שלום 2 שאלות בבקשה...

GMACH

משתמש רשום
שלום וברכה,
לקוראים, לעונים, ולכולם.

1 - מדוע כשאני פותח את פלאש דוקומנט, היינו המסמך הסטנדרטי של פלאש, אני לא מצליח לעשות שם שום דבר כמעט. לדוגמא : אני בוחר עיגול עם מילוי בצבע X וקו חיצוני בצבע Y , ושום דבר לא נהיה, מה שנהיה לי זה רק מין קו חיצוני דק בצבע ירוק, ואינני מצילח לשנות אפילו את הצבע הירוק הזה, של הקו החיצוני. יש שם איזו הדגרה שלא נותנת לעשות כלום, לא לשחק עם הצבעים, ולא עם ההגדרות של הצורה!
אם אני פותח במה של באנר אני כן מצליח לעבוד רגיל. מה קורה פה ? מישהו יודע.


2 - האם ניתן לעשות לחצן כפתור בתוך באנר ? כוונתי לעשות באנר ארוך, כשלאחר כמה משפטים יופיע כפתור עגול "לחץ כאן", האם ניתן לעשות שאותו עיגול שיופיע בתוך הבאנר יהיה קובץ פלאש ניפרד ? היינו שבלחיתה עליו בלבד תועבר לדף המיועד, ובמעבר עליו יוחלף הצבע של הכפתור בלבד ? כאמור הכפתור הוא חלק בבאנר. האם ניתן ?:eek:

תודה רבה:eek:
 

uman_travel

משתמש פעיל
1. תבדוק אם אתה לא עובד במצב של קווי מתאר, (בחלון הtimeline הלחצן הראשון מימין בשורה העליונה)
2. כל מה ששאלת התשובה היא כן, בשביל זה צריך לדעת פלאש.
אם תשאל שאלה יותר ממוקדת אשתדל לעזור.
 

מרגרינה

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
לגבי השאלה השניה, למה צריך קובץ פלאש נפרד? הכל באותו קובץ, כפתור יופיע, בתוך הכפתור משנים שכשעולים עליו הוא משתנה, בבמה נותנים תכנות לכפתור (goto...) או אם אתה רוצה שילך לכתובת אינטרט אחרת התכנות תהיה getURL.
אם דרוש עוד הסבר רק תגיד.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  8  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה