itzuvim
משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
שופט/ת באתגר דריבל
נכון, רובם של המותגים הגדולים בעולם כבר עברו באיזשהו שלב ריענון ומתיחת פנים של המותג פעם אחת או יותר.
מה היא הסיבה למיתוג מחדש?
האם הסיבה היא שהשפה החזותית של המותג כבר מיושנת ושייכת לדור הקודם, וצריך להתאים אתה לעיצוב לסגנון ולאופי העכשווי בשוק.
או סיבה אחרת, ובדרך כלל זאת הסיבה העיקרית, הרצון לשינוי תדמית של המותג ו/או שינוי במוצרים ובערכים של המותג במהלך השנים?
גלריית מותגים בינלאומיים שבחרו להתרענן במשך השנים >>>
מה היא הסיבה למיתוג מחדש?
האם הסיבה היא שהשפה החזותית של המותג כבר מיושנת ושייכת לדור הקודם, וצריך להתאים אתה לעיצוב לסגנון ולאופי העכשווי בשוק.
או סיבה אחרת, ובדרך כלל זאת הסיבה העיקרית, הרצון לשינוי תדמית של המותג ו/או שינוי במוצרים ובערכים של המותג במהלך השנים?
גלריית מותגים בינלאומיים שבחרו להתרענן במשך השנים >>>