דרוש מידע שריטה ברכב השכרה

miri1000

משתמש רשום
מישהו מכיר פחחות וצבע באזור ירושלים- עבודה יהודית במחירים הוגנים?
אשמח למענה מהיר.

תודה
 

GTV

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
אין לי להמליץ רק להזהיר- עקרונית אם תבדקו בחוזה שלכם עם חברה ההשכרה, אסור לבצע תיקונים לבד ברכב ועלויות של דבר כזה במידה ויתגלו ע"י חברת ההשכרה הם גבוהות מאד.
לכן, אם זה לא משהו רציני ואתם לא חוששים שחברת ההשכרה תעשה עליכם קופה על החשבון, אולי שווה לכם לעדכן אותם.
במידה וזו חברה לא ישרה ואתם חוששים ששם הם יעשו עליכם את הקופה, תשימו לב! לתקן רק את השריטה הספציפית שאתם עשיתם ולא לעשות טיפול מידי טוב שיסדר עוד שריטות אפילו קטנות שהיו לפניכם.
תזכרו, חברת ההשכרה הסריטה את הרכב לפני שהושכר לכם והם יודעים בדיוק מה היה לפני ומה לא, וזה דרך בשבילם לדעת אם טיפלתם באוטו לבד, אפילו אם נעלמו שריטות שכבר היו....

ראו הוזהרתם מנסיון מר.....
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב יַעַנְךָ יְהוָה בְּיוֹם צָרָה יְשַׂגֶּבְךָ שֵׁם אֱלֹהֵי יַעֲקֹב:ג יִשְׁלַח עֶזְרְךָ מִקֹּדֶשׁ וּמִצִּיּוֹן יִסְעָדֶךָּ:ד יִזְכֹּר כָּל מִנְחֹתֶךָ וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶלָה:ה יִתֶּן לְךָ כִלְבָבֶךָ וְכָל עֲצָתְךָ יְמַלֵּא:ו נְרַנְּנָה בִּישׁוּעָתֶךָ וּבְשֵׁם אֱלֹהֵינוּ נִדְגֹּל יְמַלֵּא יְהוָה כָּל מִשְׁאֲלוֹתֶיךָ:ז עַתָּה יָדַעְתִּי כִּי הוֹשִׁיעַ יְהוָה מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבֻרוֹת יֵשַׁע יְמִינוֹ:ח אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם יְהוָה אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר:ט הֵמָּה כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ וַנִּתְעוֹדָד:י יְהוָה הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ:
נקרא  1  פעמים

אתגר AI

זמן מסע • אתגר 47

לוח מודעות

למעלה