כללי רוצים להתקדם! בקרוב זה מתחיל

פרסום דובדבן

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
המון תודה למארגנים!!
הכל היה מושלם ומקסים. היה נחוץ מאד דבר כזה.


אולי כדאי לשקול בפעם הבאה להביא שוב את ברוך נאה...
 

OR_Design

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
יוצרי ai
נכתב ע"י EC;1856218:
מה היה?< שתפו...
ומהם הבונסים המדוברים כ"כ?



למי שיש לה סבלנות לחכות אני מוכנה להעלות בקצרה את הנקודות שסיכמתי
כשקצת יתפנה לי הזמן יותר מאוחר היום :)


ובאמת , חייב שוב את ברוך נאה
זה לא מספיק..
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
תודה היה מקסים!
וממש נחמד לפגוש את כולם...
ולראות את הפרצופים מאחורי המסך:)
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איזה כיף לכן!
נשמע מרתק ומעשיר ביותר
חבל שלא הייתה לי אפשרות להשתתף
מאוד אשמח לקרוא תקציר\נקודות
 

OR_Design

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
יוצרי ai
טוב , לקחתי לי כמה דקות הפסקה מהעבודה :)

עודד עזר -

- בהתחלה הוא דיבר על בחירת פונטים , לבחור בד"כ לפי הרגשה , מה שנראה לנו מתאים כמובן לפי הכללים של מה הפונט אמור להעביר , איזה מסר

- ההבדלים בין פונטים לפרינט ו-ווב , אין קביעה חד משמעית אם להשתמש במסך עם פונט סריפי/סנסריפי, במיוחד עם השתכללות המסכים של היום..

בגדול - יש לבחור כמובן פונטים בהתאם לקהל היעד , אופי האתר וכו'

- התאמה בין פונטים בעברית לפונטים לועזיים - שיהיו בעלי אופי דומה, גובה האותיות הקטנות באנגלית צריך להיות מעט יותר נמוך מהעברית , גובה האותיות הראשיות - מעט יותר גבוה מהעברית ,
כך שהעין שלנו רואה "ממוצע" שזה באמצע , וכך זה נראה שווה (זה באמת תמיד ככה מסתדר!)

אח"כ היה הרצאה שלו בשילוב מצגת על תהליך בניית הפונטים , מענין מאד!
הוא דיבר על שלדי האות , וכו'
ממש מרתק , לא היה פה כ"כ מה לסכם.
(אולי למישהו אחר יהיה נקודות לכתוב על זה..)


ברוך נאה -

הקהל הישראלי צמא מאד לחדשנות , ולכן כשאנו בונים מותג - צריך לדעת איך לבדל אותו מאחרים, ליצור לו שפה גרפית משלו.

הוא הראה חלק מהלוגואים שהוא מיתג תנובה / סנפרוסט / תל אביב / מכבי / דואר ישראל / חיל הים / סלקום / YES / ועוד ועוד , תענוג לעיניים!!

אח"כ הוא דיבר על מותג שהוא מקור (כמו - תנובה - לגדול בבית ישראלי) ואח"כ נבנים עליו תתי מותגים,
שקרובים למקור , יש תתי מותגים שהם קרובים למקור ולכן הם יהיו באותו אפיון כמו המקור (חלב , קוטג , וכו' שהם מוצרי בסיס ונשענים על המקור שהוא - לגדול בבית ישראלי)
ויש תתי מותגים של אותו מותג , שהם כבר יכולים להיות מותג בפני עצמו , כמו עמק וכו' (של תנובה)
המטרה היא ליצור כינוס מותגים - ז"א ליצור כמה שיותר מותגים תחת מותג אחד, ולכל אלו לבנות סיפור שמשותף יחד.

עיצוב לוגו נבנה דרך חשיבה אסטרטגית.

למותגים שתחת מותג אחד (מכבי למשל) יש שפה אחידה (מכבי דנט וכו')
כולם חייבים להיות עם אותם מאפיינים , סיפור וכו'

לכל מותג אנו צריכים להתחבר רגשית , בכדי לבנות לו סיפור ואסטרטגיה ולמתג אותו בצורה נכונה.
לכל מיתוג יש שלב של שאלת נקודות חשובות כדי להגיע לסיפור שלו,
ו"להרגיש" כבר איך הוא נראה.

בלוגואים חשוב ליצור אייקון כדי לבנות זיכרון ויזואלי אצל הלקוח.

הוא הרחיב מאד על כל המיתוג מחדש של חיל / זרוע הים , מרתק בצורה מדהימה , מחכים עוד יותר,
וזה רק חלק קטן קטן מהכל.
כנ"ל על המותג של ישראל אהרוני שבנה ראמן בר בתל אביב ( ראמן נכון? מקווה שלא טעיתי..)
אה , ועל SABRA בארה"ב , ובכלל .. כל מה שמיתוג נכון יכול לעשות לעסק.

בקיצור - היה סוף הדרך :)

מקווה שהצלחתי לכתוב את הנקודות המרכזיות ולעזור לאלו שלא יכלו להגיע.
 

פשוט

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עריכה והפקת סרטים
כתבת מעולה את הכל אבל זה לא שווה בלי צפיה במה שראינו...
 

OR_Design

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
יוצרי ai
נכתב ע"י פשוט;1856921:
כתבת מעולה את הכל אבל זה לא שווה בלי צפיה במה שראינו...

ברור , זה אין ספק..
 

איש תם

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
המרצים: תותחים כל אחד בתחומו - היו מדהימים.
ההרצאות: מעשירות, מאלפות ומעניינות.
האווירה: נינוחה וכיפית.
המקום: מדהים ופסטרולי (וכמובן שהגישה אליו הכי קלה בארץ... :) ).
הקהל: אנשים מדהימים כיף לפגוש ולהכיר.
הכיבוד: חייבים להתחיל דיאטה מיד...
רגע מכונן: כשהמרצים (כל אחד מלח הארץ בפני עצמו) מדברים איתך בגובה העיינים.
רגע מעצבן: כשמרצה מדלג על חומר מעניין מפאת חוסר זמן.... (מנהלים, באמת, קחו את זה לתשומת ליבכם)
תקלות: נס שהיו, לאלו שאיחרו היה מעט זמן להתרענננות ולהיכרויות...
המארגנים: כל הכבוד, אתם אנשים מדהימים ונפלאים, (ולא מספיק זוכר עוד כמה כינויים שברוך נאה שפע על הלקוחות שלו...)
הבונוסים: מי שלא היה פספס
לפעמים הבאות: תמשיכו הלאה לעשות דברים מדהימים
בשתי מילים: חבל שנגמר!!!
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
כל הכבוד למארגנים,
ההשקעה שלכם הוכיחה את עצמה,
היה שווה את המאמץ.

אני מאתמול חושבת על שלדי האות עם חוט הברזל והפלסטלינה, ועל האיורי מגזרות של הראמן בר וחושבת אם יש סיכוי לכאלו דברים במגזרנו או שלעד לא...
 

לאה ולדמן

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י mig;1856991:
כל הכבוד למארגנים,
ההשקעה שלכם הוכיחה את עצמה,
היה שווה את המאמץ.

אני מאתמול חושבת על שלדי האות עם חוט הברזל והפלסטלינה, ועל האיורי מגזרות של הראמן בר וחושבת עם יש סיכוי לכאלו דברים במגזרנו או שלעד לא...

למה לא?
בהתאמה מתבקשת זה יכול ללכת מצויין.
 

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
..
 

YG&K

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
אני גם רוצה להודות למארגנים לכל אחד באופן אישי!
היה ארוע מדהים! ההרצאות מרתקות ומעשירות
והחשיבה על כל פרט , אפילו על התג החמוד :) והבר העשיר :)

מחכים לעוד! ובאמת נשמח לקבל שוב את ברוך נאה
ההרצאה שלו הייתה מרתקת במיוחד , פותחת את הראש בקיצר מדהים!

תודה!
 

YG&K

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
----
כפילות
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
נכתב ע"י wald;1857024:
למה לא?
בהתאמה מתבקשת זה יכול ללכת מצויין.

מבחינה עקרונית, וודאי.

אבל הציבור באופן כללי מאד מאד שמרן, רוב האנשים אוהבים דברים מעניינים אבל מפחדים להיות הנועזים בעצמם ולהוציא עיצוב שונה מאד מהקונצנזוס.

את יודעת שהייתי צריכה לשכנע אותם על דבר כזה?
 

YG&K

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
נכתב ע"י mig;1857185:
מבחינה עקרונית, וודאי.

אבל הציבור באופן כללי מאד מאד שמרן, רוב האנשים אוהבים דברים מעניינים אבל מפחדים להיות הנועזים בעצמם ולהוציא עיצוב שונה מאד מהקונצנזוס.

את יודעת שהייתי צריכה לשכנע אותם על דבר כזה?
אני מסכימה איתך
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
לדעתי, צריך לנסות להעז.
יש אנשים שיסכימו לכל דבר מעניין, חדיש ומקורי,
ויש כאלו שירצו "להיות כמו". העיקר לא להכניס חידושים למקובעות ולמקום הישן, השחוק והמוכר.
 

פשוט

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עריכה והפקת סרטים
היו גם קטעים של ברוך נאה.

"פעם ראשונה שאני עובד איתכם"
"לא מכיר ציבור כמוכם"
"מכירים את ישראל אהרוני?"
או.."לא יודע אם אתם רואים טלוויזיה או לא"
תאור הדמויות של לקלוקים עם הבד"ץ -גמר עלינו!

מוזמנים להוסיף לרשימה..
 

פרסום דובדבן

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
יותר בידר ההלם המוחלט שלו שאף אחד מאיתנו לא ביקר באיפשהו שם של הקולינריה בתל אביב... :eek::eek:
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  32  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה