תומכת לידה> בעד או נגד.

מצב
הנושא נעול.

zephyr

משתמש פעיל
עריכה והפקת סרטים
יש תומכת לידה מעולה בשיטה יחודית קוראים לה מירם בקר מירושלים
משהו מאוד מיוחד
אני לא מוותרת עליה
טל:0533158648
 

כלבבי

משתמש רשום
אני חושבת שיש גם משהו בזה שיולדת יודעת שיש לה תומכת שבעוד X ימים היא תוכל להתקשר אליה בכל שעה משעות היממה, סוג של "פת בסלו". איך תהיה הלידה בפועל? קצרה או ארוכה, קשה או קלה? זה ממש לא באחריות התומכת, ולכן התשלום שהיא תקבל בסוף הוא על עצם השרות שהיא העמידה את עצמה לרשות היולדת.
גם לכל תומכת מנוסה אמור להיות איזשהוא "חוזה" - אם הלידה התארכה מעבר ל-X שעות, לידה בשבת - אולי תעריף גבוה יותר, יתכן שיש תקופות בשנה שהתומכת מעונינת לקחת סכום גבוה יותר - כמו בבין הזמנים למשל, או בערב פסח, וזו זכותה אם דברה על כך מראש. היא יכולה לסכם שאם הלידה תהיה בבית, או שלא תספיק להגיע ללוות את היולדת, או פחות מכך וכך שעות - הסכום יהיה נמוך יותר.

ופנינה, אני בטוחה שהעדפת לידה קצרה וכאילו לזרוק את הכסף לתומכת לחינם, מאשר לשרוף שעות בבי"ח, העיקר לנצל כל שקל ששלמת.. ;)
 

זהבי סגל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
חברה, תזכרו שזה לא פורום נשים סגור!!
 

מריומה~

מהמשתמשים המובילים!
נכתב ע"י pnina912100;2182769:
עזות מבחינת התומכת, תתנצלי יפה ותהיי בשקט, לבקש עוד תשלום?

זה נשמע כך, אבל הכל יכול לקרות. התפתחויות הן בלתי צפויות.

מה שלא ברור הוא מדוע היא לא מגיעה כשקוראים לה ,למרות אם נשמע שיש זמן .
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  14  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה