולך ליד פתח הישיבה ומדבר בלימוד עם הבחורים.
והחלון הבא:
אודיו: ראש הישיבה: "כשהקמתי את הישיבה, התחלנו עם עשרה בחורים בלבד.
והיום ב"ה קול התורה גדל, ובשיעור כללי אחד יש לא פחות ממאה בחורים".
וידאו: רואים את ראש הישיבה יושב במשרד שלו ומישיר מבט למצלמה.

לגבי מחירים- זו שאלה ממש הקפית:)
כי הכי נמוך שיקחו זה 800 שח, ונגמר גם ב2500 למחירים הסטנדרטיים, ותלוי בכמה דקות נארך ונערך הקליפ.
וגם תלוי בשיתוף הפעולה של העסק או העמותה.
 

רחל סרולוביץ

כתיבה שיווקית וקופירייטינג
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עיצוב גרפי
פרסום וקופירייטינג
בד"כ סרטונים שיווקיים נכתבים בצורה כזו:
את לוקחת טבלה בוורד,
ובצד ימין כותבת אודיו, ובצד שמאל- וידאו.
ואז בצד ימין כתוב מה מדברים,
ובצד שמאל- מה רואים.
ככה כל מסך שמתחלף מקבל שורה של וידאו מול אודיו.

אפשרי לכתוב בצד ימין: מנגינת רקע, ובוידאו של המסך הזה לכתוב:
ראש הישיבה הולך ליד פתח הישיבה ומדבר בלימוד עם הבחורים.
והחלון הבא:
אודיו: ראש הישיבה: "כשהקמתי את הישיבה, התחלנו עם עשרה בחורים בלבד.
והיום ב"ה קול התורה גדל, ובשיעור כללי אחד יש לא פחות ממאה בחורים".
וידאו: רואים את ראש הישיבה יושב במשרד שלו ומישיר מבט למצלמה.

לגבי מחירים- זו שאלה ממש הקפית:)
כי הכי נמוך שיקחו זה 800 שח, ונגמר גם ב2500 למחירים הסטנדרטיים, ותלוי בכמה דקות נארך ונערך הקליפ.
וגם תלוי בשיתוף הפעולה של העסק או העמותה.
תודה על התשובה המפורטת!
עוזר לי בהחלט
 

פופולרי -קופירייטר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופירייטינג
אני יודע על קופירייטר מקצוען שלקח 4,000 ש"ח על תסריט של סרט לחצי שעה.
לצורך עריכת התסריט הוא השתמש בצוות עוזרים עליהם קיבל כיסוי הוצאות, בלי לנגוע ב4,000 שלו.
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנהל
מנוי פרימיום
פרסום וקופירייטינג
נערך לאחרונה ב:

לוח נדל"ן | למכירה והשכרה

לוח מודעות | קניה מכירה

לוח דרושים

למעלה