בריאות שאלה לקלינאית תקשורת

איזה שם?

משתמש מקצוען
אני באמת לא יודעת מה הסיפור,
אבל נשמע שמאד בנית על זה שהיא "משלנו" ובגלל זה תעביר דברים מסוימים שאת חוששת שמישהי "לא משלנו" לא יכולה להעביר..
הענין הוא שלכל בעלת מקצוע יש חובה כלפי הרשיון שלה שהיא לא רק החובה המקצועית ה"טהורה" - כלומר רופא לא יעסוק אך ורק בשבר של הילד אלא יברר גם איך זה קרה, ואם משהו נראה לו שגוי בתפיסה של ההורים הוא לעיתים ייאלץ לערב גורמים נוספים בקופה. כנ"ל לגבי כל איש מקצוע, ואפילו מורות.
אין לי ספק שיש לך את השיקולים המשפחתיים שלך לבחירות שלך,
אבל כולנו לעיתים שוגים מול ילד ספציפי- למשל בסוגיה כמה אחריות הוא יכול לקחת, או מאיזה גיל ניתן להשאיר לבד וכדומה (נפתחו על זה הרבה אשכולות התייעצות כאן בפרוג).
עין חיצונית רואה לעיתים את הדברים בצורה שונה. ואולי זה המקום שלך להתבונן מחדש על אי אילו בחירות שלך. לאו דווקא איתה. לטובת הילדים שלך. בכלל לא בגללה.

ושוב אדגיש שאין לי מושג מה הסיפור. נטו מה שאת כתבת פה.
שלחתי לך מייל , ראית ?
 

איזה שם?

משתמש מקצוען
אני מבינה אותך מאוד מאוד.
אני רק הולכת איתך עוד שלב קדימה-

ואם תהיה פגישה עם עו"סית.
אז מה?
תלונות, וגם תלונות שווא, יש. הרבה.
השאלה עכשיו היא איך את מתפקדת בזמן אמת.

אחרי שתעכלי שזה קרה,
כי זה כבר קרה, אין איך לשנות את זה, כמה לא הוגן ולא צודק שזה יהיה.
תביני שעו"סית רק רוצה לדבר איתך ולתהות על קנקנך,
וככל שתבואי רגועה ומחיכת ומוחזקת לפגישה, דעתה תהיה חיובית.
וככל שתעשי שמיניות באויר להחליף מטפלת, להתלונן עליה או להתחמק מהעו"סית
זה עלול לתרום לרושם לא חיובי עלייך.
לשמחתי , בינתיים זה עוד לא קרה, היא מתכוונת לעשות את זה ,קורה שמבטלים פגישה לא משנה עם מי ועוד כשלא יודעים עליה מראש , אני אמשיך איתה בלית ברירה כדי שיהיה רשום בפרוטוקול, סיכמה איתי שתשאל רב על הכל לא מאמינה שרב יהיה לצידה ב100% ברור לי שיאמר לה שצריך לשקול את כל השיקולים ולא רק שלה ה'מקצועיים' והקרירה שלה על הפרק
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  14  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה