בעקבות האשכול המקומם של @מרימוש על היעלמות לקוחות חשבתי לעצמי, למטבע הזה יכולים להיות שני צדדים.
נניח וכל יוצר שנתקל בלקוח שנמנע מלשלם, יפרסם את שמו + המקרה ברשימה שחורה שמיועדת לכך (אשכול נעוץ בפורום, למשל )
הרי שכך נרוויח
1. הרתעת לקוחות כאלו.
2. נמנע מהם קבלת שירותים במידה כנגד מידה.
3. והכי חשוב, בכך נגן על עצמנו כקולקטיב מחוויות דומות.
הרעיון הזה יכול להתקיים כמובן גם בשאר קהילות היוצרים כמו עיצוב גרפי, צילום, וכו' וכו'.
מה דעתכם?
נניח וכל יוצר שנתקל בלקוח שנמנע מלשלם, יפרסם את שמו + המקרה ברשימה שחורה שמיועדת לכך (אשכול נעוץ בפורום, למשל )
הרי שכך נרוויח
1. הרתעת לקוחות כאלו.
2. נמנע מהם קבלת שירותים במידה כנגד מידה.
3. והכי חשוב, בכך נגן על עצמנו כקולקטיב מחוויות דומות.
הרעיון הזה יכול להתקיים כמובן גם בשאר קהילות היוצרים כמו עיצוב גרפי, צילום, וכו' וכו'.
מה דעתכם?
נערך לאחרונה ב: