ערב טוב,
אשמח לשמוע כיצד אתן פועלות,
כאשר יש תלמידה שהשפה שהיא משדרת רצון לשלוט, לנהל את כל המערך החברתי בכיתה...
ניהול ההפסקות, המשחקים והחוויות שלא ליד המורה..
כשהמורה נמצאת בשטח כמעט והכל חלק...
לא נראה כי הילדה עושה זאת מתוך רצון להרע, אלא מחוסר מודעות למעשים שלי שמרחיקים אותה מסביבתה ובעצם זה שהיא יוצרת אויבים ולא חברים...
אשמח לשמוע כיצד אתן פועלות,
כאשר יש תלמידה שהשפה שהיא משדרת רצון לשלוט, לנהל את כל המערך החברתי בכיתה...
ניהול ההפסקות, המשחקים והחוויות שלא ליד המורה..
כשהמורה נמצאת בשטח כמעט והכל חלק...
לא נראה כי הילדה עושה זאת מתוך רצון להרע, אלא מחוסר מודעות למעשים שלי שמרחיקים אותה מסביבתה ובעצם זה שהיא יוצרת אויבים ולא חברים...