DDFF, איני מסכימה איתך כלל וכלל.
מורה הוא בן אדם. לא ספר לימוד מהלך, ולא עידכון און-ליין של כל בדל מידע חדש.
מורה הוא אדם השולט בחומר אותו הוא מלמד (שולט, לא יודע ה-כ-ל
, אבל גם יודע כיצד
ללמד. יותר ממה שצריך המורה ידע לימודי, דרוש שיהיו לו כישורים דידקטיים: המורה צריך להבין היכן נקודת הקושי של תלמידיו, מהן נקודות התורפה של החומר הנלמד, ובאילו תכסיסים לנקוט כדי שהחומר יהיה מעניין, מרתק, שימושי וייזכר היטב.
בהחלט, ייתכן שיש גרפיקאים הבקיאים בתוכנה יותר ממורים מסוימים, כשם שיש להבדיל אלף אלפי הבדלות, תלמידי-חכמים הבקיאים במפרשי החומש או בהלכה הרבה יותר ממורה לתורה או לדינים. ועדיין, אין הדבר מפחית כהוא-זה מערכו של המורה האיכותי, כל עוד הוא אינו "מורח", אלא בבואו ללמד חומר שאינו בקיא בו די, הוא פונה למקור המידע (לענייננו: הפורום החשוב הלזה
ואינו מתבייש לשאול, לחקור וללמוד, טרם הוא מעביר את החומר לתלמידיו.
ידע פורמלי- הוא דבר הנרכש בקלות, יחסית, בייחוד בכל הנוגע לתיפעול תוכנות-מחשב.
כישורים דידקטיים - הן תכונות הקשות הרבה יותר להשגה, ודורשות שנים של ניסיון, שעות רבות של הכנה ומחשבה, ייעוץ ועבודה מאומצת, מלבד כישרון מולד.