בד"כ סרטונים שיווקיים נכתבים בצורה כזו:
את לוקחת טבלה בוורד,
ובצד ימין כותבת אודיו, ובצד שמאל- וידאו.
ואז בצד ימין כתוב מה מדברים,
ובצד שמאל- מה רואים.
ככה כל מסך שמתחלף מקבל שורה של וידאו מול אודיו.
אפשרי לכתוב בצד ימין: מנגינת רקע, ובוידאו של המסך הזה לכתוב:
ראש הישיבה הולך ליד פתח הישיבה ומדבר בלימוד עם הבחורים.
והחלון הבא:
אודיו: ראש הישיבה: "כשהקמתי את הישיבה, התחלנו עם עשרה בחורים בלבד.
והיום ב"ה קול התורה גדל, ובשיעור כללי אחד יש לא פחות ממאה בחורים".
וידאו: רואים את ראש הישיבה יושב במשרד שלו ומישיר מבט למצלמה.
לגבי מחירים- זו שאלה ממש הקפית
כי הכי נמוך שיקחו זה 800 שח, ונגמר גם ב2500 למחירים הסטנדרטיים, ותלוי בכמה דקות נארך ונערך הקליפ.
וגם תלוי בשיתוף הפעולה של העסק או העמותה.